Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація).
1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації.
У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» №13 від 11.08.2025 (файл формату pdf «13. Цінова»), однак у комірках «керівник учасника –», «бухгалтер -», «уповноважена особа учасника -» Таблиці 1 не зазначено телефон та e-mail за кожною позицією окремо.
Також, у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» зазначено вартість пропозиції без ПДВ цифрами та літерами.
Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації учасник не повинен відступати від встановленої форми.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із зазначенням телефону та e-mail за кожною позицією окремо у комірках «керівник учасника –», «бухгалтер -», «уповноважена особа учасника -» Таблиці 1 та вартість пропозиції без ПДВ виключно літерами у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3.
2.Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом укладеного договору. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для виготовлення товарів, що є предметом даної закупівлі.
У складі пропозиції відсутній відповідний документ.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом укладеного договору. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для виготовлення товарів, що є предметом даної закупівлі.
3.Виявлені невідповідності: вимогами п.1.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору.
У складі пропозиції відсутній відповідний документ.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору.
4.Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.
У складі пропозиції учасником надано Лист №04 від 11.08.2025 (файл формату pdf «3.8.9. Довідка»), однак у даному листі відсутня інформація щодо повноважень, які стосуються підписання документів в процесі участі у закупівлі та виконання договору.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Лист №04 від 11.08.2025 із зазначенням інформації щодо повноважень, які стосуються підписання документів в процесі участі у закупівлі та виконання договору.
5.Виявлені невідповідності: вимогами п.2.3 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що у разі створення та/або надання документів/інформації із використанням засобів факсимільного відтворення підпису, як виключення, додатково до складу тендерної пропозиції надається копія розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом особи (власника такого підпису), яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску підпису його власника. В такому розпорядчому документі повинно бути відображено зображення факсимільного відтворення підпису, яке використовуватиметься в документообігу такого суб’єкта. Дана вимога не застосовується до учасників-нерезидентів України, об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців та до інших осіб, які при підписанні документів/інформації, що надаються у складі тендерної пропозиції, застосовують автентичний (власноручний) або електронний підпис на умовах, що визначені даною тендерною документацією.
Згідно з п.1 Розділу І. «Загальні положення» Документації факсимільне відтворення підпису - це автоматизоване копіювання або відтворення відбитку зображення аналогу власноручного підпису, яке використовується для підтвердження автентичності документів або для їх упорядкування, та створений на будь-якому матеріальному носії за допомогою кліше із повною автентичністю підпису його власника. Факсиміле може виглядати точно так само, як автентичний підпис, але воно не є власноручним підписом і зазвичай використовуються з метою спрощення процесів документообігу.
Документи та інформація надані у складі пропозиції із використанням засобів факсимільного відтворення підпису. Однак у складі пропозиції відсутня копія розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом особи (власника такого підпису), яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску підпису його власника.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.3 Таблиці 1 Додатку 4 Документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копія розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом особи (власника такого підпису), яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску підпису його власника. В такому розпорядчому документі повинно бути відображено зображення факсимільного відтворення підпису, яке використовуватиметься в документообігу такого суб’єкта.
6. Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).
У складі пропозиції учасником надано Витяг з реєстру платників єдиного податку № 2991 (файл формату pdf «4.5.6.7. Паспорт, РНОКПП, Виписка, Витяг»), однак у даному Витягу відсутні дата видачі та посада, підпис, П.І.Б Керівника контролюючого органу (уповноваженої особи).
Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки; листи; витяги із державних або інших реєстрів, які не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів; зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками); матеріали; малюнки (креслення); буклети та рекламна продукція; відгуки чи подяки).
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Витяг з реєстру платників єдиного податку № 2991
із зазначенням дати видачі та посади, підписом, П.І.Б Керівника контролюючого органу (уповноваженої особи)
або
копію свідоцтва про сплату єдиного податку завірену підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів.
7. Виявлені невідповідності: вимогами п.4.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців та субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) (у разі залучення окремих суб’єктів господарювання до виконання умов договору)).
У складі пропозиції учасником надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл формату pdf «4.5.6.7. Паспорт, РНОКПП, Виписка, Витяг»), однак у даній Виписці відсутні підписи та печатки уповноважених осіб компетентних органів.
Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки; листи; витяги із державних або інших реєстрів, які не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів; зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками); матеріали; малюнки (креслення); буклети та рекламна продукція; відгуки чи подяки).
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів
або
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів. У разі надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завіреного підписом відповідної уповноваженої особи, завіреного печаткою компетентного органу, який має право завіряти отриману із такого реєстру інформацію, на такому витягу повинно бути зазначено інформацію із номером, датою та часом формування такого витягу і міститись зображення QR-коду із зашифрованим посиланням на сторінку в мережі Інтернет (зокрема розміщеної на веб-порталі https://minjust.gov.ua)
або
Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів.