Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт пасажирського ліфта КНП «5 МКП м.Львова» блоку А (3 поверхи) за адресою вул. Виговського,32 в м. Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-010286-a
Id Tender dc3fb40ba5b249ce846237a03b007b65
План UA-P-2025-08-01-010677-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.08.2025 21:53
Остання зміна 15.09.2025 12:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 560 387 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 801.94 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 21:52 до 20.08.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 21:52
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 21:52
до 17.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.08.2025 16:06
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 14:31
до 14.09.2025 00:00
Період уточнень
з 01.08.2025 21:52 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 21:52 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 16:06
Основні параметри
«Капітальний ремонт пасажирського ліфта КНП «5 МКП м.Львова» блоку А (3 поверхи) за адресою вул. Виговського,32 в м. Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 560 387 грн.
«Капітальний ремонт пасажирського ліфта КНП «5 МКП м.Львова» блоку А (3 поверхи) за адресою вул. Виговського,32 в м. Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт пасажирського ліфта КНП «5 МКП м.Львова» блоку А (3 поверхи) за адресою вул. Виговського,32 в м. Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 560 387 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12801,94
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.08.2025 15:43
Закінчення аукціону
21.08.2025 16:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт пасажирського ліфта КНП «5 МКП м.Львова» блоку А (3 поверхи) за адресою вул. Виговського,32 в м. Львів
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79022, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. І. Виговського, 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень, коштів, передбачених фінансовим планом, та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовником може бути передбачена попередня оплата у разі закупівлі робіт із нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення, придбання основних засобів. Замовник має право перерахувати попередню оплату (аванс) у розмірі до 30 % у порядку та спосіб, передбачений чинним законодавством України. Розмір попередньої оплати (авансового платежу) становить 30% від загальної вартості робіт.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Ліфт-Еко
Пропозиція:
2 216 152.61 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Пропозиція:
2 372 439.14 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.08.2025 15:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 21:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Омельченко
Електронна пошта
Телефон
+380674784128
Замовник
ЄДРПОУ
23957835
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Поштовий індекс
79022
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. Виговського, будинок 32
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт пасажирського ліфта КНП «5 МКП м.Львова» блоку А (3 поверхи) за адресою вул. Виговського,32 в м. Львів» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 08.09.2025 14:31 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 16:06 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.09.2025 14:31
Повідомлення про рішення
28.08.2025 20:31
Електроний протокол про продовження строку
21.08.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 21:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 21:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином строк для розгляду тендерної пропозиції Учасника становить до 28.08.2025 року. У зв’язку із потребою аналізу значного обсягу документів, в тому числі тих кошторисних, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
28.08.2025 20:27
Дата кінця розгляду
19.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника поданої на процедуру закупівлі згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. За умовами пп. 15.4. п. 15 Додатку № 1 до тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. При перевірці електронного підпису уповноваженої особи учасника було встановлено, що це удосконалений електронний підпис, що не відповідає вище описаним вимогам. Виправити виявлену невідповідність шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). 2. Умовами п. 19 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено подання учасником довідки з відомостями про нього за формою, що встановлена у цьому пункті, за п. 6 цієї форми учасник повинен надати інформацію про реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО (у разі наявності), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). У відповідному пункті довідки «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» від 19.08.2025 року № 271 подано не вичерпні відомості щодо реквізитів банку/банків, оскільки, за аналізом документів, поданих на відповідність вимог тендерної документації, встановлена наявність відкритих учасником рахунків, відомості про які не вказано у цій довідці. Виправити виявлену невідповідність та надати довідку за формою пункту 19 з інформацією про реквізити усіх банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО (у разі наявності), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). 3. За п. 22 Додатку № 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію довідки(-ок) з усіх обслуговуючого(-их) банку(-ів), з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та про наявність/відсутність простроченої заборгованості за кредитами, що повинна (-ні) бути видана (-ні) не раніше січня 2025 року (з Державної казначейської служби України не вимагається). У поданих учасником довідках з банківських установ є розбіжності та невідповідності, а саме: довідка «Про надання інформації» видана 18.08.2025 року Львівською ДПІ ГУ ДПС у Л/о №31313/6/13-01-52-01 містить відомості про відкриті учасником рахунки, про які не вказано у довідці № 86-16534/25, яка видана 19.08.2025 АТ «КРЕДОБАНК». Виправити цю невідповідність та надати довідку з вичерпною інформаціє та дотримання вимог п. 22 Додатку № 1 до тендерної документації. 4. У відповідності до п. 23 Додатку № 1 до тендерної документації учасником надається сканована копія з оригіналу листа, виданого компетентним державним органом (Державна податкова служба України), щодо інформації про всі відкриті рахунки у банках та інших фінансових установах, виданого не раніше січня 2025 року (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців). Зважаючи на те, що довідка № 250625SU16021601, яку видано 25.06.2025 року АТ КБ "ПРИВАТБАНК" містить перелік відкритих учасником рахунків в цій банківській установі, що є значно більшим, ніж зазначено у довідці «Про надання інформації» видана 18.08.2025 року Львівською ДПІ ГУ ДПС у Л/о №31313/6/13-01-52-01, доцільно виправити цю невідповідність шляхом надання листа, виданого компетентним державним органом (Державна податкова служба України), щодо інформації про всі відкриті рахунки у банках та інших фінансових установах або обґрунтованого письмового пояснення причин таких розбіжностей. 5. З метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) умовами п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації визначено спосіб підтвердження вказаному критерію, а саме: У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається двосторонній договір на виконання робіт підряду, укладений учасником у період з 2020 по 2025 роки, предметом якого є роботи з будівництва /реконструкції /капітального ремонту. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 3.1. Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою Г. 3.2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці за формою Г учасник має надати - копію аналогічного договору (не менше двох) та копію документу(ів), що підтверджують його виконання на суму зазначену в довідці за формою Г. - акт ( акти) виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3; - відгук про виконання договору, який подано у складі тендерної пропозиції. Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про: предмет договору, його ціну (загальну вартість та вартість фактично поставленого товару і виконаних робіт, спосіб і стан виконання (якість і безпека використаних матеріалів, кваліфікація залучених працівників, додержання вимог законодавства, дотримання встановлених договором строків (термінів) його виконання), наявність (відсутність) претензій у замовника. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього. За інформацією довідки від 19.08.2025 № 279, учасником надано два договори, однак, Договір № 11 від 09.08.2021 року не відповідає визначенню аналогічного, наведеного у п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації, оскільки, його предметом є «встановлення підйомного обладнання», натомість за умовами вище вказаного пункту аналогічним вважається двосторонній договір на виконання робіт підряду, укладений учасником у період з 2020 по 2025 роки, предметом якого є роботи з будівництва /реконструкції /капітального ремонту. Відтак не дотримано вимог щодо подання не менше 2-ох копій аналогічного договору. Надати належне документальне підтвердження наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачене умовами п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації. 6. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за умовами п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації учасник процедури закупівлі має надати довідку, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку (за наявності) за формою Таблиці А. Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці за Таблиці А, підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожну одиницю транспортного засобу, що підлягає державній реєстрації та буде залучено до виконання робіт (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника). У разі залучення до виконання робіт обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, що не належить учасникові, надається документ (належно оформлений у відповідності до чинного законодавства), що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки, обладнання, машин та механізмів (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). У разі, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається в довідці, термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо) повинен бути не меншим, ніж строк виконання робіт, встановлений цією тендерною документацією. У довідці від 19.08.2025 р. № 275 «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» подано інформацію про власний автомобіль Fiat Fiorino, однак, відомості про рік виготовлення даного транспортного засобу містять розбіжності з інформацією щодо року виготовлення, вказаною у свідоцтві про реєстрацію цього транспортного засобу. Крім того, у п. 1.4. Довідки № 275 подано узагальнену інформацію про робочий інструмент, що не відповідає вимогам пп. 1.1. п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації, оскільки, кожна позиція повинна бути винесена окремим пунктом з описом відомостей, передбачених формою довідки формою Таблиці А. Виправити виявлені невідповідності шляхом належно оформленої довідки з урахуванням вимог п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації. 7. За вимогами п. 2. учасник повинен підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: за пп. 1 п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці (таблиця «Б» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ІТП)Розділу 1 Додатка №1.1 до тендерної документації), з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом або накази про прийняття на роботу або витяги з наказів про прийняття на роботу або цивільно-правові угоди. У довідці (за зразком таблиця «Б») від 19.08.2025 року № 276 вказано відомості про інженера з охорони праці Людмилу Мельник, однак ,у складі пропозиції не подано жодного з вище перелічених документів, що б підтвердили прийняття її на роботу. Виправити цю невідповідність, шляхом подання належного документального підтвердження прийняття на роботу Л. Мельник з урахуванням вимог п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації. 8. За пп. 3.2. п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження інформації наведеної у довідці за формою Г учасник має надати - копію аналогічного договору (не менше двох) та копію документу(ів), що підтверджують його виконання на суму зазначену в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою за формою Г. - акт ( акти) виконаних робіт форми КБ-2в та довідки форми КБ-3; - відгук про виконання договору, який подано у складі тендерної пропозиції. Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про: предмет договору, його ціну (загальну вартість та вартість фактично поставленого товару і виконаних робіт, спосіб і стан виконання (якість і безпека використаних матеріалів, кваліфікація залучених працівників, додержання вимог законодавства, дотримання встановлених договором строків (термінів) його виконання), наявність (відсутність) претензій у замовника. ЛИСТ-ВІДГУК №260205-вих-88947 виданий 20.06.2024 р. КНП «Львівське територіальне медичне об`єднання «Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги» щодо виконання договору від 05.10.2022 № 562 не містить усіх, передбачених вимогами вище вказаного пункту відомостей. Виправити виявлену невідповідність та надати відгук про виконання договору № 562 від 05.10.2022 р., оформлений у відповідності до вимог пп. пп. 3.2. п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації. 9. За умовами Додатку № 4 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 4 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації: Кошторисна документація у складі: - розрахунок договірної ціни*; Вид договірної ціни: тверда. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281 зі змінами та доповненнями; - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (має бути складений відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проєкт графіку виконання робіт, складеного в розрізі розділів локальних. У складі пропозиції додатково надати кошторис в imd форматі або іншому форматі, що повинен узгоджуватися з наданими кошторисними розрахунками у форматі pdf, при цьому надані документи повинні повністю узгоджуватись між собою. *договірна ціна має бути розрахована у ліцензованому та актуальному на момент подачі програмному комплексі АВК-5, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Для підтвердження учасники повинні надати в складі тендерної пропозицій ліцензію програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного) із зазначенням номеру на право використання даного програмного комплексу учасником. У пропозиції учасника відсутня ліцензія програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного) із зазначенням номеру на право використання даного програмного комплексу учасником. Виправити вказану невідповідність та надати ліцензію програмного комплексу «АВК-5» (або аналогічного) із зазначенням номеру на право використання даного програмного комплексу учасником.
Створено
29.08.2025 22:23
Надати до
30.08.2025 22:23
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 14:31 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.09.2025 14:31
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 560 387 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Контактний телефон:
+380674784128
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 560 387 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Контактний телефон:
+380674784128
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності