Показати схожі тендери

Закупівля Сканер планшетний від Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-01-001018-a
Id Tender 528803acaece478b999992a21ed1bd58
План UA-P-2025-08-01-001213-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.08.2025 09:37
Остання зміна 22.08.2025 11:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
163 415 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
817.08 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2025 09:36 до 09.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2025 09:36
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2025 09:36
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.08.2025 08:00
до 15.08.2025 10:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 10:54
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 10:54
до 22.08.2025 11:16
Період уточнень
з 01.08.2025 09:36 до 06.08.2025 00:00
Період оскарження
з 01.08.2025 09:36 до 06.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.08.2025 08:00 до 15.08.2025 10:54
Період кваліфікації
з 09.08.2025 08:00 до 15.08.2025 10:54
Основні параметри
Сканер планшетний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
163 415 грн.
Сканер планшетний
Назва предмета закупівлі
Сканер планшетний
Очікувана вартість
163 415 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
817,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сканер планшетний
Код ДК 021:2015
30216110-0 - Комп’ютерні сканери
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7
Дата постачання по
05.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування закупівлі. Кошти Пенсійного фонду України. Розрахунки здійснюються після фактичної поставки всього товару, на підставі видаткової накладної/накладних
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Пропозиція:
163 380 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 09:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
01.08.2025 09:37
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бугайко
Електронна пошта
Телефон
+380362633342
Замовник
ЄДРПОУ
21084076
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
вулиця Борисенка Олександра, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Сканер планшетний
Період вимог/скарг з 15.08.2025 10:54 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.08.2025 08:00 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 10:54
Довідка НАЗК
15.08.2025 10:54
Повідомлення про рішення
09.08.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.08.2025 09:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3.1. Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась інформація про відповідність запропонованого товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, у формі заповненої таблиці специфікації пропонованого товару вимогам Замовника. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. В Інформації ТОВ “Техніка для бізнесу” № 250806/2 від 06.08.2025 не зазначено модель сканера та щодо позиції терміну гарантії зазначена відповідність, але не визначена кількість місяців. Водночас така інформація наявна в інформаційному листі ТОВ “Техніка для бізнесу” № 25-0805/5 від 05.08.2025, в листі-підтвердженні № 25-0805/3 від 05.08.2025, в листі-підтвердженні № 25-0805/2 від 05.08.2025, в гарантійному листі № 25-0808/4 від 05.08.2025, тендерній пропозиції № 250806/6 від 06.08.2025. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану інформацію про відповідність запропонованого товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі лише в частині зазначення інформації про модель та гарантійний строк в таблиці. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3.6. Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався інформаційний лист про відповідність обладнання технічним вимогам, підписаний виробником товару або його офіційним дистриб’ютором в Україні. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. В інформаційному листі ТОВ “Техніка для бізнесу” № 25-0805/5 від 05.08.2025 наявне посилання на модель сканера (Сканер А4 Plustek OpticSlim2610Plus), але в таблиці цього листа не зазначено модель. Крім того, в цьому листі щодо позиції терміну гарантії зазначена відповідність, але не визначена кількість місяців. Але в листі-підтвердженні № 25-0805/3 від 05.08.2025 ТОВ “Техніка для бізнесу” визначив строк гарантії (12 місяців). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скоригований інформаційний лист лише в частині зазначення інформації про модель та гарантійний строк в таблиці.
Створено
13.08.2025 23:03
Надати до
14.08.2025 23:03
Договір
UA-2025-08-01-001018-a-b1
Підписаний і діє
Номер
306
163 380 грн.
136 150 грн.
З ПДВ
Підписано
22.08.2025
Строк дії договору з
22.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
35 (штуки)
Сканер планшетний
Номенклатура
Сканер планшетний
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 5 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21084076

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Повна назва
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19331194

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.08.2025 11:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
163 415 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 08:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362633342
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
163 415 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 08:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Контактний телефон:
+380362633342
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності