Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - «Планове часткове відновлення елементів ганку та фасадної стіни передньої частини головного корпусу А-2 (поліклініки) з виконанням заходів по енергозбереженню за адресою: вул. Свободи, 13, м. П'ятихатки, Кам'янський р-н, Дніпропетровська обл., 52100» від Комунальне некомерційне підприємство "П"ятихатська центральна міська лікарня" П"ятихатської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-008981-a
Id Tender 620479ba4ac142b59f37e03862dd9887
План UA-P-2025-08-01-008769-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.08.2025 15:54
Остання зміна 25.08.2025 16:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 543 652.02 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 718.26 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 15:52 до 09.08.2025 15:48
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 15:52
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 15:52
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.08.2025 15:48
до 15.08.2025 14:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 14:50
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 14:50
до 25.08.2025 16:17
Період уточнень
з 01.08.2025 15:52 до 06.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 15:52 до 06.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.08.2025 15:48 до 15.08.2025 14:50
Період кваліфікації
з 09.08.2025 15:48 до 15.08.2025 14:50
Основні параметри
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - «Планове часткове відновлення елементів ганку та фасадної стіни передньої частини головного корпусу А-2 (поліклініки) з виконанням заходів по енергозбереженню за адресою: вул. Свободи, 13, м. П'ятихатки, Кам'янський р-н, Дніпропетровська обл., 52100»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 543 652.02 грн.
Планове часткове відновлення елементів ганку та фасадної стіни передньої частини головного корпусу А-2 (поліклініки) з виконанням заходів по енергозбереженню за адресою: вул. Свободи, 13, м. П'ятихатки, Кам'янський р-н, Дніпропетровська обл.,
Назва предмета закупівлі
Планове часткове відновлення елементів ганку та фасадної стіни передньої частини головного корпусу А-2 (поліклініки) з виконанням заходів по енергозбереженню за адресою: вул. Свободи, 13, м. П'ятихатки, Кам'янський р-н, Дніпропетровська обл.,
Очікувана вартість
3 543 652.02 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17718,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Планове часткове відновлення елементів ганку та фасадної стіни передньої частини головного корпусу А-2 (поліклініки) з виконанням заходів по енергозбереженню за адресою: вул. Свободи, 13, м. П'ятихатки, Кам'янський р-н, Дніпропетровська обл., 52100»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
52100, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатки, Свободи,13
Дата постачання по
01.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Сабадаш Тетяна Валеріївна"
Пропозиція:
3 525 891.85 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Попова
Електронна пошта
Телефон
+380985947589
Замовник
ЄДРПОУ
01989088
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "П'ятихатська центральна міська лікарня" П'ятихатської міської ради
Поштовий індекс
52100
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
П'ятихатський район, місто П'ятихатки,
Адреса
Вул. Свободи, б. 13
Кваліфікація
Лот № 1 Планове часткове відновлення елементів ганку та фасадної стіни передньої частини головного корпусу А-2 (поліклініки) з виконанням заходів по енергозбереженню за адресою: вул. Свободи, 13, м. П'ятихатки, Кам'янський р-н, Дніпропетровська обл.,
Період вимог/скарг з 15.08.2025 14:50 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.08.2025 15:48 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 14:50
Довідка НАЗК
15.08.2025 14:50
Повідомлення про рішення
09.08.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-01-008981-a-b1
Підписаний і діє
Номер
172
3 525 891.85 грн.
3 525 891.85 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.08.2025
Строк дії договору з
25.08.2025
по
01.06.2026
Номенклатура
1 (послуга)
«Планове часткове відновлення елементів ганку та фасадної стіни передньої частини головного корпусу А-2 (поліклініки) з виконанням заходів по енергозбереженню за адресою: вул. Свободи, 13, м. П'ятихатки, Кам'янський р-н, Дніпропетровська обл., 52100»
Номенклатура
«Планове часткове відновлення елементів ганку та фасадної стіни передньої частини головного корпусу А-2 (поліклініки) з виконанням заходів по енергозбереженню за адресою: вул. Свободи, 13, м. П'ятихатки, Кам'янський р-н, Дніпропетровська обл., 52100»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "П'ятихатська центральна міська лікарня" П'ятихатської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "П'ятихатська центральна міська лікарня" П'ятихатської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01989088

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Сабадаш Тетяна Валеріївна"
Повна назва
ФОП "Сабадаш Тетяна Валеріївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3279203349

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-05-000011
Дата створення проекту
05.09.2025 09:28
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
05.09.2025 10:57
Дата завершення моніторингу
27.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2025 № 91-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія Черновола від 04.09.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.09.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 12 UA-2025-08-01-008981-a 01.08.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.09.2025 00:00
Документи рішення
05.09.2025 10:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-01-008981-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.09.2025 17:28
Орган перевірки
12.09.2025 00:00
Документи повідомлення
08.09.2025 17:29
-
Відповідь
Пояснення Замовника по закупівлі за номером ID: UA-2025-08-01-008981-a (ID моніторингу: UA-M-2025-09-05-000011)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-01-008981-a), у зв’язку з наявною потребою представників органу моніторингу в отриманні пояснення (інформації та документів), в межах передбаченого строку, КНП «П’ятихатська ЦМЛ» ПМР надає через електронну систему закупівель пояснення/інформацію та підтверджуючі документи у вигляді прикріплених файлів з поставлених питань.
Рішеня
11.09.2025 14:24
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 543 652.02 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 15:48
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "П'ятихатська центральна міська лікарня" П'ятихатської міської ради
Контактний телефон:
+380985947589
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 543 652.02 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 15:48
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "П'ятихатська центральна міська лікарня" П'ятихатської міської ради
Контактний телефон:
+380985947589
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності