Показати схожі тендери

Закупівля УОКЧР25Т-082; 39710000-2 Електричні побутові прилади (Лот№1 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильники); Лот№2 39710000-2 Електричні побутові прилади (Чайні станції; чайники); Лот№3 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук) від АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-002988-a
Id Tender 5a85c768b44141d2a761bc5c3a6bf986
План UA-P-2025-08-01-002795-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.08.2025 11:08
Остання зміна 01.09.2025 11:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
658 746.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 282.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
1 428 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 11:07 до 10.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 11:07
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 11:07
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 15:10
до 21.08.2025 16:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 12:17
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 16:48
до 01.09.2025 11:27
Період уточнень
з 01.08.2025 11:07 до 07.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 11:07 до 07.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 15:10 до 21.08.2025 16:48
Період кваліфікації
з 11.08.2025 15:10 до 21.08.2025 16:48
Основні параметри
УОКЧР25Т-082; 39710000-2 Електричні побутові прилади (Лот№1 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильники); Лот№2 39710000-2 Електричні побутові прилади (Чайні станції; чайники); Лот№3 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
299 940 грн.
Лот№1 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильники);
Назва предмета закупівлі
Лот№1 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильники);
Очікувана вартість
299 940 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5998,8
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 14:47
Закінчення аукціону
11.08.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Міні-холодильник (міні-бар)
Код ДК 021:2015
39711130-9 - Холодильники
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів по факту поставки товарів, робіт, послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
298 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Хоспіталіті Хаб"
Пропозиція:
295 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 14:47
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
164 126.67 грн.
Лот№2 39710000-2 Електричні побутові прилади (Чайні станції; чайники)
Назва предмета закупівлі
Лот№2 39710000-2 Електричні побутові прилади (Чайні станції; чайники)
Очікувана вартість
164 126.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3282,53
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 70 (штуки)
Чайна станція набір 0,8 л T-H1208 Silver для готелів або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Чайна станція набір 0,8 л T-H1208 Silver для готелів або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39711300-2 - Електронагрівальні прилади
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
Чайник електричний H1208 STEEL матовий 0,8L або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Чайник електричний H1208 STEEL матовий 0,8L або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39711300-2 - Електронагрівальні прилади
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів по факту поставки товарів, робіт, послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Хоспіталіті Хаб"
Пропозиція:
129 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
194 680 грн.
Лот№3 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук)
Назва предмета закупівлі
Лот№3 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук)
Очікувана вартість
194 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3893,6
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 11:36
Закінчення аукціону
11.08.2025 11:59
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 75 (штуки)
Фен настінний HSG D07-2 White 1600 Вт, для готелів або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Фен настінний HSG D07-2 White 1600 Вт, для готелів або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39712210-1 - Фени
Кількість
75
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 10 (штуки)
Фен Valera Action Super Plus 1800W White настінний для готелю або «еквівалент»
Опис предмета закупівлі
Фен Valera Action Super Plus 1800W White настінний для готелю або «еквівалент»
Код ДК 021:2015
39712210-1 - Фени
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
Автоматична сушарка для рук Trento 1800 Вт або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Автоматична сушарка для рук Trento 1800 Вт або еквівалент
Код ДК 021:2015
39712300-9 - Сушарки для рук
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, смт. Козин, вул. Солов’яненка 475
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів по факту поставки товарів, робіт, послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
192 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Хоспіталіті Хаб"
Пропозиція:
134 910 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 11:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 11:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Стипанець
Електронна пошта
Телефон
+380675808726
Сайт:
http://ugv.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37269260
Повна назва
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Поштовий індекс
08711
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Обухівський р-н., смт. Козин
Адреса
вул. Солов'яненка 475
Кваліфікація
Лот № 1 Лот№1 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильники);
Період вимог/скарг з 15.08.2025 12:17 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 15:10 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 12:17
Довідка НАЗК
15.08.2025 12:17
Повідомлення про рішення
11.08.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» а саме : 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток № 1.1 розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією / Республікою Білорусь / Ісламською Республікою Іран. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 7 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією / Республікою Білорусь / Ісламською Республікою Іран.
Створено
13.08.2025 13:17
Надати до
14.08.2025 13:17
Лот № 2 Лот№2 39710000-2 Електричні побутові прилади (Чайні станції; чайники)
Період вимог/скарг з 15.08.2025 13:29 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 15:10 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 13:29
Довідка НАЗК
15.08.2025 13:29
Повідомлення про рішення
11.08.2025 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» а саме : 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю). 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 1.1 розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю).
Створено
13.08.2025 13:19
Надати до
14.08.2025 13:19
Лот № 3 Лот№3 39710000-2 Електричні побутові прилади (Фени; сушки для рук)
Період вимог/скарг з 15.08.2025 16:52 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 15:10 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.08.2025 16:52
Повідомлення про рішення
11.08.2025 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
11.08.2025 15:10
Надати до
13.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» а саме : 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу «Інші вимоги до учасників закупівель» додатку № 1 до тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист за підписом керівника по формі Додатку № 1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток № 1.1 розділу ІІ «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав гарантійний лист за наведеною формою на підтвердження відсутності перебування учасника під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист за наведеною формою на підтвердження відсутності перебування учасника під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції.
Створено
13.08.2025 13:21
Надати до
14.08.2025 13:21
Період вимог/скарг з 21.08.2025 16:48 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 16:52 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022 року Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель» а саме : 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник завантажив некоректно заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме не надав відповідь в розділі 11. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації (Додаток № 5 тендерної документації). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити коректно заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: учасник не надав структуру власності, яка є обов’язковою для усіх Контрагентів. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 8.3. Опитувальника Контрагента-юридичної особи, що передбачений Додатком № 5 тендерної документації згідно з пунктом 1 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати структуру власності, яка є обов’язковою для усіх Контрагентів.
Створено
20.08.2025 15:21
Надати до
21.08.2025 15:21
Угоди
UA-2025-08-01-002988-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ЧР96/1-25
295 200 грн.
246 000 грн.
З ПДВ
Підписано
29.08.2025
Строк дії договору з
29.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
60 (штуки)
Міні-холодильник (міні-бар)
Номенклатура
Міні-холодильник (міні-бар)
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 100
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Повна назва
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37269260

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Хоспіталіті Хаб"
Повна назва
ТОВ "Хоспіталіті Хаб"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44700788

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-08-01-002988-a-a2
Підписаний і діє
Номер
ЧР97/1-25
129 000 грн.
107 500 грн.
З ПДВ
Підписано
29.08.2025
Строк дії договору з
29.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
70 (штуки)
Чайна станція набір 0,8 л T-H1208 Silver для готелів або «еквівалент»
Номенклатура
Чайна станція набір 0,8 л T-H1208 Silver для готелів або «еквівалент»
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 437.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Чайник електричний H1208 STEEL матовий 0,8L або «еквівалент»
Номенклатура
Чайник електричний H1208 STEEL матовий 0,8L або «еквівалент»
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
687.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Повна назва
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37269260

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Хоспіталіті Хаб"
Повна назва
ТОВ "Хоспіталіті Хаб"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44700788

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
658 746.67 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 10:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Контактний телефон:
+380675808726
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
658 746.67 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 10:00
Замовник:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута"
Контактний телефон:
+380675808726
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності