Показати схожі тендери

Закупівля 18420000-9 «Аксесуари для одягу» (Робочі рукавиці в асортименті) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-005327-a
Id Tender bb8e844909b94b558a81a0fa3875e217
План UA-P-2025-08-01-006864-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.08.2025 13:02
Остання зміна 20.08.2025 15:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
333 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 330 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 13:01 до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 13:01
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 13:01
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.08.2025 00:00
до 20.08.2025 15:12
Залишилось 1 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 15:12
до 26.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.08.2025 15:12
-
Період уточнень
з 01.08.2025 13:01 до 07.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 13:01 до 07.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.08.2025 00:00 до 20.08.2025 15:12
Період кваліфікації
з 10.08.2025 00:00 до 20.08.2025 15:12
Основні параметри
18420000-9 «Аксесуари для одягу» (Робочі рукавиці в асортименті)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - заступник начальника СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] З питань, які стосуються технічної специфікації - Филипчук Світлана Анатоліївна – пров. економіст з МТЗ, тел. 048-7358894(8234),e-mail: [email protected] 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Робочі рукавиці в асортименті 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 18420000-9 «Аксесуари для одягу» 8. Кількість товарів, робіт послуг: 10 найменувань 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 10 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 333 000,00 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.08.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
333 000 грн.
Робочі рукавиці в асортименті
Назва предмета закупівлі
Робочі рукавиці в асортименті
Примітки
68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1ВМТП, ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010), 10 найменувань
Очікувана вартість
333 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3330,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 990 (пара)
Рукавиці парусинові з подвійним надолонником
Опис предмета закупівлі
Рукавиці парусинові з подвійним надолонником
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
990
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 774 (пара)
Рукавички з двухстороннім ПВХ покриттям
Опис предмета закупівлі
Рукавички з двухстороннім ПВХ покриттям
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
2 774
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 100 (пара)
Рукавиці (рукавички) зварювальника
Опис предмета закупівлі
Рукавиці (рукавички) зварювальника
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
100
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 24 (пара)
Рукавички МБС, манжет – крага.
Опис предмета закупівлі
Рукавички МБС, манжет – крага.
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
24
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 300 (пара)
Рукавиці (рукавички) шкіряні комбіновані
Опис предмета закупівлі
Рукавиці (рукавички) шкіряні комбіновані
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
300
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 10 (штуки)
Фартух зварювальника, подовжений
Опис предмета закупівлі
Фартух зварювальника, подовжений
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 30 (пара)
Нарукавники зварювальника
Опис предмета закупівлі
Нарукавники зварювальника
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
30
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 30 (пара)
Наколінники зварювальника
Опис предмета закупівлі
Наколінники зварювальника
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
30
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 36 (пара)
Рукавички захисні латексні
Опис предмета закупівлі
Рукавички захисні латексні
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
36
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 240 (пара)
Рукавиці лляні, цільнокроєні
Опис предмета закупівлі
Рукавиці лляні, цільнокроєні
Код ДК 021:2015
18420000-9 - Аксесуари для одягу
Кількість
240
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС"
Пропозиція:
332 534.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 13:02
Оголошення про проведення закупівлі
01.08.2025 13:01
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайліна Ірина Василівна
Електронна пошта
Телефон
0487388177
Сайт:
https://seaport.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01125672
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Робочі рукавиці в асортименті
Період вимог/скарг з 20.08.2025 15:12 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.08.2025 00:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС» у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 18420000-9 «Аксесуари для одягу» (Робочі рукавиці в асортименті) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей – не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 2. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Документи кваліфікації
20.08.2025 15:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.08.2025 08:18
Електроний протокол про продовження строку
10.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2. Ідентифікаційний код: 01125672. 3. Місцезнаходження замовника: 68001, обл. Одеська, м. Чорноморськ, вул. Праці, буд. №6. 4. Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 18420000-9 «Аксесуари для одягу» (Робочі рукавиці в асортименті) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2025-08-01-005327-a 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС": керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою додаткової перевірки інформації наданої Учасником у складі пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
15.08.2025 08:18
Дата кінця розгляду
06.09.2025 00:00
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
333 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
333 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності