Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» від Київське комунальне об"єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-009395-a
Id Tender 6a4598f730aa4f25b296b9007599837f
План UA-P-2025-08-01-011759-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.08.2025 16:39
Остання зміна 10.10.2025 14:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
486 884.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 434.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 16:39 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 16:39
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 16:39
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:19
до 16.09.2025 17:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 16:29
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 17:57
до 10.10.2025 14:44
Період уточнень
з 01.08.2025 16:39 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 16:39 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:19 до 16.09.2025 17:57
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:19 до 16.09.2025 17:57
Основні параметри
Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
486 884.4 грн.
Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
Назва предмета закупівлі
Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
Очікувана вартість
486 884.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2434,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 12:50
Закінчення аукціону
18.08.2025 13:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Шевченко Олександр Іванович
Пропозиція:
136 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ІНЖІНДУСТРІЯ
Пропозиція:
405 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Пропозиція:
201 140 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 12:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 16:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рой Валентина
Електронна пошта
Телефон
380987213105
Замовник
ЄДРПОУ
03362123
Повна назва
Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Кудрявська, буд. 23
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
Період вимог/скарг з 25.08.2025 16:29 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 13:19 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Учасник не в повному обсязі виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. В колонках «Номер та дата договору, предмет договору» та «Найменування послуг (робіт)», «Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт» некоректно зазначено інформацію. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
25.08.2025 16:26
Повідомлення про рішення
18.08.2025 13:20
Витяг з ЄДР
18.08.2025 13:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
18.08.2025 13:19
Надати до
20.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пункту 1. Додатку 1 тендерної документації учасник має надати довідку у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, далі вимога: «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців - Довідка у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. * якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «право користування»; ** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі. Обов’язкова наявність такого обладнання: - оптичний нівелір в комплекті з рейкою; - курвіметр. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Якщо обладнання, машини та механізми не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то Учасник надає у складі пропозиції: - копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг)». Учасником в складі пропозиції надано: - довідку у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах,; - Договір № 96 від 28.12.2023 року на постачання програмної продукції; - накладні; - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Відповідно до розгляду поданих документів було виявлено невідповідність між довідкою та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу. 1.2. На вимогу пункту 3 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати довідку у встановленій формі про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на проведення технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією, та /або капітальним ремонтом об'єктів з класом наслідків (відповідальності) СС2. Учасником надана довідка, копія договору та акти виконаних робіт. Надана довідка містить інформацію про аналогічний договір не у повному обсязі. А саме: не вірно зазначено № аналогічного договору, також предмет договору вказано не в повному обсязі відповідно до наданого аналогічного договору. Обсяг послуг (робіт) вказаний в грн. хоча за договором в послугах. Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт – не вказано номери та дати актів (відповідно до сканів договір закрито 10 актами). 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність, до сканованих копій підтверджуючих документів та надати довідку у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. * якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «право користування»; ** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі. Обов’язкова наявність такого обладнання: - оптичний нівелір в комплекті з рейкою; - курвіметр. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Якщо обладнання, машини та механізми не є власністю Учасника (є орендованим, залученим або у лізингу тощо), то Учасник надає у складі пропозиції: - копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди тощо на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг) 2.2. Привести у відповідність та надати довідку у встановленій формі про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на проведення технічного нагляду за будівництвом та/або реконструкцією, та /або капітальним ремонтом об'єктів з класом наслідків (відповідальності) СС2.
Створено
21.08.2025 17:31
Надати до
22.08.2025 17:31
Період вимог/скарг з 27.08.2025 15:14 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 16:29 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
27.08.2025 15:11
Повідомлення про рішення
25.08.2025 16:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
25.08.2025 16:29
Надати до
27.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пункту 1.3. Додатку 6 тендерної документації учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), далі вимога: «Довідка у встановленій формі про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» В довідці вих. № 1169 від 14.08.2025р. про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в колонці «Ціна договору, грн., сума виконання договору, грн., відсоток виконання договору» некоректно зазначено ціну договору та не вказано відсоток виконання договору. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність та надати довідку у встановленій формі про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
26.08.2025 14:45
Надати до
27.08.2025 14:45
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 15:14 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пункту 1.3. Додатку 6 тендерної документації учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), далі вимога: «Довідка у встановленій формі про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» В довідці № 04/25 від 08.08.2025 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в колонках: «Номер та дата договору, предмет договору»- не зазначено предмет договору; «Найменування послуг (робіт) / одиниця виміру»- некоректно зазначено інформацію; «Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт» - некоректно зазначено інформацію, щодо Акту № 4. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність та надати довідку у встановленій формі про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
28.08.2025 12:28
Надати до
29.08.2025 12:28
Період вимог/скарг з 16.09.2025 17:57 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 15:24 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 17:57
Довідка НАЗК
16.09.2025 17:57
Повідомлення про рішення
12.09.2025 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
12.09.2025 15:24
Надати до
16.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-08-01-009395-a-c1
Підписаний і діє
Номер
120/10
201 140 грн.
201 140 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.10.2025
Строк дії договору з
10.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
Номенклатура
Роботи з проведення технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт південної частини парку по вул. Прирічній у Оболонському районі Києва» за ДК 021:2015 код 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Повна назва
Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03362123

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Повна назва
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36047326

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
486 884.4 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Контактний телефон:
380987213105
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
486 884.4 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Контактний телефон:
380987213105
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності