Показати схожі тендери

Закупівля Меблі для сидіння від ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-010217-a
Id Tender 161f07d717d64314b73b21825ab80118
План UA-P-2025-08-01-012608-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.08.2025 20:27
Остання зміна 09.09.2025 16:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
261 566 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 307.83 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 20:25 до 18.08.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 20:25
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 20:25
до 15.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.08.2025 13:35
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 12:51
до 08.09.2025 00:00
Період уточнень
з 01.08.2025 20:25 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 20:25 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 13:35
Основні параметри
Меблі для сидіння
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 14.03.2025 № 290 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору», розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.06.2025 № 554-р «Про розподіл обсягу освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору у 2025 році», наказу Міністерства освіти і науки України від 16.05.2025 № 738 «Про погодження переліку проєктних заявок для фінансування за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору на 2025 рік»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
261 566 грн.
Меблі для сидіння
Назва предмета закупівлі
Меблі для сидіння
Очікувана вартість
261 566 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1307,83
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
7 846
Аукціон
Cтарт аукціону
19.08.2025 13:06
Закінчення аукціону
19.08.2025 13:35
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 5 (штуки)
Табурет лабораторний металевий
Опис предмета закупівлі
Табурет лабораторний металевий
Код ДК 021:2015
39113500-2 - Табурети
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дніпровський ліцей № 111 Дніпровської міської ради, вул. Набережна Перемоги, буд. 138
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Крісло
Опис предмета закупівлі
Крісло
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дніпровський ліцей № 111 Дніпровської міської ради, вул. Набережна Перемоги, буд. 138
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Позиція : №3 130 (штуки)
Стілець учнівський 6 ростової групи
Опис предмета закупівлі
Стілець учнівський 6 ростової групи
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дніпровський ліцей № 111 Дніпровської міської ради, вул. Набережна Перемоги, буд. 138
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Позиція : №4 24 (штуки)
Стілець учнівський регульований по висоті
Опис предмета закупівлі
Стілець учнівський регульований по висоті
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дніпровський ліцей № 111 Дніпровської міської ради, вул. Набережна Перемоги, буд. 138
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович
Пропозиція:
218 789.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
258 704.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Пропозиція:
261 566 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.08.2025 13:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 17:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана МОЛЧАНОВА
Електронна пошта
Телефон
+380634075064
Сайт:
https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506248
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
просп. Д.Яворницького 75
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі для сидіння
Період вимог/скарг з 02.09.2025 12:51 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 13:35 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.09.2025 12:51
Повідомлення про рішення
29.08.2025 18:42
Електроний протокол про продовження строку
19.08.2025 13:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 20:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 20:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Бондаренко Борис Васильович (далі – Учасник). Згідно пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи великий обсяг наданих документів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Світлана Молчанова
Дата продовження строку розгляду
26.08.2025 11:59
Дата кінця розгляду
17.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 2.08.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Надані у складі пропозиції листи та довідки учасника не містять дати та вихідного номера.1.2. Абзац одинадцятий п. 1 « Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер (за бажанням), текст документа та підпис уповноваженої особи учасника»1.3. Надати листи та довідки складені учасником оформленні відповідно вимогам тендерної документації: дата складання, реєстраційний номер (за бажанням). 2.1. Документи тендерної пропозиції завантажені у формі електронних документів з накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. 2.2. Абзац двадцять третій пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 18.12.2024 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). 2.3. На завантажені документи тендерної пропозиції накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. Уповноважена особа Світлана МОЛЧАНОВА
Створено
29.08.2025 18:43
Надати до
30.08.2025 18:43
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 12:51 по 01.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 16:17
Електроний протокол про продовження строку
02.09.2025 12:51
Витяг з ЄДР
02.09.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 20:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 20:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.09.2025р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Надані у складі пропозиції листи та довідки учасника не містять дати та вихідного номера.1.2. Абзац одинадцятий п. 1 « Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер (за бажанням), текст документа та підпис уповноваженої особи учасника»1.3. Надати листи та довідки складені учасником оформленні відповідно вимогам тендерної документації: дата складання, реєстраційний номер (за бажанням). 2.1. Документи тендерної пропозиції завантажені у формі електронних документів з накладенням удосконаленого електронного підпису (УЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. 2.2. Абзац двадцять третій пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 18.12.2024 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). 2.3. На завантажені документи тендерної пропозиції накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. Уповноважена особа Світлана МОЛЧАНОВА
Створено
05.09.2025 16:47
Надати до
06.09.2025 16:47
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ (далі – Учасник). Згідно пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи великий обсяг наданих документів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Уповноважена особа Замовника Світлана Молчанова
Дата продовження строку розгляду
09.09.2025 16:16
Дата кінця розгляду
01.10.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
261 566 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
261 566 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 23:59
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380634075064
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності