Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2) від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-008175-a
Id Tender e9320dccf21b47898253d78040fb68e5
План UA-P-2025-07-31-010098-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 31.07.2025 16:35
Остання зміна 24.08.2025 23:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
72 083 970 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
720 839.7 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 16:34 до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 16:34
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 16:34
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:48
до 22.08.2025 11:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 11:25
до 28.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.08.2025 11:25
-
Період уточнень
з 31.07.2025 16:34 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 16:34 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:48 до 22.08.2025 11:25
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:48 до 22.08.2025 11:25
Основні параметри
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2)
виконання будівельних робіт
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
72 083 970 грн.
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2)
Примітки
виконання будівельних робіт
Очікувана вартість
72 083 970 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
720839,7
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 12:25
Закінчення аукціону
18.08.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2)
Код ДК 021:2015
45214100-1 - Будівництво дитячих садків
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21030, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Андрія Первозванного,68
Дата постачання з
01.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно актів виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НОК-СНО"
Пропозиція:
70 988 485 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП БМП КЕНТАВР
Пропозиція:
72 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 16:35
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободяник Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
0681645011
Замовник
ЄДРПОУ
03084204
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
ВІННИЦЯ
Адреса
вул.Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2)
Період вимог/скарг з 22.08.2025 11:25 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 12:48 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 11:25
Довідка НАЗК
22.08.2025 11:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-31-008175-a-c1
Очікує підписання
70 988 485 грн.
70 988 485 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2)
Номенклатура
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03084204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НОК-СНО"
Повна назва
ТОВ "НОК-СНО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23742891

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000062
Дата створення проекту
03.09.2025 13:24
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 14:54
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2025-07-31-008175-a 31.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 14:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-31-008175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду. 3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету). 4. Інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.09.2025 12:16
Орган перевірки
12.09.2025 00:00
Документи повідомлення
08.09.2025 12:16
-
Відповідь
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне: Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01: 3737-5867-8597-7457. Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8|undefined3 На теперішній час фінансування закупівлі за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам не планується та не здійснюється. Фінансування планується за рахунок коштів місцевого бюджету.
Рішеня
11.09.2025 14:59
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №74 Вінницької міської ради» по вул. Андрія Первозваного,68 в м. Вінниця (заходи з енергозбереження) (коригування 2)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-31-008175-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, що підтверджують виникнення обґрунтованої необхідності щодо продовження строку для укладання договору з переможцем ТОВ «НОК-СНО». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.09.2025 15:49
Орган перевірки
19.09.2025 00:00
Документи повідомлення
15.09.2025 15:49
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
72 083 970 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
72 083 970 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності