Показати схожі тендери

Закупівля Папка “Пенсійна справа” з вкладеннями від Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-009271-a
Id Tender 9b01b1c2fe8b4ceaa1afbf88b8a7f067
План UA-P-2025-08-01-011510-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.08.2025 16:14
Остання зміна 25.08.2025 15:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
309 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 545 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 16:13 до 09.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 16:13
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 16:13
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 13:30
до 18.08.2025 13:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 10:38
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.08.2025 13:21
до 25.08.2025 15:35
Період уточнень
з 01.08.2025 16:13 до 06.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 16:13 до 06.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 13:30 до 18.08.2025 13:21
Період кваліфікації
з 11.08.2025 13:30 до 18.08.2025 13:21
Основні параметри
Папка “Пенсійна справа” з вкладеннями
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
309 000 грн.
Папка “Пенсійна справа” з вкладеннями
Назва предмета закупівлі
Папка “Пенсійна справа” з вкладеннями
Очікувана вартість
309 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1545,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 13:07
Закінчення аукціону
11.08.2025 13:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папка “Пенсійна справа” з вкладеннями
Код ДК 021:2015
22851000-0 - Швидкозшивачі
Кількість
1 800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7
Дата постачання по
10.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. Розрахунки здійснюються після фактичної поставки всього товару, на підставі видаткової накладної/накладних
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
Пропозиція:
263 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФІРМА АВТОБАН"
Пропозиція:
297 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 13:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 16:14
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
01.08.2025 16:14
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бугайко
Електронна пошта
Телефон
+380362633342
Замовник
ЄДРПОУ
21084076
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
вулиця Борисенка Олександра, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Папка “Пенсійна справа” з вкладеннями
Період вимог/скарг з 18.08.2025 10:38 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 13:30 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.08.2025 10:38
Повідомлення про рішення
11.08.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні чи на інших правах обладнання, необхідного для виконання умов договору про закупівлю, із долученням підтверджуючих документів його наявності (договорів оренди, правовстановлюючих документів, бухгалтерських регістрів тощо). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи наявності майна, зазначеного в довідці без номера та дати (файл “Довідка (обл., мат.-техн. база та техн.)”). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити підтверджуючі документи наявності майна, зазначеного в довідці без номера та дати (файл “Довідка (обл., мат.-техн. база та техн.)”). 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка, складена у довільній формі, із зазначенням переліку працівників, які будуть залучені до виконання договору за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують їх працевлаштування (копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників з учасником, або копії наказів про прийняття на роботу , а також листів працівників про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують працевлаштування працівників, зазначених в довідці без номера та дати (файл “Довідка (працівники)”). Відсутні листи працівників про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документи, що підтверджують працевлаштування працівників, зазначених в довідці без номера та дати (файл “Довідка (працівники)”), та листи працівників про згоду на обробку персональних даних у цій процедурі відкритих торгів із ознайомленням зі статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної/накладних чи іншого документу про передачу-отримання товару за умовами цього договору, а також лист-відгук від контрагента про належне виконання цього договору та незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції наявні два аналогічні договори (№ 264 від 30.10.2024, № 112-24 14.11.2024), але до жодного з них не додано лист-відгук від контрагента про належне виконання цього договору та незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-відгук від контрагента про належне виконання аналогічного договору та незастосування до постачальника оперативно-господарських санкцій. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась інформація про повну назву виробника товару, а також картону палітурного та їх місцезнаходження. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутня інформація про виробника картону палітурного та його місцезнаходження. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити інформацію про виробника картону палітурного та його місцезнаходження. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.4 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась тендерна пропозиція згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутня тендерна пропозиція згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити тендерну пропозицію згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.5 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка банку (банків) про рух (обіги) грошових коштів. 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутня довідка банку (банків) про рух (обіги) грошових коштів. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку банку (банків) про рух (обіги) грошових коштів. 7.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.6 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідка учасника про систему його оподаткування із зазначенням ставки податку та наявності/відсутності пільг з оподаткування, а також витяг з відповідного реєстру. 7.2. Перелік виявлених невідповідностей. В довідці без номера та дати (файл “Довідка pdf”) не зазначена ставка податку. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку в частині зазначення ставка податку. 8.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.11 Додатку № 4 до Тендерної документації зазначено, що не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, про що учасник дає згоду у пропозиції. Понесені витрати не відшкодовуються. 8.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня така згода. 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити згоду про те, що не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
Створено
14.08.2025 21:26
Надати до
15.08.2025 21:26
Період вимог/скарг з 18.08.2025 13:21 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 10:38 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 13:21
Довідка НАЗК
18.08.2025 13:21
Повідомлення про рішення
18.08.2025 10:38
Витяг з ЄДР
18.08.2025 10:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-01-009271-a-a1
Підписаний і діє
Номер
309
297 000 грн.
297 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.08.2025
Строк дії договору з
25.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 800 (штуки)
Папка “Пенсійна справа” з вкладеннями
Номенклатура
Папка “Пенсійна справа” з вкладеннями
Кількість
1 800
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21084076

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФІРМА АВТОБАН"
Повна назва
ТОВ "ФІРМА АВТОБАН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13970473

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.08.2025 15:35
-
25.08.2025 15:33
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
309 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 08:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362633342
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
309 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 08:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362633342
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності