Показати схожі тендери

Закупівля Залізничне обладнання від Чорноморська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-006666-a
Id Tender 0ca2dce5d1d743cb8ca40e61691fc3b5
План UA-P-2025-07-22-004239-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.07.2025 15:20
Остання зміна 27.08.2025 14:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
634 300 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 200 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 15:19 до 08.08.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 15:19
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 15:19
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 23:59
до 20.08.2025 14:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 14:10
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.08.2025 14:10
до 27.08.2025 14:37
Період уточнень
з 31.07.2025 15:19 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 15:19 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 23:59 до 20.08.2025 14:10
Період кваліфікації
з 08.08.2025 23:59 до 20.08.2025 14:10
Основні параметри
Залізничне обладнання
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Замовником визначено технічну специфікацію на товар виходячи з виробничої потреби. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та з дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу моніторингу ринку шляхом отримання пропозицій від постачальників. Замовник здійснює закупівлю даного товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
634 300 грн.
Залізничне обладнання
Назва предмета закупівлі
Залізничне обладнання
Примітки
За кодом ДК021-2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Очікувана вартість
634 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3200,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 300 (штуки)
Шпала дерев’яна просочена обрізна типу 2А
Опис предмета закупівлі
Шпала дерев’яна просочена обрізна типу 2А
Код ДК 021:2015
34947100-8 - Шпали
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Брус дерев’яний просочений типу I для стрілочного переводу Р-50 1/9, тип комплекту Б2
Опис предмета закупівлі
Брус дерев’яний просочений типу I для стрілочного переводу Р-50 1/9, тип комплекту Б2
Код ДК 021:2015
34946000-0 - Конструкційні матеріали та приладдя для залізничних колій
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІнтеграЛіс"
Пропозиція:
633 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрюков Олексій Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380486875043
Замовник
ЄДРПОУ
38728418
Повна назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Чорноморськ (Іллічівськ)
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Залізничне обладнання
Період вимог/скарг з 20.08.2025 14:10 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 23:59 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Переможцем на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015- 34940000-8 «Залізничне обладнання» (Залізничне обладнання), визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ІнтеграЛіс».
Документи кваліфікації
20.08.2025 14:10
Довідка НАЗК
20.08.2025 14:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.08.2025 15:02
Електроний протокол про продовження строку
08.08.2025 23:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
На підставі п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із потребою у детальному розгляді документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, на відповідність умовам Тендерної документації за вказаним предметом закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
15.08.2025 15:02
Дата кінця розгляду
06.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Закупівля товару за кодом ДК 021:2015- 34940000-8 «Залізничне обладнання» (Залізничне обладнання), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-07-31-006666-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІнтеграЛіс» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі надано документи для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, а саме: додатково не надано опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року (відповідно до пункту 3 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації. 2. Учасником для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації надано у вигляді електронного документу ВИТЯГ № 2426574500557 з реєстру платників податку на додану вартість не у відповідності до вимог тендерної документації – не накладено КЕП/УЕП особи, яка підписала документ – начальника відділу реєстрації та обліку платників ДПІ у Святошинському районі ГУ ДПС у м. Києві – Холоділіної І.Ю. Відповідно до вимог п.1.5 ч. 1 Розділу 3 тендерної документації на електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП/УЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується Учасником разом з відповідним файлом КЕП/УЕП. В цьому випадку, Замовник перевіряє КЕП/УЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися прізвище, ім‘я та по-батькові (за наявності) або ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), та найменування та реєстраційний код юридичної особи (вимога до посади не висувається) (відповідно пункту 1.5 ч.1 Розділу 3 тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
19.08.2025 12:36
Надати до
20.08.2025 12:36
Договір
UA-2025-07-31-006666-a-a1
Підписаний і діє
Номер
133-В-ЧФ-25
759 960 грн.
633 300 грн.
З ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
300 (штуки)
Шпала дерев’яна просочена обрізна типу 2А
Номенклатура
Шпала дерев’яна просочена обрізна типу 2А
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 716
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Брус дерев’яний просочений типу I для стрілочного переводу Р-50 1/9, тип комплекту Б2
Номенклатура
Брус дерев’яний просочений типу I для стрілочного переводу Р-50 1/9, тип комплекту Б2
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
245 160
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728418

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІнтеграЛіс"
Повна назва
ТОВ "ІнтеграЛіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45614742

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.08.2025 14:37
-
27.08.2025 14:36
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
634 300 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 23:59
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875043
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
634 300 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 23:59
Замовник:
Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380486875043
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності