Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з впровадження та первинного налагодження обробки SAF-T UA відповідно до особливостей обліку замовника - автоматизованої інформаційної системи управління підприємства на базі комплексу програм «КОМІНТЕХ. Управління персоналом» (Кадри, Заробітна плата, Табельний облік) та адаптованого під умови підприємства програмного забезпечення бухгалтерського обліку з розширеннями для вугільної галузі та інтеграцією з апаратно-програмним комплексом контролю доступу для обліку робочого часу від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-010284-a
Id Tender 7ef5f90f76c2401ea85897d42bd88840
План UA-P-2025-07-31-011816-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 01.08.2025 21:54
Остання зміна 01.08.2025 21:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
406 583.33 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 032.92 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 16 год. )
з 01.08.2025 21:53 до 09.08.2025 18:00
Залишилось 2 днів 22 год.
Період уточнень
з 01.08.2025 21:53
до 06.08.2025 00:00
Залишилось 2 днів 22 год.
Період оскарження
з 01.08.2025 21:53
до 06.08.2025 00:00
Період уточнень
з 01.08.2025 21:53 до 06.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 21:53 до 06.08.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з впровадження та первинного налагодження обробки SAF-T UA відповідно до особливостей обліку замовника - автоматизованої інформаційної системи управління підприємства на базі комплексу програм «КОМІНТЕХ. Управління персоналом» (Кадри, Заробітна плата, Табельний облік) та адаптованого під умови підприємства програмного забезпечення бухгалтерського обліку з розширеннями для вугільної галузі та інтеграцією з апаратно-програмним комплексом контролю доступу для обліку робочого часу
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
406 583.33 грн.
Послуги з впровадження та первинного налагодження обробки SAF-T UA відповідно до особливостей обліку замовника - автоматизованої інформаційної системи управління підприємства на базі комплексу програм «КОМІНТЕХ. Управління персоналом» (Кадри, Заробітна плата, Табельний облік) та адаптованого під умови підприємства програмного забезпечення бухгалтерського обліку з розширеннями для вугільної галузі та інтеграцією з апаратно-програмним комплексом контролю доступу для обліку робочого часу
Назва предмета закупівлі
Послуги з впровадження та первинного налагодження обробки SAF-T UA відповідно до особливостей обліку замовника - автоматизованої інформаційної системи управління підприємства на базі комплексу програм «КОМІНТЕХ. Управління персоналом» (Кадри, Заробітна плата, Табельний облік) та адаптованого під умови підприємства програмного забезпечення бухгалтерського обліку з розширеннями для вугільної галузі та інтеграцією з апаратно-програмним комплексом контролю доступу для обліку робочого часу
Очікувана вартість
406 583.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2032,92
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 14:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з впровадження та первинного налагодження обробки SAF-T UA відповідно до особливостей обліку замовника - автоматизованої інформаційної системи управління підприємства на базі комплексу програм «КОМІНТЕХ. Управління персоналом» (Кадри, Заробітна плата, Табельний облік) та адаптованого під умови підприємства програмного забезпечення бухгалтерського обліку з розширеннями для вугільної галузі та інтеграцією з апаратно-програмним комплексом контролю доступу для обліку робочого часу
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
85001, Україна, Донецька область, Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 21:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тендерний відділ
Електронна пошта
Телефон
380627744144,380994968750
Замовник
ЄДРПОУ
43895975
Назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "DOBROPILLYAVUHILLYA-VYDOBUTOK"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК"
Повна назва (англійською мовою)
STATE ENTERPRISE "DOBROPILLYAVUHILLYA-VYDOBUTOK"
Поштовий індекс
85001
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Добропілля
Адреса
пр.Шевченка, будинок 2
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
406 583.33 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК"
Контактний телефон:
380627744144,380994968750
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
406 583.33 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК"
Контактний телефон:
380627744144,380994968750
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності