Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне некомерційне медичне підприємство «Рогатинська центральна районна лікарня».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-004448-a
Id Tender 8f354dda7a6d4672b4839bfa7c8edf0b
План UA-P-2025-08-01-005376-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.08.2025 12:10
Остання зміна 02.09.2025 22:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 368 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 840 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 12:09 до 16.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 12:09
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 12:09
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2025 08:00
до 20.08.2025 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 11:49
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.08.2025 11:49
до 02.09.2025 22:40
Період уточнень
з 01.08.2025 12:09 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 12:09 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2025 08:00 до 20.08.2025 11:49
Період кваліфікації
з 16.08.2025 08:00 до 20.08.2025 11:49
Основні параметри
«Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 368 000 грн.
«Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 368 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6840,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
70001, Україна, Івано-Франківська область, м. Рогатин, В. Чорновола 9
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "САН-ЛІФТ"
Пропозиція:
1 365 705.79 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василь Кривень
Електронна пошта
Телефон
+380682541559
Замовник
ЄДРПОУ
01993581
Повна назва
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Рогатинська центральна районна лікарня»
Поштовий індекс
77001
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Рогатин
Адреса
вул.Чорновола В, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 20.08.2025 11:49 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 08:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 11:52
Довідка НАЗК
20.08.2025 11:49
Повідомлення про рішення
16.08.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-01-004448-a-b1
Підписаний і діє
Номер
308
1 365 705.79 грн.
1 138 088.16 грн.
З ПДВ
Підписано
01.09.2025
Строк дії договору з
01.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Рогатинська центральна районна лікарня»
Повна назва
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Рогатинська центральна районна лікарня»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993581

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "САН-ЛІФТ"
Повна назва
ПП "САН-ЛІФТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45110199

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 22:40
-
02.09.2025 22:39
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000004
Дата створення проекту
25.08.2025 09:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 10:36
Дата публікації висновку про результати
11.09.2025 11:15
Дата завершення усунення порушень
26.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 №57-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.08.2025 №57-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-08-01-004448-a 01.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 10:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного медичного підприємства «Рогатинська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.08.2025 №01.08.1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «САН-ЛІФТ» (далі – ПП «САН-ЛІФТ»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 20.08.2025 №20/08, повідомлення про намір укласти договір від 20.08.2025 року, договір від 01.09.2025 №308, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 27.08.2025 року, 09.09.2025 року та від 10.09.2025 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у пункті 10 «Інші вимоги тендерної документації» розділу 3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД передбачено, що Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту в рамках пункту 5.32 настанови з визначення вартості будівництва, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Підтверджуючий документ про обстеження необхідно надати в складі тендерної пропозиції. Слід зазначити, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини третьої статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини восьмої статті 12 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини першої статті 5 Закону, частини третьої статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначеними діями Замовником порушено вимоги частини восьмої статті 12 Закону, зокрема порушено порядок взаємодії Замовника та учасника, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22, пунктів 3, 5 частини першої статті 5, частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП «САН-ЛІФТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.09.2025 00:00
Дата публікації
11.09.2025 11:15
Документи висновку
11.09.2025 11:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником взято до уваги вказану у запиті інформацію, Вказана інформація буде врахована уповноваженою особою під час проведення подальших процедур закупівель . З метою уникнення подібних ситуацій у майбутньому, уповноважена особа планує: -посилити контроль за перевіркою документів. - впровадити додаткові процедури для підготовки ТД. - провести навчання для уповноваженої особи.
Дата публікації
12.09.2025 09:46
Документи інформації про усунення порушення
12.09.2025 09:47
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-01-004448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.08.2025 11:56
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 11:56
-
Відповідь
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі «Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
При здійсненні закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) обґрунтування технічних, якісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно - кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та експертна оцінка (позитивна) від 18.07.2025р. №2047-ЕК-25.
Рішеня
27.08.2025 16:11
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-01-004448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Відповідно до пункту 7 розділу 3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен надати довідку за встановленою формою «Відомості про учасника». ПП «САН-ЛІФТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про учасника» від 15.08.2025 №24ка12, в якій відсутня інформація по пункту 9 (статус платника податку (система оподаткування, ставка податку у відсотках). Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «САН-ЛІФТ» вищевказану невідповідність вимогам пункту 7 розділу 3 Додатку 1 до ТД? 2. Відповідно до підпункту 1.2.1 розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД «для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій; Обов’язкова наявність в учасника: головного інженера, інженера-інспектора по техніці безпеки, електромеханіка з підіймальних установок, електромеханік не менше двох». Учасником ПП «САН-ЛІФТ» в складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей від 15.08.2025 №1-6П, в якій вказана інформація про наявність в учасника двох електромеханіків. Проте, для підтвердження вищевказаної інформації учасником ПП «САН-ЛІФТ» надано наказ про прийняття на роботу тільки одного електромеханіка (наказ (розпорядження) про прийняття на роботу від 27.12.2023 №27/12-01 електромеханіка Костишина Миколу Володимировича). Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «САН-ЛІФТ» те, що ним в складі тендерної пропозиції не надано наказ про прийняття на роботу другого електромеханіка, що не відповідає вимогам пункту 1.2.1 розділу 1 Додатку 1 до ТД? 3. Відповідно до пункту 4 розділу 4 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД учасник повинен документально підтвердити якість, безпечність матеріалів, що входять до вартості робіт, які є предметом даної процедури закупівлі: -сухі будівельні суміші для шпаклювання повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-126:2011, пройти процедуру санітарно-епідеміологічну експертизу щодо оцінки ризику для здоров’я людини, згідно з якою відповідати встановленим критеріям безпеки, в тому числі щодо вмісту пилу цементу в повітрі робочої зони, що підтверджується позитивним висновком із зазначенням даних матеріалів. Учасником ПП «САН-ЛІФТ» на підтвердження вищевказаної інформації в складі тендерної пропозиції надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.02.2021 №12.2-18-1/2696 на суміші будівельні сухі для шпаклювання не в повному обсязі (без другої сторінки). Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «САН-ЛІФТ» вищевказану невідповідність вимогам пункту 4 розділу 4 Додатку 1 до ТД? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.09.2025 15:37
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 15:38
-
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт з метою встановлення підйомника для забезпечення безбар'єрного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в приміщенні корпусу поліклініки КНМП "Рогатинська ЦРЛ" за адресою: вул. Чорновола, 9 м. Рогатин Івано-Франківський район Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-01-004448-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну* (локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору). Враховуючи вищенаведене, просимо надати інформацію щодо виконання вимог пункту 2 розділу 4 Додатку 1 до ТД переможцем торгів ПП «САН-ЛІФТ» щодо надання локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загальновиробничих витрат під час укладення договору з долученням відповідних документів. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.09.2025 09:49
Орган перевірки
11.09.2025 00:00
Документи повідомлення
05.09.2025 09:50
-
Відповідь
Відповідь на пояснення
«Запит про надання пояснень: 1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «САН-ЛІФТ» вищевказану невідповідність вимогам пункту 7 розділу 3 Додатку 1 до ТД? Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. 1. Замовником враховано всі аспекти тендерної пропозиції учасника, на виконання вимоги по надання у складі тендерної пропозиції інформації про статус платника податку, учасником надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №2309154500182 від 19.07.2023 року. Відповідно до ЗУ «Про доступ до публічної інформації», інформація про статус платника податку наявна зокрема, але не виключно, на державному сайті Державної податкової служби України за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv. Разом з тим не заповнення поля про статус платника податку Замовником віднесено до формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції відповідно до частини 4 розділу 5 Тендерної документації, а саме: Допускається наявність у тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції; Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником. «Запит про надання пояснень: 2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «САН-ЛІФТ» те, що ним в складі тендерної пропозиції не надано наказ про прийняття на роботу другого електромеханіка, що не відповідає вимогам пункту 1.2.1 розділу 1 Додатку 1 до ТД? Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. У складі тендерної пропозиції учасником ПП «САН-ЛІФТ» надано Наказ (Розпорядження) №02/23-к від 01.06.2023р. щодо електромеханіка Гродецького Василя Степановича, і Наказ (Розпорядження) №01/23-к від 01.06.2023р. щодо електромеханіка Ковальчук Ігоря Мирославовича чим виконано вимогу тендерної документації що визначена Додатком №1. Документ (Накази на прии?няття працівників.pdf). Замовник розглядає тендерну пропозицію в рамках встановлених вимог тендерної документації, та в межах наданих у складі тендерної пропозиції документів учасників, документи які учасник надає додатково/на власний розсуд, що не вимагались тендерною документацією – не беруться до розгляду, та не можуть слугувати підставою для відхилення, якщо інформація/документи на виконання вимог тендерної документації наявні. «Запит про надання пояснень: 3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «САН-ЛІФТ» вищевказану невідповідність вимогам пункту 4 розділу 4 Додатку 1 до ТД? Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. Учасником ПП «САН_ЛІФТ» на виконання вищезазначеної вимоги надано у складі пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/15035 від 06.07.2020р. – в повному обсязі, з додатком. Зокрема, у переліку наявні матеріали для підготовки поверхонь під облицювання: Ceresit CT 24 – шпаклівка цементна (для вирівнювання), Ceresit CT 29 – ремонтна шпаклівка (полімерцементна), Ceresit CT 127 – шпаклівка полімерна, Ceresit CT 225 (білий, світло-сірий) – фінішна Щодо документального підтвердження. Надаємо: 1.Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №2309154500182 від 19.07.2023 року. 2. Наказ (Розпорядження) №02/23-к від 01.06.2023р. щодо електромеханіка Гродецького Василя Степановича, і Наказ (Розпорядження) №01/23-к від 01.06.2023р. щодо електромеханіка Ковальчук Ігоря Мирославовича. 3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/15035 від 06.07.2020р
Рішеня
09.09.2025 16:26
Замовник
Відповідь
Пояснення
Повідомляємо, що переможець торгів – Приватне підприємство «САН-ЛІФТ» – виконав зазначені вимоги та надав усі вищезазначені документи під час укладення договору про закупівлю.
Рішеня
10.09.2025 10:37
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 368 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Рогатинська центральна районна лікарня»
Контактний телефон:
+380682541559
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 368 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Рогатинська центральна районна лікарня»
Контактний телефон:
+380682541559
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності