Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях, ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ) від Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-007324-a
Id Tender 5e3cc257ae514fc8b08441f23ee2ac53
План UA-P-2025-07-31-006726-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.07.2025 15:56
Остання зміна 15.08.2025 14:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 812 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 125 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 15:51 до 08.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 15:51
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 15:51
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 10:00
до 08.08.2025 13:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 13:47
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 13:47
до 15.08.2025 14:38
Період уточнень
з 31.07.2025 15:51 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 15:51 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 10:00 до 08.08.2025 13:47
Період кваліфікації
з 08.08.2025 10:00 до 08.08.2025 13:47
Основні параметри
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях, ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 812 500 грн.
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях, ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Назва предмета закупівлі
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях, ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Очікувана вартість
1 812 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18125,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях (Гіпотрофія, нормотрофія)
Код ДК 021:2015
55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Кількість
14 500
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
56500, Україна, Миколаївська область, м.Вознесенськ, 228-ї стрілецької дивізії, 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
НАГРАДСЬКА ОКСАНА ФЕДОРІВНА
Пропозиція:
1 812 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Кірія
Електронна пошта
Телефон
+380966167795
Замовник
ЄДРПОУ
01998443
Повна назва
Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради
Поштовий індекс
56500
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Вознесенськ
Адреса
вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях, ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Період вимог/скарг з 08.08.2025 13:47 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 10:00 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 13:47
Довідка НАЗК
08.08.2025 13:47
Повідомлення про рішення
08.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-31-007324-a-b1
Підписаний і діє
Номер
274
1 812 500 грн.
1 812 500 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2025
Строк дії договору з
14.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
14 500 (послуга)
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях (Гіпотрофія, нормотрофія)
Номенклатура
Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях (Гіпотрофія, нормотрофія)
Кількість
14 500
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01998443

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАГРАДСЬКА ОКСАНА ФЕДОРІВНА
Повна назва
НАГРАДСЬКА ОКСАНА ФЕДОРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2768804140

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2025 14:38
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000035
Дата створення проекту
25.08.2025 15:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 17:02
Дата публікації висновку про результати
08.09.2025 17:15
Дата завершення усунення порушень
23.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.08.2025 № 89-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.08.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25.08.2025 № 89-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-07-31-007324-a 31.07.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 17:02
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол) від 31.07.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Наградської Оксани Федорівни (далі – Наградська О.Ф.); протокольне рішення уповноваженої особи від 08.08.2025; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 14.08.2025 № 274 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 03.09.2025 № 1 до Договору про закупівлю; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Наградської О.Ф. встановлено наступне. Згідно додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації: «Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі» Замовник визнав Наградську О.Ф. переможцем процедури закупівлі та оприлюднив 08.08.2025 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з ним договір. При цьому, Наградська О.Ф., як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 08.08.2025, не оприлюднила в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця Наградської О.Ф., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих Особливостей та уклав з ним договір про надання послуг від 14.08.2025 № 274. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник оприлюднив додаткову угоду від 03.09.2025 № 274 про розірвання договору про надання послуг від 14.08.2025 № 274. Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднений 04.09.2025 в електронній системі закупівель, згідно з яким сума оплати за договором становить 0 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Наградської О.Ф. встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
04.09.2025 00:00
Дата публікації
08.09.2025 17:15
Документи висновку
08.09.2025 17:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надання інформації ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ За фактом встановленого порушення та з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у подальшому, адміністрацією Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської було вжито заходи: 1. Проведено службову нараду із уповноваженими особами щодо неухильного дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Для забезпечення належного рівня обізнаності та якісного виконання посадових обов'язків уповноважених осіб у сфері публічних закупівель, з метою попередження порушень при здійсненні закупівель, було організовано внутрішній семінар шляхом інформаційної підбірки статтей на інтернет порталі «Радник у сфері публічних закупівель від 10.09.2025року на теми: - «Вимоги пункту 47 Особливостей у тендерній документації» https://radnuk.com.ua/voiennyj-stan/vymohy-punktu-47-osoblyvostej-u-tendernij-dokumentatsii/ - «Документи переможця: які порушення встановлює ДАСУ» https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/monitoring-zakupivel/dokumenty-peremozhtsia-iaki-porushennia-vstanovliuie-dasu/ 3. Додатково організовано проходження уповноваженими особами у сфері публічних закупівель КП «КНП Вознесенська БЛ» ВМР онлайн курсу "Управлiння публiчними закупiвлями'' на платформі ''Pгomethelts''.
Дата публікації
12.09.2025 13:01
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
12.09.2025 13:52
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
12.09.2025 13:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за кодом CPV за ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-31-007324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.08.2025 10:14
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 10:14
-
Відповідь
Відповідь на звернення Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
Відповідно до запиту замовнику Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Дата 26 серп 10:14. Про надання пояснень, з приводу поставлених питань повідомляємо наступне: 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради для забезпечення безперебійної організації харчування пацієнтів, які знаходяться на лікуванні у стаціонарних відділеннях лікарні, та чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)» за номером ID: UA-2025-07-31-007324-a визначені з урахуванням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-BP та Наказу M03 України «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи України» від 29.10.2013 року №931. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставі комерційних пропозицій наданих суб’єктами господарювання, моніторинг закупівельних цін попередніх з даних системи Прозоро: 1. Цінова пропозиція ФОП Наградська О.Ф.-125,00грн.; 2. Моніторинг закупівельних цін попередніх з даних системи Прозоро: - UA-2025-06-06-005418-a -124,98грн.; - UA-2025-06-16-002337-a – 125,00грн. - UA-2024-12-12-010885-a - 125,60грн.; Середньоарифметична ціна за 1 ліжко/день складає 125.00грн. Кількість ліжко-днів харчування –14500. Таким чином розрахована очікувана вартість 14500ліжко/днів*125,00грн.=1812500,00грн предмета закупівлі «Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ). 2. Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради згідно даних з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) являється одержувачем бюджетних коштів. Виходячи зі змісту пункту 41 постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту.
Рішеня
27.08.2025 13:29
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по забезпеченню харчуванням пацієнтів, що перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях за кодом CPV за ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-31-007324-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасника Наградську Оксану Федорівну визнано переможцем процедури закупівлі та 08.08.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником. При цьому, Наградська Оксана Федорівна, як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 08.08.2025, не оприлюднила в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей. У зв’язку із зазначеним пояснити, чому тендерна пропозиція Наградської Оксани Федорівни не була відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.08.2025 15:11
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 15:11
-
Відповідь
Відповідь на запит
На ваш запит щодо виявленої невідповідності, яка стосується відсутності вчасно поданих документів переможця процедури закупівлі за відкритими торгами Послуги по забезпеченню харчуванням пацієнтів, які перебувають на лікуванні в стаціонарних відділеннях, ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523000-2 Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ), ID UA-2025-07-31-007324-a, повідомляємо наступне: На момент проведення процедури та укладання договору з переможцем, ми вважали, що наявні документи є достатніми для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. Незважаючи на це, ми визнаємо, що повний пакет документів переможця закупівлі після повідомлення про намір укласти договір, який мав бути поданий у зазначений термін, не був наданий. Ми дякуємо Вам за ваше зауваження та розуміємо важливість дотримання процедурних норм. Ми гарантуємо, що подібна ситуація не повториться в майбутньому, і зробимо все можливе для повного усунення виявлених недоліків, шляхом розірвання договору.
Рішеня
03.09.2025 12:13
Замовник
Документи повідомлення
03.09.2025 12:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 812 500 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380966167795
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 812 500 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради
Контактний телефон:
+380966167795
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності