Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 « Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання вказаних вище розрахункових документів обома Сторонами.
Порядковий номер:
1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати:
Одноразова поставка
Період:
5
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Протягом 5 днів із моменту здійснення замовлення Замовником
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Відхилити відповідно до п.1 ч.13 статті 14 Закону пропозицію Учасника ТОВ «ПБГ19» Код ЄДРПОУ 45701274, як таку, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ПБГ19» Код ЄДРПОУ 45701274, в електронній системі закупівель відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Відхилити відповідно до п.1 ч.13 статті 14 Закону пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" Код ЄДРПОУ 45596933, як таку, що не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Оприлюднити інформацію про відхилення пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" Код ЄДРПОУ 45596933, в електронній системі закупівель відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.11 Додатку 2 до Оголошення у складі пропозиції надано Лист Авторизації, що не відповідає найменуванню запропонованого товару Учасником, а саме містить інформацію про «персональні комп’ютери (Фаховий, Хижак та Міцний)». Зміст листа не містить повної інформації, передбаченої вимогами Замовника відповідно до п.11 Додатку 2 до Оголошення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.11 Додатку 2 Оголошення про спрощену закупівлю 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По 1.1. періліку виявлених невідповідностей – надати Гарантійний лист в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) довільної форми на Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU, підписаний: • виробником продукції Lenovo, або офіційним представником виробника продукції Lenovo в Україні, або офіційним дистриб’ютором/дилером Lenovo в Україні, який свідчить про представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження Учасника та підтверджує: • дійсність гарантійних зобов’язань; • наявність якісної сервісної підтримки офіційної сервісної мережі в Україні протягом усього гарантійного строку продукції Lenovo на території України; • право Учасника на постачання продукції Lenovo на території України. Лист має бути: • адресований Учаснику або Замовнику; • підписаний уповноваженою особою виробника, або офіційним представником виробника продукції Lenovo в Україні, або дистриб’ютором/дилером Lenovo в Україні; • містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу; • містити найменування запропонованого товару Ноутбук LENOVO V15 G4 IRU (83А100JBRA). Особливості надання листа від офіційного дистриб’ютора/дилера Lenovo в Україні: • підтвердити офіційність дистриб’ютора/дилера листом авторизації від виробника або офіційного представника Lenovo; • надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) завірену копію чинного договору/контракту/ сертифіката партнерства, дилерства, агентування або дистрибуції між Учасником закупівлі та офіційним дилером/дистриб’ютором, що підтверджує надання відповідних повноважень. У разі надання в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) листа від виробника(-ів)/ офіційного представника/ дистриб'ютора іноземною мовою цей лист має супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Визначити Учасника ПП "Новий Сервіс" Код ЄДРПОУ 33564552 переможцем Закупівлі. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дня ухвалення цього Рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, установленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до частини 1 статті 10 Закону.