Показати схожі тендери

Закупівля Автогрейдер (спеціалізована техніка для комунальної установи)(код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники) від КП "Житлокомунсервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-02-000103-a
Id Tender 3d54392e031a4e12bcc4dd43eb4194b6
План UA-P-2025-08-02-000073-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.08.2025 10:31
Остання зміна 21.08.2025 14:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 593 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 968 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.08.2025 10:31 до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.08.2025 10:31
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.08.2025 10:31
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:32
до 13.08.2025 11:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2025 11:43
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.08.2025 11:43
до 21.08.2025 14:20
Період уточнень
з 02.08.2025 10:31 до 08.08.2025 00:00
Період оскарження
з 02.08.2025 10:31 до 08.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:32 до 13.08.2025 11:43
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:32 до 13.08.2025 11:43
Основні параметри
Автогрейдер (спеціалізована техніка для комунальної установи)(код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 593 600 грн.
Автогрейдер (спеціалізована техніка для комунальної установи)(код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники)
Назва предмета закупівлі
Автогрейдер (спеціалізована техніка для комунальної установи)(код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники)
Очікувана вартість
4 593 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22968,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 13:57
Закінчення аукціону
11.08.2025 14:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автогрейдер (спеціалізована техніка для комунальної установи)(код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники)
Код ДК 021:2015
43220000-1 - Грейдери та планувальники
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Подільська, 3
Дата постачання по
30.11.2025 10:27
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
до 30.11.2025 р.
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
Пропозиція:
4 267 329 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
4 397 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
4 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
Пропозиція:
4 270 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 13:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 16:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Загорський Олександр Ігорович
Електронна пошта
Телефон
+380672800608
Замовник
ЄДРПОУ
44747627
Повна назва
КП "Житлокомунсервіс"
Поштовий індекс
30300
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м Ізяслав
Адреса
вул. Подільська, буд. № 3
Кваліфікація
Лот № 1 Автогрейдер (спеціалізована техніка для комунальної установи)(код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники)
Період вимог/скарг з 13.08.2025 11:43 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 14:32 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.08.2025 11:43
Довідка НАЗК
13.08.2025 11:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.08.2025 14:32
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-02-000103-a-c1
Підписаний і діє
Номер
253
4 267 329 грн.
3 556 107.5 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Автогрейдер (спеціалізована техніка для комунальної установи)(код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники)
Номенклатура
Автогрейдер (спеціалізована техніка для комунальної установи)(код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Житлокомунсервіс"
Повна назва
КП "Житлокомунсервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44747627

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36549406

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 14:20
Повідомлення про договір
21.08.2025 14:18
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-05-000010
Дата створення проекту
05.09.2025 09:26
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
05.09.2025 10:57
Дата завершення моніторингу
27.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 059-37-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2025 № 91-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія Черновола від 04.09.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.09.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 11 UA-2025-08-02-000103-a 02.08.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.09.2025 00:00
Документи рішення
05.09.2025 10:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.09.2025 13:01
Орган перевірки
12.09.2025 00:00
Документи повідомлення
08.09.2025 13:02
-
Відповідь
Пояснення
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі товару - Автогрейдер (спеціалізована техніка для комунальної установи)(код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 43220000-1 Грейдери та планувальники) (UA-2025-08-02-000103-a)» повідомляємо наступне: При формуванні тендерної інформації для проведення закупівлі автогрейдера підприємством було зібрано та опрацьовано інформацію щодо якісних та технічних характеристик відповідної техніки, а також зібрані відомості щодо орієнтовних цін на вище вказану техніку. Зокрема було переглянуто інформацію за наступними посиланнями: 1. https://machineryline.ua/ru/-/prodazha/greydery/Sinomach/717H--24032622542064472800 2. https://intertechnika.com.ua/ua/avtogreyder_sdlg_g9165 3. https://catalogue.eskacapital.com/ogolosh/avtohrejder-sinomach-713h/ 4. https://intertechnika.com.ua/ua/avtogreyder_changlin_722h 5. https://machineryline.ua/ru/-/prodazha/greydery/Sinomach/713-H--24032622491243258600?srsltid=AfmBOootbaLTvHHSwswgu_k0XEkjVIF89a6qQEd6pXfGNpy39Mx9y6fN 6. https://pack-trade.com/nproduct/avtogreyder_changlin_py150h_110_kvt_yajwy/ 7. https://machineryline.ua/-/prodazh/greyderi/XCMG/GR165-v-nayasnosti--24062816591824135800?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=ua-machineryline-DSA-Aleanda&utm_content=%7Bcampaign_id%7D-730682032710&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=22162005820&gbraid=0AAAAACNVzL37kbqpXgGrA1kPYadI9HYGr&gclid=Cj0KCQjww4TGBhCKARIsAFLXndSalEZqdR0olxptHcqHCd3UiedSuU_6eMlM_lYyqshHVTqIo_ofG0UaAqQkEALw_wcB 8. https://bex-auto.com/car-details/greyder-xcmg-gr165-2023 Також підприємством було отримано ряд комерційних пропозицій (скан-копії додаються). Проаналізувавши дані відомості було встановлено, що середня ціна на автогрейдер з необхідними технічними характеристиками становить від 4 300 000,00 до 5 000 000,00 грн. Підприємством було прийнято рішення звернутись до Ізяславської міської ради Шепетівського району Хмельницької області - з проханням виділити кошти в сумі 4 800 000,00 грн. на проведення процедури закупівлі автогрейдера. (Лист – звернення додається) Рішенням сімдесят другої сесії Ізяславської міської ради восьмого скликання № 13 від 17 липня 2025 року «Про внесення змін до бюджету Ізяславської міської територіальної громади на 2025 рік» для КП «Житлокомунсервіс» було виділено 4 593 600,00 грн. на збільшення статутного капіталу – придбання автогрейдера (Програма реформування і розвитку житлово-комунального господарства Ізяславської міської територіальної громади на період 2022-2025 роки) (Рішення опубліковано на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування за посиланням https://rada.info/upload/users_files/04060720/f04a9ae7a137114d46e88551df9452cc.doc) Оскільки, зобов’язання за спеціальним фондом заключаються виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету з дотриманням статті 48 п. 2 Бюджетного кодексу України – закупівля була оголошена в межах виділеної суми в розмірі 4 593 600, 00 грн. Оскільки, КП «Житлокомунсервіс» не має власного вебсайту то публікація обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не здійснювалась.
Рішеня
11.09.2025 15:58
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 593 600 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 00:00
Замовник:
КП "Житлокомунсервіс"
Контактний телефон:
+380672800608
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 593 600 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 00:00
Замовник:
КП "Житлокомунсервіс"
Контактний телефон:
+380672800608
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності