Показати схожі тендери

Закупівля Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-006796-a
Id Tender f7ca755405684560bbff1d365398d05d
План UA-P-2025-08-04-003189-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.08.2025 14:07
Остання зміна 11.09.2025 16:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
231 918.61 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 319.19 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 14:05 до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 14:05
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 14:05
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.08.2025 13:28
до 11.09.2025 16:04
Залишилось 2 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 11:17
до 17.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.09.2025 16:04
-
Період уточнень
з 04.08.2025 14:05 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 14:05 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 13:28 до 11.09.2025 16:04
Період кваліфікації
з 12.08.2025 13:28 до 11.09.2025 16:04
Основні параметри
Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Хоміна Д.М. від 01.08.2025 № Р-2898/47 Мова тендерної пропозиції - українська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
231 918.61 грн.
Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами, Довідки про зміни до Кошторису ГУ ДСНС України у Вінницькій області на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02 червня 2025 року №63 та рапорта Хоміна Д.М. від 01.08.2025 № Р-2898/47 Мова тендерної пропозиції - українська
Очікувана вартість
231 918.61 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2319,19
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.08.2025 13:05
Закінчення аукціону
12.08.2025 13:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Панелі відображення інформації
Код ДК 021:2015
32323100-4 - Кольорові відеомонітори
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом семи робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 51 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник поставляє Товар у кількості та у строки по заявці Замовника, передбачені Договором. Граничний термін поставки (надання) Послуги Замовнику - «15» жовтня 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Пропозиція:
143 028 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОВЧАРЕНКО АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
211 960 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.08.2025 13:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.08.2025 14:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Клімова
Електронна пошта
Телефон
+380432326435
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Кваліфікація
Лот № 1 Панелі відображення інформації (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Період вимог/скарг з 05.09.2025 11:17 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 13:28 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
05.09.2025 11:17
Повідомлення про рішення
14.08.2025 15:39
Електроний протокол про продовження строку
12.08.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
12.08.2025 13:28
Надати до
14.08.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
В процесі розгляду документів та інформації наданої учасником встановлено необхідність глибшого і детальнішого аналізу тендерної пропозиції учасника фахівцями робочої групи замовника, а також фахівцями відділу економіки і фінансів, юридичного сектору та сектору з питань запобігання і виявлення корупції, щодо її відповідності технічному завданню встановленому замовником у тендерній документації. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕКС ЦЕНТР» ЄДРПОУ 41675618 до 20 робочих днів, а саме до 09 вересня 2025 року (протокол уповноваженої особи №77 від 14 липня 2025 року).
Дата продовження строку розгляду
14.08.2025 15:38
Дата кінця розгляду
10.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 11.09.2025 16:04 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 11:17 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 16:04
Довідка НАЗК
11.09.2025 16:04
Повідомлення про рішення
05.09.2025 11:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Овчаренко Андрій Юрійович ЄДРПОУ 2654302215 в період проведення кваліфікації з 08 вересня 2025 року по 09 вересня 2025 року було виявлено невідповідності в інформації, що подані ФОП Овчаренко Андрій Юрійович в його тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією Замовника. Перелік виявлених невідповідностей: - У складі тендерної пропозиції учасником надано документ під назвою “37. Лист.pdf”, у якому зазначено, що фізична особа-підприємець Галкін Олександр Олександрович з дня реєстрації не використовує печатку. Проте учасником процедури є фізична особа-підприємець Овчаренко Андрій Юрійович, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. - Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ із назвою “17. Гарантійний лист.pdf”, в якому зафіксовано технічну описку, що полягає у випадковому повторенні одного й того самого слова підряд, а саме: «гарантує». Зазначена описка має виключно технічний характер, не змінює змісту викладеної інформації та не впливає на можливість ідентифікації учасника чи достовірність наданих даних. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні помилки та описки не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. З урахуванням викладеного, виявлена технічна описка не розглядається як невідповідність умовам тендерної документації Замовника та не потребує усунення учасником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо подання тендерної пропозиції Учасником, підготовленої у відповідності з Додатком 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлений Лист-роз’яснення щодо використання печатки та кваліфікованого електронного підпису, підготовлений у відповідності з Додатком 1 тендерної документації.
Створено
09.09.2025 14:55
Надати до
10.09.2025 14:55
Договір
UA-2025-08-04-006796-a-b1
Очікує підписання
211 960 грн.
211 960 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
Панелі відображення інформації
Номенклатура
Панелі відображення інформації
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38635397

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ОВЧАРЕНКО АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ОВЧАРЕНКО АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2654302215

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
231 918.61 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
231 918.61 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності