Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС» від КП "Київтранспарксервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-009711-a
Id Tender 11535700e05c41f386112fdb0948b83a
План UA-P-2025-08-01-011568-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.08.2025 17:02
Остання зміна 18.09.2025 18:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
98 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 17:01 до 09.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 17:01
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 17:01
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 12:35
до 04.09.2025 11:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 14:07
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2025 11:16
до 18.09.2025 18:31
Період уточнень
з 01.08.2025 17:01 до 06.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 17:01 до 06.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 12:35 до 04.09.2025 11:16
Період кваліфікації
з 11.08.2025 12:35 до 04.09.2025 11:16
Основні параметри
Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 800 000 грн.
послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС»,
Назва предмета закупівлі
послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС»,
Очікувана вартість
9 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
98000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
98 000
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 12:12
Закінчення аукціону
11.08.2025 12:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС»
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04073, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг здійснюється у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця на підставі підписаного сторонами Акту наданих послуг протягом 90 (дев’яноста) календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІА ПРО"
Пропозиція:
7 716 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РС ІНЖЕНЕРІНГ"
Пропозиція:
8 793 023.44 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 12:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 17:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зелена Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
380679985664
Сайт:
https://ktps.kyiv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
35210739
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС»,
Період вимог/скарг з 01.09.2025 14:07 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 12:35 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
01.09.2025 14:07
Повідомлення про рішення
01.09.2025 14:07
Пропозиція, що перемогла
14.08.2025 15:08
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 12:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі -Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ТОВ "ВІА ПРО" У зв’язку із тим, що є необхідність звернутися для підтвердження інформації наданою Учасником до установ та/або організацій відповідно до їх компетенції та детального аналізу документів наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 08.09.2025 р.
Дата продовження строку розгляду
14.08.2025 15:08
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та ст. 26, 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1). Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів – учасником не надано оригінал (оригінали) чи копія (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури щодо Зінченка О.Г. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п 1.2. Додатку №1 тенерної документації учасник надає: 1.2.3. На підтвердження кваліфікації працівника (працівників), вказаного (их) у формі Таблиці 2 на виконання вимог підпункту 1.2.2. цього Додатку Учасник повинен надати: - Оригінал (оригінали) чи копію (копії) дійсного (дійсних) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) інженера-проєктувальника, що виданий/-і відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури (інформація про наявність якого (яких) зазначена учасником у довідці, поданій згідно за формою Таблиці 2 цього додатку до тендерної документації). Копія (копії) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) повинна бути завірена (завірені) підписом та особистою печаткою працівника на ім’я якого видано такий сертифікат та містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (вимога не стосується учасників, які провадять свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством України); - Оригінал (оригінали) чи копія (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, зазначеного (зазначених) учасником інженера-проектувальника у довідці, поданій згідно за формою Таблиці 2. Копія (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації повинна бути завірена підписом та особистою печаткою працівника на ім’я якого видано такий сертифікат та містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (вимога не стосується учасників, які провадять свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством України). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оригінал (оригінали) чи копію (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури щодо Зінченка О.Г. згідно вимог пп 1.2.3,Додатку № 1 до тендерної документації. 2). Перелік виявлених невідповідностей: копії актів виконаних робіт/наданих послуг за аналогічними договорами не містять інформацією про місце розташування/адресу об’єкта. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.3.3. розділ 1, Додаток 1 до ТД. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у відповідності до вимог пп 1.3.3. розділ 1, Додатку 1 до тендерної документації. 3). Перелік виявлених невідповідностей:Документи (копії документів) надані учасником у складі тендерної пропозиції містять текст викладений іншою мовою, без повного автентичного пеекладу українською мовою, а саме: розділ 4 субліцензійного договору, акти до субліцензійного договору, додаток 1, до договору № 29/12/16-1 від 29.12.2016 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 7 розділу 1 та та п.6.10 Додатку 1 до тендерної документації. (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у відповідності до вимог пункту 7 розділу 1, та п. 6.10.Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
29.08.2025 15:48
Надати до
30.08.2025 15:48
Період вимог/скарг з 04.09.2025 11:16 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 14:07 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
04.09.2025 11:16
Довідка НАЗК
04.09.2025 11:16
Повідомлення про рішення
04.09.2025 11:16
Пропозиція, що перемогла
01.09.2025 14:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та ст. 26, 29 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1). Виявлені невідповідності: копії актів виконаних робіт/наданих послуг за аналогічними договорами не містять інформацією про місце розташування/адресу об’єкта. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.3.3. розділ 1, Додаток 1 до ТД. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи у відповідності до вимог пп 1.3.3. розділу 1, Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
02.09.2025 12:44
Надати до
03.09.2025 12:44
Договір
UA-2025-08-01-009711-a-c1
Підписаний і діє
Номер
76/25П
8 793 023.44 грн.
7 327 519.53 грн.
З ПДВ
Підписано
17.09.2025
Строк дії договору з
17.09.2025
по
16.09.2026
Номенклатура
150 (послуга)
Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС»
Номенклатура
Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП «КИЇВТРАНСПАРКСЕРВІС»
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Київтранспарксервіс"
Повна назва
КП "Київтранспарксервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35210739

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РС ІНЖЕНЕРІНГ"
Повна назва
ТОВ "РС ІНЖЕНЕРІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41049388

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.09.2025 18:31
-
18.09.2025 18:30
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 18:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 18:00
Замовник:
КП "Київтранспарксервіс"
Контактний телефон:
380679985664
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності