Показати схожі тендери
Закупівля 50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-008645-a
Id Tender a250130346164cd8b3b2067f595b6ecd
План UA-P-2025-07-31-010309-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.07.2025 17:02
Остання зміна 21.08.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 139 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
45 695.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 17:01 до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 17:01
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 17:01
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 00:00
до 15.08.2025 15:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 15:17
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 15:17
до 21.08.2025 15:29
Період уточнень
з 31.07.2025 17:01 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 17:01 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 00:00 до 15.08.2025 15:17
Період кваліфікації
з 08.08.2025 00:00 до 15.08.2025 15:17
Основні параметри
50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 139 100 грн.
50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху)
Назва предмета закупівлі
50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху)
Очікувана вартість
9 139 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
45695,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
274 173
Позиція
Опис предмета закупівлі
50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху)
Код ДК 021:2015
50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги відповідно до акту наданих послуг, підписаного повноважними представниками Сторін (Замовником і Виконавцем), протягом 5 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"
Пропозиція:
9 135 105 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 17:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Цикалевич Микола Миколайович
Електронна пошта
Телефон
+380442000503
Замовник
ЄДРПОУ
26345736
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Солом'янський район
Адреса
вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А
Кваліфікація
Лот № 1 50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху)
Період вимог/скарг з 15.08.2025 15:17 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 00:00 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 15:17
Довідка НАЗК
15.08.2025 15:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 17:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 17:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» (далі – ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» або Учасник) Предмет закупівлі: 50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-31-008645-a Розглянувши інформацію та/або документи, що подані Учасником - ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» у своїй тендерній пропозиції, Замовником виявлено невідповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме: 1. На вимогу п.1.1. Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Інформаційну довідку про наявність в учасника матеріально – технічної бази та технологій, складену за відповідною формою. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в Таблиці. На виконання вказаної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку що підтверджує наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 4.08.2025 № 4/08/1. Документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в Довідці надані не в повному обсязі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання документів, які підтверджують право власності Учасника на зазначене у Довідці обладнання (інвентаризаційні описи/оборотно-сальдову відомість, тощо), згідно вимог п.1.1. Додатку 1 ТД.
Створено
13.08.2025 15:44
Надати до
14.08.2025 15:44
Договір
UA-2025-07-31-008645-a-a1
Підписаний і діє
Номер
52-25
9 135 105 грн.
7 612 587.5 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху)
Номенклатура
50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26345736

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44457857

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 15:29
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-02-000024
Дата створення проекту
02.09.2025 15:13
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
02.09.2025 15:43
Дата публікації висновку про результати
09.09.2025 17:52
Дата завершення усунення порушень
13.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 505-61-40
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.09.2025 № 71-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 02.09.2025 №71-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2025-07-31-008645-a від 31.07.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.09.2025 00:00
Документи рішення
02.09.2025 15:43
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.07.2025 за №19-2-2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» (далі –ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7»), вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 15.08.2025 за №19-3-2025, повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2025, договір на закупівлю послуг від 21.08.2025 за №52-25 на суму 9 135 105,00 грн, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 05.09.2025 отримане через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7», своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.09.2025 00:00
Дата публікації
09.09.2025 17:52
Документи висновку
09.09.2025 17:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50340000-0 Послуги з ремонту, технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-31-008645-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.09.2025 08:37
Орган перевірки
09.09.2025 00:00
Документи повідомлення
03.09.2025 08:38
-
Відповідь
Пояснення на запит
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Відповідь: Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: Забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України “Про автомобільні дороги”, “Про автомобільний транспорт”, “Про дорожній рух”, постанови Кабінету Міністрів України “Про правила дорожнього руху” та постанови Кабінету Міністрів України “Деякі питання фіксації порушень законодавства про автомобільний транспорт” Автоматичні пункти габаритно-вагового контролю у русі (WIM) (англ. Weighing-in-motion) — це пристрої зважування, призначені для фіксації та реєстрації навантаження на осі та повної ваги транспортного засобу, коли транспортні засоби проїжджають через місце вимірювання. Cистема WIM передбачає цілодобовий контроль руху, автоматичну фіксація порушень і мінімальний вплив людського фактору, тобто це інструмент ефективного захисту доріг. Для забезпечення функціонування автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі необхідно здійснювати їх регулярне технічне обслуговування/ремонт. Перелік робіт, які потрібно в такому випадку здійснити встановлені Технічним завданням на технічне обслуговування/ремонт автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі. Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість закупівлі у сумі 9 139 100,00 грн. розрахована та визначена відповідно «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753. Обсяг бюджетних коштів для фінансування: (Робіт з ремонту (заміни датчиків давача ваги) автоматичних пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WІМ) на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський км 81+000 (права смуга прямого напрямку руху), М-06 Київ - Чоп км 54+285 (права та ліва смуга зворотного в напрямку руху), М-07 Київ – Ковель – Ягодин км 62+879 (права смуга зворотного в напрямку руху), за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України на 2025 рік за бюджетною програмою КПКВК 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування». Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/74582.html Додатки: 1. Технічне завдання 2. Дефектний акт 3. Очікувана вартість (кошторис)
Рішеня
05.09.2025 14:26
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 139 100 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 139 100 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності