Показати схожі тендери

Закупівля Совкові лопати код ДК-021:2015-44510000-8 Знаряддя від Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-009763-a
Id Tender 7281a4797e5741e88bb9abd90dcf7403
План UA-P-2025-08-01-011998-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.08.2025 17:10
Остання зміна 04.09.2025 15:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
617 400 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 087 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 17:09 до 11.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 17:09
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 17:09
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.08.2025 15:05
до 26.08.2025 17:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 18:05
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 17:10
до 04.09.2025 15:52
Період уточнень
з 01.08.2025 17:09 до 08.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 17:09 до 08.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 15:05 до 26.08.2025 17:10
Період кваліфікації
з 12.08.2025 15:05 до 26.08.2025 17:10
Основні параметри
Совкові лопати код ДК-021:2015-44510000-8 Знаряддя
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
617 400 грн.
Совкові лопати код ДК-021:2015-44510000-8 Знаряддя
Назва предмета закупівлі
Совкові лопати код ДК-021:2015-44510000-8 Знаряддя
Очікувана вартість
617 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3087,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.08.2025 14:42
Закінчення аукціону
12.08.2025 15:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лопата совкова ЛСП з держаком
Код ДК 021:2015
44511100-6 - Штикові та совкові лопати
Кількість
4 410
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
післяплата 30 к д
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІЛАН ГОЛД"
Пропозиція:
551 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ВІСТА ДНІПРО
Пропозиція:
612 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.08.2025 14:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 17:10
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Грузіна Ірина Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
380487272904
Замовник
ЄДРПОУ
40081200
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Совкові лопати код ДК-021:2015-44510000-8 Знаряддя
Період вимог/скарг з 15.08.2025 18:05 по 20.08.2025 11:04
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 15:05 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити ТОВ «ІЛАН ГОЛД», закупівля №28670558 UA-2025-08-01-009763-a Совкові лопати код ДК-021:2015-44510000-8 Знаряддя та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю на суму 521 250,00 грн. без ПДВ
Документи кваліфікації
15.08.2025 18:05
Довідка НАЗК
15.08.2025 18:05
Повідомлення про рішення
12.08.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: Перелік невідповідностей: 1. Учасником надано витяг з Єдиного державного реєстру який був сформований пізніше 180 (ста вісімдесяти) календарних днів відносно дати його подання. 2. Учасником надано порівняльну таблицю у форматі PDF. 3. Учасником не надано лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів відповідно до п 6.3. 4. Учасником не надано лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів відповідно до п 6.4. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: 1. п.6 пп. 6.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. п.1. пп.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. п.6 пп. 6.3 з урахуванням пп. в) Додатку 2 до тендерної документації. 4. п.6 пп. 6.4 з урахуванням пп. в) Додатку 2 до тендерної документації. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 1. Надати витяг з Єдиного державного реєстру який сформований не раніше 180 (ста вісімдесяти) календарних днів відносно дати його подання. 2. Надати порівняльну таблицю окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 3. Надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначити законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів відповідно до п 6.3 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначити законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів відповідно до п 6.4 Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
13.08.2025 15:57
Надати до
14.08.2025 15:57
Період вимог/скарг з 20.08.2025 11:05 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 11:04 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ІЛАН ГОЛД», закупівля №28670558 UA-2025-08-01-009763-a Совкові лопати код ДК-021:2015-44510000-8 Знаряддя, як таку, що не відповідає абз. 3 пп. 3 п. 44 Особливостей : «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей».
Документи кваліфікації
20.08.2025 11:05
Повідомлення про рішення
20.08.2025 11:04
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.08.2025 17:10 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 11:05 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити ТОВ «ВІСТА ДНІПРО» переможцем процедури закупівлі №28670558 UA-2025-08-01-009763-a Совкові лопати код ДК-021:2015-44510000-8 Знаряддя та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю на суму 735 588,00 грн. з ПДВ (612 990,00 грн. без ПДВ).
Документи кваліфікації
26.08.2025 17:10
Довідка НАЗК
26.08.2025 17:10
Повідомлення про рішення
20.08.2025 11:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: Перелік невідповідностей: - Учасником надано витяг з Єдиного державного реєстру який був сформований пізніше 180 (ста вісімдесяти) календарних днів відносно дати його подання; - Учасником надано порівняльну таблицю у форматі PDF; - Учасником не надано лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів відповідно до п 6.3; - Учасником не надано лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів відповідно до п 6.4; - Учасником не надано Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного); - Учасником не надано документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів); - Учасником надано цінову пропозицію без зазначення ціни за одиницю з ПДВ, грн; ПДВ % та разом з ПДВ. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - п.6 пп. 6.1 Додатку 2 до тендерної документації; - п.1. пп.1.1 Додатку 2 до тендерної документації; - п.6 пп. 6.3 з урахуванням пп. в) Додатку 2 до тендерної документації; - п.6 пп. 6.4 з урахуванням пп. в) Додатку 2 до тендерної документації; - Додаток 2 розділ 2 п. 1 до тендерної документації; - Додаток 2 розділ 2 п. 2 до тендерної документації; - Додаток 4 інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції Додатку №4 тендерної документації. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - Надати витяг з Єдиного державного реєстру який сформований не раніше 180 (ста вісімдесяти) календарних днів відносно дати його подання; - Надати порівняльну таблицю окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП; - Надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначити законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів відповідно до п 6.3 Додатку 2 до тендерної документації; - Надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначити законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів відповідно до п 6.4 Додатку 2 до тендерної документації; - Надати на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів): Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару; - Надати документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів); - Надати виправлену цінову пропозицію із зазначенням ціни за одиницю, з ПДВ, грн; ПДВ % та разом з ПДВ окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП).
Створено
20.08.2025 16:02
Надати до
21.08.2025 16:02
Угоди
UA-2025-08-01-009763-a-b2
Підписаний і діє
Номер
ОД/НХ-25-592НЮ
735 588 грн.
612 990 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 410 (штуки)
Лопата совкова ЛСП з держаком
Номенклатура
Лопата совкова ЛСП з держаком
Кількість
4 410
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081200

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ВІСТА ДНІПРО
Повна назва
ТОВ ВІСТА ДНІПРО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39449669

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 15:52
-
04.09.2025 15:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
617 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 12:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380487272904
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
617 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 12:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380487272904
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності