Закупівля Промислові пральні та сушильні машини (ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади) від Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги».
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 13:26
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 13:26
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 13:26
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 13:26
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 13:26
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Повна назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Миколайчука І., буд. 9
Промислові пральні та сушильні машини (ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади)
потреба у зміні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі – жодним чином не свідчить та не підтверджує відсутність подальшої потреби в закупівлі товару. Враховуючи наведене, Замовник самостійно підтверджує, що потреба в закупівлі товарів залишилась, але з іншими характеристиками.
Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов’язати Замовника, «Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»», скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.10.2025 року.
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
по суті скарги ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД"
UA-2025-08-01-005734-a.c4
Ознайомившись зі скаргою ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД", Замовник не погоджується з ними, вважає доводи, викладені у скарзі, безпідставними та необґрунтованими, тому просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) прийняти наступні пояснення по суті скарги.
По суті скарги повідомляємо наступне:
Закупівля за предметом закупівлі: «Промислові пральні та сушильні машини (ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади)» відміняється Замовником по причині відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг згідно Доповідної записки від 15.10.2025 головної медичної сестри, в якій зазначається про відсутність необхідності закупівлі товару з технічними характеристиками, що були встановлені в тендерній документації.
Так, у своїй доповідній записці головна медична сестра повідомила, що за результатом аналізу технічних характеристик обладнання вказаних у процедурі закупівлі, не відповідає чинним Державним санітарним нормам та правилам зі збору, сортуванню, транспортуванню, зберіганню, дезінфекції та пранню білизни в закладах охорони здоров’я, затверджених наказом МОЗ України від 08.05.2025 №785 (надалі - наказ МОЗ від 08.05.2025 №785).
Відповідно до п.5 вищевказаного наказу МОЗ від 08.05.2025 №785 у закладах охорони здоров’я білизна переться в пральних машинах бар’єрного типу (прохідних), які мають два вікна — вікно для завантаження (зі сторони брудної зони пральні) і вікно для вивантаження (зі сторони чистої зони пральні).
Бар’єрна пральна машина має дві протилежні двері і монтується в отвір стіни між «брудною» та «чистою» зонами. Завантаження відбувається з боку брудної білизни, вивантаження — лише з чистого боку. Таке «проходження крізь стіну» фізично розділяє потоки та усуває перехресне забруднення — ключова вимога для лікарень, ЦСО, фармацевтики, харчових виробництв тощо.
При цьому, сучасні бар’єрні машини спроєктовані відповідно до гігієнічних методик типу RABC (EN 14065): це не лише апарат, а й процес (односторонній рух білизни, інтерлоки дверей, спеціальні програми дезінфекції).
Чим принципово відрізняються від «звичайних» промислових машин
1. Фізичний бар’єр і двоє дверей (у звичайних — одна). Двері обладнані інтерлоками: не можна відкрити чистий бік, поки не завершено цикл і не заблоковано брудний бік.
2. Монтаж у стіну/перегородку для чіткого зонування «soiled>clean»; звичайні машини ставлять у відкритому приміщенні.
3. Гігієнічні програми та контроль (RABC/EN 14065), вищі вимоги до герметизації, обробки поверхонь, протоколів завантаження/розвантаження.
4. Вища екстракція (G-force) у більшості профлінеек бар’єрних моделей для зменшення часу сушіння та контактів персоналу з вологою білизною. (Приклади UniMac далі.)
Типові технічні риси бар’єрних (за дилерськими/офіційними описами)
• Двозонний дизайн «dual-door» із монтажем у стіну.
• Висока екстракція ~350–400 G, щоб зрівняти часи прання/сушки та знизити витрати.
• Нержавіючий корпус/бак, великий злив O76 мм, під’єднання рідких мийників, зважування на 4 тензодатчиках (для точного дозування).
Узагальнена різниця (коротка табличка)
Критерій Бар’єрні (прохідного типу) Звичайні промислові
Конфігурація 2 двері, монтаж у стіну між «брудною/чистою» 1 дверцята, вільне розміщення
Гігієна/стандарти Орієнтація на EN 14065 (RABC), one-way workflow Загальні санітарні практики
Перехресне забруднення Фізично унеможливлене потоком «soiled>clean» Потребує дисципліни/планування потоків
Доступ/інтерлоки Інтерлок двох дверей, сценарії санітарних програм Стандартні блокування одних дверей
Сфери Лікарні, ЦСО, фарма, харчова галузь, clean-room Готелі, клінінг, рітейл-пральні, промисловість
З огляду на вищезазначене і враховуючи необхідність внесення змін до технічних та функціональних характеристик предмету закупівлі, відмінити закупівлю та провести повторну процедуру закупівлі з врахуванням відповідних змін до технічних вимог з метою дотримання Наказу МОЗ від 08.05.2025 №785.
Слід відмітити, аналогічну практику відміни процедури закупівлі відображено у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.05.2024 № 8286 р/пк-пз.
До відповіді на скаргу додаються наступні документи:
- Доповідна записка головної медичної сестри;
- Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.05.2024 № 8286 р/пк-пз (ід. закупівлі UA-2024-01-22-012878-a).
Керуючись положеннями пунктів 52-64 Особливостей,
ПРОШУ:
1. Прийняти рішення про відсутність порушення порядку проведення процедури закупівлі UA-2025-08-01-005734-a.
2. Відмовити у задоволенні скарги ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД".
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Рішення АМКУ буде виконано та буде скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — "Промислові пральні та сушильні машини (ДК 021:2015 - 39710000- 2 - Електричні побутові прилади)"
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Промислові пральні та сушильні машини (ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади)
UA-2025-08-01-005734-a.b1
Дата:
05.08.2025 18:28
Стан:
Порушення усунуто
Дискримінаційні умови ТД Замовника
Тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-08-01-005734-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
Автор:
45203623, ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп
43005, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська,77
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Рішення АМКУ буде виконано та буде внесено зміни до тендерної документації за ДК 021:2015: 39710000-2: Електричні побутові прилади (Промислові пральні та сушильні машини)
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
Автор:
39367047, ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД"
03191, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Вільямса 9, кор. 2, кв. 80
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Рішення АМКУ буде виконано та буде внесено зміни до тендерної документації за ДК 021:2015: 39710000-2: Електричні побутові прилади (Промислові пральні та сушильні машини)
Замовник виклав Додаток 4 до тендерної документації у такій редакції, що унеможливлює нашу участь через:
1) Невідповідність проєкту Договору про закупівлю тендерній документації в частині відповідальності сторін.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
3. Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-08-01-005734-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 4 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги.
Додаткові пояснення стосовно надання Замовником недостовірної технічної інформації
Ми притримуємося чіткої позиції і вважаємо, що Замовник надає порівняльну таблицю з технічними характеристиками, які жодним чином не підтверджені. Він самостійно вказує необхідні параметри пральних машин та сушильних машин, які будуть відповідати його технічним вимогам. Для спростування цієї інформації Замовник зобов’язаний надати першоджерела і довести факт існування обладнання, на яке посилається.
Щодо вимоги скаржника до редакції Договору із вимогою виключити положення про встановлення строків передачі товару і встановлення відповідних санкцій за затримку або не передачу товару, Замовник повідомляє, що відповідно до абзаців першого та п’ятого пункту 59 Особливостеи? скарги, що стосуються тендерноі? документаціі?, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозиціи?, установленого до внесення змін до тендерноі? документаціі?. Після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим цього пункту, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерноі? документаціі?, внесених замовником, протягом п’яти днів з моменту оприлюднення таких змін на веб-порталі Уповноваженого органу, але не пізніше ніж за три дні до дати, встановленоі? для подання тендерних пропозиціи?, яка була встановлена під час внесення таких змін. Відповідно до пункту 60 Особливостеи? якщо до тендерноі? документаціі? замовником вносилися зміни, після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим пункту 59 цих особливостеи?, положення тендерноі? документаціі?, до яких зміни не вносилися, не підлягають оскарженню/
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
Зобов’язати замовника надати звіт про результати моніторингу пропозицій/аналізу цін по предмету закупівлі Промислові пральні та сушильні машини (ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади) щодо визначення можливої участі в даних публічних закупівлях двох або більше виробників та/або дистрибюторів/постачальників пральних машин та сушильних машин, які підходять під технічні параметри визначені замовником та надати першоджерела походження інформації про аналогічну продукцію, а саме у якої юридичної чи фізичної особи-підприємця Замовник її отримав, надати інформацію до якого саме дилера / дистриб’ютора / представника / постачальника Замовник звернувся для отримання комерційної пропозиції, рахунку чи іншої інформації виробника;
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги
На виконання вимог законодавства надаємо порівняльну характеристику обладнання, що на нашу думку є еквівалентним із наданням відповідної технічної документації у додатках
На виконання вимог законодавства надаємо порівняльну характеристику обладнання, що на нашу думку є еквівалентним із наданням відповідної технічної документації у додатках.
У відповідь на запит від 19.09.2025 року № 20-29/11-1940-пз повідомляємо наступне. Замовник використовував тільки наявну у нього інформацію, отриману в процесі збору інформації. На жаль, Замовник не мав змоги порівнювати різні джерела інформації такі як оригінали заводських буклетів, інформацію з іноземних сайтів, тощо. І відповідно, не може надати нотаріально завірений переклад без наявності оригіналів.
Таким чином, якщо Комісія Антимонопольного комітету Украі?ни з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вважатиме долучені Замовником матеріалами такими, що не підтверджують належним чином відсутність дискримінаційних вимог та прийме рішення про усунення дискримінаційних вимог, то Замовником буде внесено відповідні зміни.
У відповідь на запит від 19.09.2025 року № 20-29/11-1940-пз повідомляємо наступне. Замовник використовував тільки наявну у нього інформацію, отриману в процесі збору інформації. На жаль, Замовник не може надати нотаріально завірений переклад без наявності оригіналів. Крім того, документи, подані додатково Замовником на підтвердження наявності низки товарів різних виробників, які цілком і повністю відповідають вимогам тендерної документації цієї закупівлі, підтверджують Недискримінаційні підходи Замовника при складанні тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Таким чином, Замовник має забезпечити свої потреби, а не скаржника, із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції.
Технічні характеристики Замовник складав виходячи із потреб із забезпечення санітарних вимог. При цьому бралося до уваги кількість койко-місць, середня кількість щоденних виписок хворих, технічні потужності Замовника тощо.
Звичайно, що існують товари, які не підходять під визначені Замовником технічні характеристики і які не потрібні Замовнику.
Проте, наявна кількість різних виробників і низка їх виробів забезпечує дотримання створення конкурентного середовища під час проведення цієї закупівлі, у чому зацікавлений і сам Замовник – для придбання предметів закупівлі найкращої якості за найкращою, максимально низькою ціною, що повністю відповідає вимогам процедури закупівлі.
Слід зазначити, що достовірність наданих Замовником документів підтверджується інформацією щодо технічних характеристик цих пральних машин, наявною на сайтах відповідних виробників, їх офіційних представників.
Також, доводимо до відома АМКУ та скаржника, що жодним чином Замовник не зобов’язаний (та не має таких прав) на даному етапі вимагати у будь-якого суб’єкта господарювання нотаріально засвідчені копії будь-яких документів.
Також доводимо до відома АМКУ та скаржника, що скаржник ЖОДНИМ чином не довів та не надав доказів, якими спростував би твердження замовника про наявність цілої низки виробників та різних товарів, що забезпечить конкуренцію у цій процедурі закупівлі.. Неосвіченість Скаржника може пояснюватися тим, що Скаржник не володіє інформацією в повному обсязі, які саме товари та ким імпортуються чи можуть імпортуватися на територію України. Скаржник довів виключно один факт – на жаль, він не може поставити товар, що відповідав би потребам Замовника через відсутність саме такого товару саме у Скаржника. Разом з тим, це не є підставою для примушення Замовника витрачати публічні кошти на придбання не потрібного йому товару.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Рішення АМКУ буде виконано та буде внесено зміни до тендерної документації за ДК 021:2015: 39710000-2: Електричні побутові прилади (Промислові пральні та сушильні машини)
Промислові пральні та сушильні машини (ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади)
Звернення:
За тендером : Промислові пральні та сушильні машини (ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади)
Тема:
Пропозиція зміни технічного завдання
Зміст:
Шановний замовник, Додаток 3 викладений в такій редакції, що унеможливлює участь інших виробників окрім UNIMAC через:
1) Надмірну деталізацію параметрів (замість базових, основних, що впливають безпосередньо на продуктивність та якість, вписуються допоміжні).
2) Деякі параметри мають діапазони значень, а інші – ні, що взагалі унеможливлює пошук аналогів (наприклад Об’єм барабану – тільки 240 л, а також діаметр барабану/діаметр завантажувального люка і тд).
3) Неможливость запропонувати продукцію іншого виробника (еквівалент), бо по сукупності вимог продукція відповідає не більше ніж одному виробнику.
Крім того, у зв'язку з рядом неточностей, які прописані в тендерній документації, що ставить під сумнів технічну можливість проведення торгів, пропонуємо вам внести зміни, щоб :
1) відповідати антимонопольному законодаству у кількості виробників, що підходять під технічні параметри (не менше 2х)
2) змінити непідресорену пральну машину на підресорену з покращеними характеристиками (кращий віджим, не потрібна центрифуга для білизни, відсутність необхідності кріплення до фундамента, зменшення динамічного навантаження на будівлю за рахунок наявності амортизаторів і тд) без збільшення бюджету закупівлі. Той самий Unimac таку модель має в асортименті
https://alliancelaundrysystems.widen.net/s/75phfrwqjk/dl_au22-1015_specsheet_uy350-600_unilinctouch_en-ww
3) Коректно прописати гарантійні зобов'язання, вимоги яких протирічать один одному. Гарантія 12 місяців і заміна товару, що вийшов з ладу не можуть бути сумісними.
4) Коректно прописати технічні вимоги до сушильно-прасувальної машини. Дисплей сушильно-прасувальної машини не може відображати поточну програму прання, оскільки це не пральна машина і має інші функції. Через це тендер не може відбутися, оскільки жодна модель не відображає цього.
Запропонова редакція з відповідними змінами направлена на ознайомлення на контактну пошту [email protected]
При відсутності відповідної реакції і бездіяльності замовника, залишаємо за собой право звернутись до органу оскарження у відведений на це період.
Дата оприлюднення звернення:
03.08.2025 20:21
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваші зауваження, вони будуть прийняті до уваги в тій частині, що не суперечать інтересам та потребам замовника.
1. Щодо надмірної деталізації – Ваше зауваження недоречне, так як абсолютно всі параметри, що викладені в тендерній документації впливають як на продуктивність так і на якість прання, а також на довговічність використання самого обладнання, що є визначальним в період військового стану та необхідності забезпечення безперебійної роботи обладнання.
2. Щодо заміни конструкції машини з непідресореної на підресорену, то замовником обрано саме таку конструкцію, яка відповідає виробничому процесу замовника, при максимальній продуктивності зберігається простота конструкції та надійність, позбавляє уникнути можливому дисбалансу, зменшити кількість рухомих частин. Вимагається жорстке кріплення до підлоги але при цьому зберігається стійкість конструкції, та інше. Окрім того, доводимо до відома учасника, що сучасні непідресорені пральні машини від провідних виробників не потребують використання центрифуг.
3. Щодо гарантійних зобов?язань. Доводимо до відома учасника, що зазначені вимоги повністю відповідають положенням діючого законодавства. Покупець має право на гарантійний ремонт протягом встановленого гарантійного терміну, а у разі виникнення істотних недоліків товару – за своїм вибором вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний з числа наявних у продавця (виробника).
4. Щодо технічної помилки в описі прасувально-сушильної машини – відповідні зміни будуть внесені.
Дата оприлюднення відповіді:
05.08.2025 16:04
Промислові пральні та сушильні машини (ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади)
Тендер:
UA-2025-08-01-005734-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
17.10.2025 12:35
Кінець періоду оскарження з часом
28.10.2025 00:00
Стан
скасовано
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
4 501 560
грн.
Період подання пропозицій
до
13.12.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»