Показати схожі тендери

Закупівля Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011» від Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-004431-a
Id Tender d8f9a074ee4046f2989a62582226df30
План UA-P-2025-08-04-005424-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.08.2025 12:03
Остання зміна 21.08.2025 10:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 317 008.02 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 585.04 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 12:01 до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 12:01
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 12:01
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00
до 14.08.2025 09:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 09:32
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.08.2025 09:32
до 21.08.2025 10:45
Період уточнень
з 04.08.2025 12:01 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 12:01 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00 до 14.08.2025 09:32
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00 до 14.08.2025 09:32
Основні параметри
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 317 008.02 грн.
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011»
Назва предмета закупівлі
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011»
Очікувана вартість
3 317 008.02 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16585,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011»
Код ДК 021:2015
44113620-7 - Асфальт
Кількість
535
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар Замовник здійснює протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання документів та отримання Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД ПОЛТАВА"
Пропозиція:
3 309 090 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Корнута
Електронна пошта
Телефон
+380684704454
Замовник
ЄДРПОУ
39045562
Повна назва
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Поштовий індекс
64102
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Златопіль
Адреса
вул. Світанкова, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011»
Період вимог/скарг з 14.08.2025 09:32 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 00:00 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 09:32
Довідка НАЗК
14.08.2025 09:32
Повідомлення про рішення
14.08.2025 09:30
-
12.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 12:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 12:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до додатку 1 Замовник встановлює кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів що підтверджують інформацію учасників про відповідність таким критеріям. На вимогу пункту 1 додатку 1 наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). В підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), учасник повинен надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів), завірену власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору (договорів), які є його(їх) невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його (їх) виконання. Вами було надано аналогічні договори як підтвердження досвіду але вони є діючими та не мають повного виконання. Просимо надати лист роз’яснення в довільній формі про відсутність таких договорів або надати копію виконаних (виконаного) договору (договорів) з усіма його (їх) додатками.
Створено
13.08.2025 09:19
Надати до
14.08.2025 09:19
Договір
UA-2025-08-04-004431-a-b1
Підписаний і діє
Номер
37-КП/1408-2025
3 303 090 грн.
2 752 575 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
535 (тонни)
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011»
Номенклатура
Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011»
Кількість
535
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Повна назва
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39045562

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД ПОЛТАВА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУД ПОЛТАВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45569763

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 10:45
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000097
Дата створення проекту
26.08.2025 14:14
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 16:20
Дата публікації висновку про результати
08.09.2025 16:23
Дата завершення усунення порушень
12.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 923-05-86
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.08.2025 № 54-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 26.08.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 26.08.2025 №54-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-08-04-004431-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 16:20
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Жилсервіс» Златопільської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи, протоколом від 04.08.2025 б/н; тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЛЯХБУД ПОЛТАВА»; вимога про усунення невідповідностей; протокольне рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЛЯХБУД ПОЛТАВА» від 14.08.2025 б/н; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товарів від 21.08.2025 № 37-КП/1408-2025 ціною 3 303 090,00 гривень; протокольне рішення Замовника від 21.08.2025; пояснення та документи надані Замовником 28.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 27.08.2025 (далі – Управління).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду поданих пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
08.09.2025 00:00
Дата публікації
08.09.2025 16:23
Документи висновку
08.09.2025 16:23
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Асфальтобетонної суміші типу В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011») (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-04-004431-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.08.2025 13:07
Орган перевірки
02.09.2025 00:00
Документи повідомлення
27.08.2025 13:08
-
Відповідь
Пояснення
Надаємо інформацію та документи, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Асфальтобетонна суміш тип В, марка 2 – «АСГ.Др.Щ.В.НП.ІІ.БНД 70/100 – ДСТУ Б В.2.7-119:2011» було обрано для проведення ремонтних робіт доріг та тротуарів господарським способом Златопільської територіальної громади, бо вона відноситься до дрібнозернистих сумішей і, має хорошу адгезію та пластичність, що робить її придатною для виконання робіт з усунення дефектів дорожнього покриття. Тип "В" було обрано бо це дрібнозерниста суміш, яка має властивості, що сприяють її заповненню та ущільненню в невеликих обсягах ям. Марка 2 обрана за своїм високим вмістом щебню, який забезпечує міцність та зносостійкість дорожнього покриття. Таким чином, вибір цієї асфальтобетонної суміші для ямкового ремонту доріг та тротуарів громади є цілком обґрунтованим. Стосовно розміру бюджетного призначення надаємо наступні документи: - Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік №5 від 29.01.2025 р. - Помісячний розпис Бюджет Первомайської міської територіальної громади (Загальний фонд) - Реєстр змін №337 від 25.07.2025р. - Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік №8 від 29.07.2025 р. - Лист про внесення змін до місцевого бюджету на 2025 рік. . Вх №1123 від 04.08.2025р. Відповідно до визначення очікуваної вартості закупівлі повідомляємо, що моніторинг цін можливих постачальників здійснювався на різних веб ресурсах (посилання залишаємо нижче) Харківської та наближених до громади областей, так як відстань від завантаження до вивантаження не має бути значно віддаленою, бо це впливає на температуру доставленої та прийнятої до укладання асфальтобетонної суміші. https://asfaltprom.kharkov.ua/kupyty-asphalt-kharkiv-sumishi-tsina-vartist/ https://rgm-group.com.ua/product/asfaltobetonna-sumish-tip-b-dribnoze/ https://flagma.ua/uk/asfaltobetonnye-smesi-raznyh-tipov-o3848214.html Просимо зауважити що ціна за тонну є лише частиною загальної вартості. До визначення очікуваної вартості закупівлі враховувалась вартість доставки, витрати на навантаження та вивантаження, а також інші супутні витрати.
Рішеня
28.08.2025 12:14
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 317 008.02 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380684704454
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 317 008.02 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Жилсервіс" Златопільської міської ради Харківської області
Контактний телефон:
+380684704454
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності