Показати схожі тендери

Закупівля PTZ видеокамера Dahua DH-SD6AL445GB-HNV для потреб Сил оборони України від Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-008929-a
Id Tender 8dcebda232324cb6873fee50d3d940d3
План UA-P-2025-08-04-008966-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 04.08.2025 15:30
Остання зміна 15.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 897 433.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 487.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 15:24 до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 15:24
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 15:24
до 09.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.08.2025 13:03
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 17:03
до 04.09.2025 00:00
Період уточнень
з 04.08.2025 15:24 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 15:24 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 13:03
Основні параметри
PTZ видеокамера Dahua DH-SD6AL445GB-HNV для потреб Сил оборони України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 897 433.33 грн.
PTZ видеокамера Dahua DH-SD6AL445GB-HNV (або еквівалент) для потреб Сил оборони України
Назва предмета закупівлі
PTZ видеокамера Dahua DH-SD6AL445GB-HNV (або еквівалент) для потреб Сил оборони України
Очікувана вартість
1 897 433.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9487,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.08.2025 12:22
Закінчення аукціону
12.08.2025 13:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
PTZ видеокамера Dahua DH-SD6AL445GB-HNV (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Пропозиція:
1 620 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЕО МАРКЕТ"
Пропозиція:
1 299 480 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
1 675 806 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЯНИ"
Пропозиція:
1 081 512 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Павленко Сергій Олександрович
Пропозиція:
1 530 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.08.2025 12:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.08.2025 15:30
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Скасування
15.09.2025 00:00
Відсутня подальша потреби в цій закупівлі .
04.09.2025 13:27
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло Харченко
Електронна пошта
Телефон
+380684506823
Замовник
ЄДРПОУ
45021701
Повна назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
пр.Соборний, будинок 164
Кваліфікація
Лот № 1 PTZ видеокамера Dahua DH-SD6AL445GB-HNV (або еквівалент) для потреб Сил оборони України
Період вимог/скарг з 14.08.2025 17:03 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 13:03 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 17:03
Довідка НАЗК
14.08.2025 17:03
Повідомлення про рішення
12.08.2025 13:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Пунктом 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати: - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, які підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. - Копію договору, зазначеного в довідці виконаного в повному обсязі. - Копію документа на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова накладна або акт приймання - передачі). Учасником надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл під назвою: «№1791 від 11.08.25 Дов.досв.ан.дог.відеокамери Упр.об.роб.Запор.ОДА.pdf») (далі – довідка) . У наданій довідці учасником було зазначено два аналогічних договора, а саме: Договір № 10/05/23 від 10.05.2023р виконаний згідно видаткової накладної № В-44 від 25.05.2023р. та Договір №1877/24 від 07.10.2024р. виконаний згідно видаткової накладної № РН - 0000140 Від 30.11.2024 р Також учасником були надані безпосередньо сканована копія договору №1877/24 від 07.10.2024р. (файл під назвою: ДОСВІД Дог. 1877_24 НацПол.pdf) та видаткова накладна № РН - 0000140 Від 30.11.2024 р. ( файл під назвою: «ДОСВІД в.н.№РН-0000140 від 30.11.24 НацПол.pdf) При перевіці тендерної пропозиції, Замовником була виявелена невідповідність інформації вказаної Учасником у наданій довідці та інформації зазначеною безпосередньо у договорі №1877/24 від 07.10.2024р. У наданій довідці учасник зазначає, що загальна вартість договору №1877/24 від 07.10.2024р.становить 36 060 грн з ПДВ., однак у пп. 2.1 п.2 договору №1877/24 від 07.10.2024р зазначено, що «Загальна ціна договору визначена на підставі Додатку № 1 до даного Договору та становить: 174 642 грн. 00 коп. (Сто сімдесят чотири тисячі шістсот сорок дві гривні 00 копійок) в т.ч. ПДВ 20 % - 29 107 грн. 00 коп. (двадцять дев'ять тисяч сто сім гривень 00 копійок). Також надана учасником видаткова накладна № РН - 0000140 Від 30.11.2024 р. не підтверджує виконання договору №1877/24 від 07.10.2024р. так як сумма виконання договору відповідно до наданої накладної, менша ніж загальна ціна договору. 2) Пунктом 5 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати «Відомості про учасника за формою: Форма «Інформаційна довідка про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна та/або скорочена назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Статус платника податку; 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.); 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). 10. Учасник надав інформаційну відомості про учасника (файл під назвою: «№1795 від 11.08.25 Відом.про уч Упр.об.роб.Запор.ОДА відеокамери.pdf»), але без зазначення відомостей про керівника (посада, ПІБ, тел.); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1)На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1) Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). * Аналогічним договором слід вважати договір, предметом якого є постачання (продаж) генераторів (код ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори). 2.2. Копію договору, зазначеного в довідці виконаного в повному обсязі. 2.3. Копію документа на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова накладна/акт, тощо). 2) Учасник повинен надати Інформаційну довідка про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації (ЗА ФОРМОЮ): ФОРМА «Відомості про Учасника 1. Повна та/або сокорочена назва учасника _________________________; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код __________________; 3. Юридична та поштова адреса __________________________; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку, які будуть включені до договору про закупівлю _____________________________; 5. Статус платника податку _______________________________________; 6. Контактний номер телефону, Е-mail ______________________________; 7. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.) ________________________; 8. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.) ________________; 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.) __________________________________________. »
Створено
13.08.2025 14:04
Надати до
14.08.2025 14:04
Період вимог/скарг з 27.08.2025 14:01 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 13:53 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від укладення договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації
Документи кваліфікації
27.08.2025 14:01
Повідомлення про рішення
27.08.2025 13:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 29.08.2025 13:24 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 14:01 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.08.2025 13:24
Повідомлення про рішення
27.08.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати: - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, які підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. - Копію договору, зазначеного в довідці виконаного в повному обсязі. - Копію документа на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова накладна або акт приймання - передачі). **У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. На виконання вимог пунтка 2 додатку 3 до тендерної документації учасником був наданий договір №89 від 11.07.2024 р. (файл під назвою: «006. Договір і видаткова Обухів.pdf»). Предметом закупівлі у наданому договірі є «Тепловізійний приціл (тепловізор) «AGM Rattler TS25- 384»» за кодом ДК 021:2015-38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади, що не підпадає під термін «Аналогічний договір» визначений умовами тендерної документації, а саме товар зазначений у договорі №89 від 11.07.2024 р. відрізняється від предмета закупівлі та не підпадає під код національного класифікатора ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за яким проводеться закупівля. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі, а саме надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, які підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є предметом закупівлі / або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням. - Копію договору, зазначеного в довідці виконаного в повному обсязі. - Копію документа на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова накладна або акт приймання - передачі).
Створено
28.08.2025 11:38
Надати до
29.08.2025 11:38
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 13:24 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 13:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Пунктом 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати: - Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, які підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання мережевого обладнання та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є предметом закупівлі. - Копію (ї) договору (ів), зазначеного в довідці виконаного в повному обсязі. -Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору(ів), зазначеного(их) в наданій Учасником довідці (видаткова(і) накладна(і) або акт(и) приймання - передачі). *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. На виконання вимог пункту 2 додатку 3 до тендерної документації учасником був наданий договір №33 від 09.04.2024 р. (файл під назвою: «4. Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (ВККСУ1).pdf»). Наданий Учасником договір не є аналогічним відповідно до умов пункту 2 додатку 3 до тендерної документації. Таким чином Учасником не було підтверджено досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 2) Пунктом 5 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати відомості про учасника процедури закупівлі за наступною формою: ФОРМА «Відомості про Учасника» 1. Повна назва учасника _________________________; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код __________________; 3. Юридична та поштова адреса __________________________; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку, які будуть включені до договору про закупівлю _____________________________; 5. Статус платника податку _______________________________________; 6. Контактний номер телефону, Е-mail ______________________________; 7. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.) ________________________; 8. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.) ________________; 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.) __________________________________________. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав відомості про учасника (файл під назвою: «Відомості про учасника.pdf»), але не по формі визначеною умовами тендерної документації. Таким чином Учасник не виконав вимоги пункту 5 додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі, а саме надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, які підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання мережевого обладнання та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є предметом закупівлі. - Копію (ї) договору (ів), зазначеного в довідці виконаного в повному обсязі. -Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору(ів), зазначеного(их) в наданій Учасником довідці (видаткова(і) накладна(і) або акт(и) приймання - передачі). 2) Учасник повинен надати відомості про учасника процедури закупівлі по формі визначеною умовами тендерної документації.
Створено
29.08.2025 14:44
Надати до
30.08.2025 14:44
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 897 433.33 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380684506823
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 897 433.33 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380684506823
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності