Показати схожі тендери

Закупівля Електричне обладнання для харчоблоку від КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат».

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-08-01-007000-a
Id Tender 91d322e89a7448de928a334e09b4f19c
План UA-P-2025-07-30-005394-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.08.2025 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 212 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Електричне обладнання для харчоблоку
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05 листопада 2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. Відповідно до службової записки існує потреба у здійсненні Закупівлі. КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-07-16-006577-a. 24 липня 2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (UA-2025-07-16-006577-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Плита електрична
Опис предмета закупівлі
Плита електрична
Код ДК 021:2015
39711440-5 - Електричні плити
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Київська,1А
Дата постачання по
15.08.2025 14:31
Позиція : №2 1 (штуки)
Плита електрична з духовкою
Опис предмета закупівлі
Плита електрична з духовкою
Код ДК 021:2015
39711440-5 - Електричні плити
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Київська,1А
Дата постачання по
15.08.2025 14:31
Позиція : №3 1 (штуки)
Піч пекарська
Опис предмета закупівлі
Піч пекарська
Код ДК 021:2015
39711361-7 - Електричні печі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Київська,1А
Дата постачання по
15.08.2025 14:31
Документи закупівлі
01.08.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кравчук Галина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380970716374
Факс
+380385831536
Замовник
ЄДРПОУ
03190455
Повна назва
КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат»
Поштовий індекс
32400
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Дунаївці
Адреса
вул. Київська, 1А
Кваліфікація
Договір
UA-2025-08-01-007000-a-c1
Підписаний і діє
Номер
116
210 212 грн.
210 212 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.08.2025
Строк дії договору з
01.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Плита електрична
Номенклатура
Плита електрична
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Плита електрична з духовкою
Номенклатура
Плита електрична з духовкою
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Піч пекарська
Номенклатура
Піч пекарська
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат»
Повна назва
КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03190455

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Волощук Людмила Василівна
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2737815500

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.08.2025 14:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 212 грн.
Замовник:
КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат»
Контактний телефон:
+380970716374
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 212 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КЗ Хмельницької обласної ради «Дунаєвецький психоневрологічний інтернат»
Контактний телефон:
+380970716374
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності