Показати схожі тендери
Закупівля Індивідуальне обмундирування (Лот 1 - обмундирування ліцеїстів (шапка зимова, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм літній польовий піксель, черевики юхтові з високими берцями, кашкет польовий, футболка (фуфайка) з коротким рукавом), Лот 2 - парадна форма (костюм парадний (хлопці), костюм парадний (дівчата), кашкет парадно-вихідний, сорочка військова, краватка)) від ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-004393-a
Id Tender 561ed60b271445e4b40aea6622727890
План UA-P-2025-08-04-005320-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 04.08.2025 12:02
Остання зміна 08.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 379 280 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 669.6 грн. (0,92 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 11:59 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 11:59
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 11:59
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00
до 21.08.2025 14:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 14:09
до 27.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.08.2025 14:09
-
Період уточнень
з 04.08.2025 11:59 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 11:59 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 21.08.2025 14:09
Період кваліфікації
з 16.08.2025 00:00 до 21.08.2025 14:09
Основні параметри
Індивідуальне обмундирування (Лот 1 - обмундирування ліцеїстів (шапка зимова, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм літній польовий піксель, черевики юхтові з високими берцями, кашкет польовий, футболка (фуфайка) з коротким рукавом), Лот 2 - парадна форма (костюм парадний (хлопці), костюм парадний (дівчата), кашкет парадно-вихідний, сорочка військова, краватка))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
633 480 грн.
обмундирування ліцеїстів (шапка зимова, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм літній польовий піксель, черевики юхтові з високими берцями, кашкет польовий, футболка (фуфайка) з коротким рукавом
Назва предмета закупівлі
обмундирування ліцеїстів (шапка зимова, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм літній польовий піксель, черевики юхтові з високими берцями, кашкет польовий, футболка (фуфайка) з коротким рукавом
Очікувана вартість
633 480 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12669,6
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 60 (штуки)
шапка зимова
Опис предмета закупівлі
шапка зимова
Код ДК 021:2015
35812000-9 - Бойова уніформа
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 60 (штуки)
куртка польова бавовняна утеплена з погонами
Опис предмета закупівлі
куртка польова бавовняна утеплена з погонами
Код ДК 021:2015
35812100-0 - Камуфляжні куртки
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 60 (штуки)
костюм літній польовий піксель
Опис предмета закупівлі
костюм літній польовий піксель
Код ДК 021:2015
35812000-9 - Бойова уніформа
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №4 60 (штуки)
черевики юхтові з високими берцями
Опис предмета закупівлі
черевики юхтові з високими берцями
Код ДК 021:2015
35812000-9 - Бойова уніформа
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №5 60 (штуки)
кашкет польовий
Опис предмета закупівлі
кашкет польовий
Код ДК 021:2015
35812000-9 - Бойова уніформа
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №6 60 (штуки)
футболка (фуфайка) з коротким рукавом
Опис предмета закупівлі
футболка (фуфайка) з коротким рукавом
Код ДК 021:2015
35812000-9 - Бойова уніформа
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів
Порядковий номер: 1
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
745 800 грн.
парадна форма (костюм парадний (хлопці), костюм парадний (дівчата), кашкет парадно-вихідний, сорочка військова, краватка)
Назва предмета закупівлі
парадна форма (костюм парадний (хлопці), костюм парадний (дівчата), кашкет парадно-вихідний, сорочка військова, краватка)
Очікувана вартість
745 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14916,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 60 (штуки)
костюм парадний (хлопці)
Опис предмета закупівлі
костюм парадний (хлопці)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 60 (штуки)
костюм парадний (дівчата)
Опис предмета закупівлі
костюм парадний (дівчата)
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 60 (штуки)
кашкет парадно-вихідний
Опис предмета закупівлі
кашкет парадно-вихідний
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №4 60 (штуки)
сорочка військова
Опис предмета закупівлі
сорочка військова
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №5 60 (штуки)
краватка
Опис предмета закупівлі
краватка
Код ДК 021:2015
35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, пр-т Віталія Грицаєнка, 28
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Гургулович Оксана Ігорівна"
Пропозиція:
745 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 15:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
08.09.2025 00:00
Під час підписання договору з учасником відкритих торгів ФОП "Гургулович Оксана Ігорівна" було виявлено допущені технічні помилки в «інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)» та проекті договору. Тому проведення саме цієї закупівлі не відповідає потребам по номенклатурі та кількості товару.
28.08.2025 10:39
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Бульбаха
Електронна пошта
Телефон
+380532608728
Замовник
ЄДРПОУ
45070020
Повна назва
ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
36011
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
проспект Віталія Грицаєнка, будинок 28
Кваліфікація
Лот № 1 обмундирування ліцеїстів (шапка зимова, куртка польова бавовняна утеплена з погонами, костюм літній польовий піксель, черевики юхтові з високими берцями, кашкет польовий, футболка (фуфайка) з коротким рукавом
Лот № 2 парадна форма (костюм парадний (хлопці), костюм парадний (дівчата), кашкет парадно-вихідний, сорочка військова, краватка)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 14:09 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 14:09
Довідка НАЗК
21.08.2025 14:09
Повідомлення про рішення
16.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
16.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» №13 від 11.08.2025 (файл формату pdf «13. Цінова»), однак у комірках «керівник учасника –», «бухгалтер -», «уповноважена особа учасника -» Таблиці 1 не зазначено телефон та e-mail за кожною позицією окремо. Також, у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» зазначено вартість пропозиції без ПДВ цифрами та літерами. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації учасник не повинен відступати від встановленої форми. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із зазначенням телефону та e-mail за кожною позицією окремо у комірках «керівник учасника –», «бухгалтер -», «уповноважена особа учасника -» Таблиці 1 та вартість пропозиції без ПДВ виключно літерами у комірці «ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3. 2.Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом укладеного договору. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для виготовлення товарів, що є предметом даної закупівлі. У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом укладеного договору. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для виготовлення товарів, що є предметом даної закупівлі. 3.Виявлені невідповідності: вимогами п.1.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору. У складі пропозиції відсутній відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 Таблиці 1 Додатку 2 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом укладеного договору. 4.Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. У складі пропозиції учасником надано Лист №04 від 11.08.2025 (файл формату pdf «3.8.9. Довідка»), однак у даному листі відсутня інформація щодо повноважень, які стосуються підписання документів в процесі участі у закупівлі та виконання договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Лист №04 від 11.08.2025 із зазначенням інформації щодо повноважень, які стосуються підписання документів в процесі участі у закупівлі та виконання договору. 5.Виявлені невідповідності: вимогами п.2.3 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що у разі створення та/або надання документів/інформації із використанням засобів факсимільного відтворення підпису, як виключення, додатково до складу тендерної пропозиції надається копія розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом особи (власника такого підпису), яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску підпису його власника. В такому розпорядчому документі повинно бути відображено зображення факсимільного відтворення підпису, яке використовуватиметься в документообігу такого суб’єкта. Дана вимога не застосовується до учасників-нерезидентів України, об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців та до інших осіб, які при підписанні документів/інформації, що надаються у складі тендерної пропозиції, застосовують автентичний (власноручний) або електронний підпис на умовах, що визначені даною тендерною документацією. Згідно з п.1 Розділу І. «Загальні положення» Документації факсимільне відтворення підпису - це автоматизоване копіювання або відтворення відбитку зображення аналогу власноручного підпису, яке використовується для підтвердження автентичності документів або для їх упорядкування, та створений на будь-якому матеріальному носії за допомогою кліше із повною автентичністю підпису його власника. Факсиміле може виглядати точно так само, як автентичний підпис, але воно не є власноручним підписом і зазвичай використовуються з метою спрощення процесів документообігу. Документи та інформація надані у складі пропозиції із використанням засобів факсимільного відтворення підпису. Однак у складі пропозиції відсутня копія розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом особи (власника такого підпису), яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску підпису його власника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.3 Таблиці 1 Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копія розпорядчого документу, завіреного автентичним (власноручним) підписом особи (власника такого підпису), яким затверджено порядок та умови застосування факсимільного відтиску підпису його власника. В такому розпорядчому документі повинно бути відображено зображення факсимільного відтворення підпису, яке використовуватиметься в документообігу такого суб’єкта. 6. Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку). У складі пропозиції учасником надано Витяг з реєстру платників єдиного податку № 2991 (файл формату pdf «4.5.6.7. Паспорт, РНОКПП, Виписка, Витяг»), однак у даному Витягу відсутні дата видачі та посада, підпис, П.І.Б Керівника контролюючого органу (уповноваженої особи). Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки; листи; витяги із державних або інших реєстрів, які не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів; зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками); матеріали; малюнки (креслення); буклети та рекламна продукція; відгуки чи подяки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Витяг з реєстру платників єдиного податку № 2991 із зазначенням дати видачі та посади, підписом, П.І.Б Керівника контролюючого органу (уповноваженої особи) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку завірену підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів. 7. Виявлені невідповідності: вимогами п.4.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців та субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) (у разі залучення окремих суб’єктів господарювання до виконання умов договору)). У складі пропозиції учасником надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл формату pdf «4.5.6.7. Паспорт, РНОКПП, Виписка, Витяг»), однак у даній Виписці відсутні підписи та печатки уповноважених осіб компетентних органів. Згідно з визначенням «Документ», наведеним у п.1 Розділу І «Загальні положення» Документації, до поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки; листи; витяги із державних або інших реєстрів, які не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів; зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками); матеріали; малюнки (креслення); буклети та рекламна продукція; відгуки чи подяки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Додатку 4 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів. У разі надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завіреного підписом відповідної уповноваженої особи, завіреного печаткою компетентного органу, який має право завіряти отриману із такого реєстру інформацію, на такому витягу повинно бути зазначено інформацію із номером, датою та часом формування такого витягу і міститись зображення QR-коду із зашифрованим посиланням на сторінку в мережі Інтернет (зокрема розміщеної на веб-порталі https://minjust.gov.ua) або Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів.
Створено
20.08.2025 11:13
Надати до
21.08.2025 11:13
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 379 280 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380532608728
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 379 280 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380532608728
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності