Закупівля Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки від Комунальне некомерційне підприємство "Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання" Житомирської обласної ради.
Пластина пряма
(6 отворів, 13 отворів, 18 отворів, 24 отвори, 25 отворів,).
Товщина пластин 0,8±0,05мм. Отвори під гвинт діаметром 1,6мм.
Товщина пластин 1,0±0,05мм, ширина не менше 5мм. Отвори під гвинт діаметром 2,0мм.
Товщина пластин 1,5±0,05мм, ширина н еменше 8мм. Отвори під гвинт діаметром 2,0мм.
Код ДК 021:2015
33141800-8 -
Стоматологічні матеріали
Код НК 024:2023
46644
Набір пластин для фіксування в разі черепно-лицевої хірургії, що не розсмоктуються
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
Пластина реконструкційна анатомічної форми
(права, ліва на 20 отворів. Товщина пластин 1,5±0,05мм, ширина не менше 8мм. Отвори під гвинт діаметром 2,0мм.
Товщина пластин 2,0±0,05мм, ширина не менше 8мм. Отвори під гвинт діаметром 2,0мм.
Товщина пластин 3,0±0,05мм, ширина не менше 9мм. Отвори під гвинт діаметром 2,5мм.)
Код ДК 021:2015
33141800-8 -
Стоматологічні матеріали
Код НК 024:2023
46644
Набір пластин для фіксування в разі черепно-лицевої хірургії, що не розсмоктуються
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Пластина пряма (6 отворів, 13 отворів, 18 отворів, 24 отвори, 25 отворів,). Товщина пластин 0,8±0,05мм. Отвори під гвинт діаметром 1,6мм. Товщина пластин 1,0±0,05мм, ширина не менше 5мм. Отвори під гвинт діаметром 2,0мм. Товщина пластин 1,5±0,05мм, ширина н еменше 8мм. Отвори під гвинт діаметром 2,0мм.
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
46644
Набір пластин для фіксування в разі черепно-лицевої хірургії, що не розсмоктуються
Пластина реконструкційна анатомічної форми (права, ліва на 20 отворів. Товщина пластин 1,5±0,05мм, ширина не менше 8мм. Отвори під гвинт діаметром 2,0мм. Товщина пластин 2,0±0,05мм, ширина не менше 8мм. Отвори під гвинт діаметром 2,0мм. Товщина пластин 3,0±0,05мм, ширина не менше 9мм. Отвори під гвинт діаметром 2,5мм.)
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
46644
Набір пластин для фіксування в разі черепно-лицевої хірургії, що не розсмоктуються
Фактичні обставини справи:
Замовником було проведено процедуру публічної закупівлі за кодом ДК 021:2015 «33140000-3» (Медичні матеріали). Закупівля здійснювалася за процедурою відкритих торгів з особливостями, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Технічною документацією, Додаток 2 до тендерної документації (Доказ 1- додається), було встановлено детальну специфікацію предмета закупівлі, включаючи конкретні технічні параметри, номенклатуру та кількісні характеристики медичних виробів, необхідних для проведення хірургічних втручань у сфері щелепно-лицевої хірургії.
Недоліки щодо пластин прямих (позиція 1 технічного завдання):
Технічними вимогами чітко встановлено необхідність поставки 24 одиниць пластин прямих із конкретною номенклатурою: 6, 13, 18, 24 та 25 отворів. Проведений детальний аналіз наданого учасником сертифіката відповідності UA.101.MD.3.0575-25.01 та додатка до нього (Доказ 2- додається) засвідчує наступні критичні невідповідності:
• Відсутність обов'язкових позицій номенклатури: У сертифікаті відсутні пластини із фіксованою кількістю отворів - 13 та 18, натомість зазначено лише діапазони (4-25 отворів), що не відповідає конкретним технічним вимогам замовника щодо номенклатури виробів;
• Принципова невизначеність діапазонних характеристик: Учасником зазначено діапазони кількості отворів без встановлення кроку градації. За відсутності інформації про те, чи виготовляються пластини на кожну кількість отворів у зазначеному діапазоні, чи лише на окремі значення, неможливо достовірно встановити наявність пластин рівно на 13 та 18 отворів, як того категоричне вимагає технічне завдання;
• Невідповідність технічних параметрів отворів: Технічним завданням передбачено диференційований підхід до діаметра отворів залежно від товщини пластин (1,6 мм для пластин товщиною 0,8±0,05 мм; 2,0 мм для пластин товщиною 1,0±0,05 мм та 1,5±0,05 мм), однак у наданій документації ця специфікація відсутня;
• Невизначеність геометричних параметрів: Технічними вимогами встановлено мінімальні значення ширини пластин (не менше 5 мм та 8 мм відповідно), проте в документації учасника ці параметри не конкретизовано.
Недоліки щодо пластин реконструкційних (позиція 2 технічного завдання):
Технічне завдання передбачає поставку 24 одиниць пластин реконструкційних анатомічної форми (правих та лівих) на 20 отворів. Аналіз документації переможця виявляє наступні критичні невідповідності:
• Невідповідність кількості отворів: Замість чітко визначених 20 отворів у сертифікаті зазначено діапазон 18-23 отвори (позиції 469-472), що є принциповою невідповідністю технічним вимогам;
• Невизначеність розмірної сітки: За відсутності інформації про крок градації в діапазоні 18-23 отвори неможливо встановити, чи входять до цього діапазону пластини рівно на 20 отворів. Технічні вимоги замовника є імперативними і вимагають саме 20 отворів, а не діапазону значень;
• Відсутність повної номенклатури: Технічним завданням передбачено різні товщини пластин (1,5±0,05 мм, 2,0±0,05 мм, 3,0±0,05 мм) з відповідними параметрами ширини та діаметрами отворів, однак у документації учасника відсутня повна специфікація цих параметрів;
• Невизначеність анатомічних модифікацій: Відсутня чітка специфікація правих і лівих варіантів для всіх типорозмірів, що є обов'язковою вимогою для реконструкційних втручань.
Істотні прогалини щодо гвинтів самосвердлящих (позиція 3 технічного завдання):
Технічними вимогами передбачено поставку 340 одиниць гвинтів самосвердлящих різних діаметрів та довжин. Експертиза документації виявляє:
• Невизначеність розмірних характеристик: Учасником зазначено діапазони розмірів без встановлення кроку градації (наприклад, "12,0-15,0 мм" для діаметра 2,5 мм), що унеможливлює встановлення наявності саме тих конкретних розмірів, які вимагає замовник. За відсутності інформації про крок розмірів (чи це 1,0 мм, 0,5 мм, 0,25 мм, або взагалі довільні значення) неможливо достовірно визначити, чи входять до зазначеного діапазону гвинти довжиною рівно 10,0 мм та 14,0 мм, як того категорично вимагає технічне завдання;
• Відсутність обов'язкових типорозмірів: Технічне завдання чітко передбачає гвинти діаметром 2,5 мм довжиною 10,0 мм, однак у зазначеному діапазоні 12,0-15,0 мм цей розмір відсутній, що є грубою невідповідністю;
• Невідповідність технічної специфікації: Відсутня деталізація типів шліців (Робертсона (квадрат) або хрестоподібний), що є критично важливим для хірургічного інструментарію;
• Недостатня специфікація матеріалів: Хоча в окремих позиціях зазначено титан, відсутнє системне підтвердження матеріалу виготовлення для всієї номенклатури гвинтів.
Загальні технічні невідповідності:
• Системна методологічна неточність технічної документації: По всій документації учасник використовує діапазони розмірів без конкретизації кроку градації та без зазначення, які саме значення в межах діапазону фактично виробляються. Така методологія створює фундаментальну невизначеність щодо наявності конкретних типорозмірів, передбачених технічним завданням, і суперечить принципам технічної специфікації медичних виробів, де кожен розмір має критичне значення для клінічного застосування;
• Відсутність точної специфікації допусків: Технічним завданням встановлено точні допустимі відхилення розмірів (±0,05 мм), однак у документації учасника ці параметри не конкретизовано;
• Невизначеність характеристик поверхні: Технічні вимоги передбачають відсутність тріщин, раковин, забоїн, викрешених місць і задирок, притуплення гострих кромок, проте відповідні характеристики у документації не зазначено;
• Недостатнє підтвердження функціональних властивостей: Відсутнє підтвердження призначення для довготривалої імплантації та можливості проведення МРТ-діагностики;
• Принципова неможливість верифікації відповідності: За відсутності чіткої розмірної сітки та кроку градації неможливо здійснити об'єктивну перевірку відповідності запропонованої номенклатури технічним вимогам замовника, що порушує принцип прозорості публічних закупівель.
Відповідно до усталеної практики Антимонопольного комітету України, тендерні пропозиції, які не відповідають технічній специфікації предмета закупівлі, підлягають безумовному відхиленню. Визначення таких пропозицій переможцями є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та підлягає скасуванню.
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи встановлені факти грубих порушень законодавства, категоричне прошу:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скасувати рішення замовника від 29 серпня 2025 року про визначення ТОВ «І-ПЛАНТ» переможцем процедури закупівлі UA-2025-07-31-006550-a як прийняте з істотними порушеннями матеріального та процедурного права.
Щодо недоліків пластин та гвинтів і відсутності підтверджень характеристик товару
Щодо недоліків пластин та гвинтів і відсутності підтверджень характеристик товару.
Замовник у тендерній документації не вимагає жодного окремого обов`язкового підтвердження для усіх позицій Додатку 2, окрім заповненого та підписаного Додатку 2 (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), де зазначена вся необхідна інформація та характеристики необхідного для Замовника товару. ТОВ «І-ПЛАНТ» виконано цю вимогу. Надано заповнений Додаток 2 до тендерної документації на бланку з підписом та печаткою, де ТОВ «І-ПЛАНТ» підтверджує, що ознайомлений та погоджується з усіма вимогами та завданням (підписаний учасником додаток 2 надається). Також ТОВ «І-ПЛАНТ» надано лист щодо відповідності технічним вимогам закупівлі, яким гарантує, що товар повністю відповідає усім вимогам, наведеним в Додатку 2, та має всі розміри і види титанових пластин та гвинтів. (лист додається).
ТОВ «І-ПЛАНТ» є українським виробником медичних виробів з титану. Для участі в закупівлі UA-2025-07-31-006550-a надано Сертифікат відповідності на запропоновану для закупівлі продукцію №UA.101.MD.3.0575-25.01, виданий Державним українським об’єднанням «Політехмед», де зазначено, що до нього додається сертифікат перевірки проекту №UA.101.MD.D.01.0575-25.01 «Імплантати для нейрохірургії та черепно-лицьової хірургії», яким підтверджується відповідність продукції ТОВ «І-ПЛАНТ» вимогам п.п.8-11 Додатку 3 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 №753 – що є підтвердженням відповідності медичних виробів класу ІІІ. Крім того, ТОВ «І-ПЛАНТ» надано сканкопії сторінок Додатку до Сертифікату відповідності, де зазначені усі перераховані в закупівлі медичні вироби. Для більш детального опису характеристик товару існує каталог продукії, який вільно доступний для перегляду на сайті виробника, та який не вимагався Замовником.
Щодо відсутності інших підтверджуючих характеристик – матеріалу виготовлення, можливості проведення МРТ, відсутності тріщин, раковин, забоїн тощо, то Замовником не вимагалося від учасника таких підтверджень. Згідно вимог в тендерній документації підтверджено відповідність запропонованої продукції технічним вимогам закупівлі шляхом погодження і підписання Додатку 2 «Технічні вимоги», де зазначено, що продукція виготовлена з титану, призначена для довготривалої імплантації, дозволяє проведення МРТ-діагностики. ТОВ «І-ПЛАНТ» надано всі документи, перелічені в Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». У зв’язку з викладеним вважаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «І-ПЛАНТ» відсутні. Пропозиція має найнижчу із запропонованих на аукціоні ціну та відповідає вимогам закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що на початку проведення вказаної закупівлі для її призупинення подавалася скарга іншим ФОП Івановим Володимиром Вадимовичем, який є продавцем продукції компанії «Jiangsu Jinlu Group Medical Device Co., Ltd» (Китай). ФОП Романчишин О.П. також являється продавцем медичних виробів цієї ж фірми. Вказаний факт дає підстави припустити, що їхні дії здійснені за попередньою змовою з метою затягування або унеможливлення проведення закупівлі медичних виробів закладом охорони здоров’я для лікування поранених військових, так як усі описані порушення надумані. Жодні юридичні підстави та обґрунтування для скасування результатів торгів, на нашу думку, відсутні.
Приймаючи до уваги викладене, Замовник,
ПРОСИТЬ: Відмовити у задоволенні скарги ФОП Романчишина О.П.
Замовник опублікував оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару під назвою «Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки» за кодом ДК 021:2015 — 33140000-3 (Медичні матеріали), у межах якого було сформовано один лот.
У складі предмета закупівлі Замовник об’єднав товари, які мають різне функціональне призначення, належать до різних категорій медичних виробів за класифікатором НК 024:2023, і, що є найважливішим, — класифікуються за різними кодами ДК 021:2015 на рівні четвертої цифри (Доказ 1- Додаток 2 додається), а саме:
• титанові пластини та гвинти для остеосинтезу — належать до коду 33183100-7 — Ортопедичні імплантати (четверта цифра — «8»);
• біоактивне скло у вигляді остеопластичного матеріалу — належить до коду 33141770-7 — Кісткові замінники (четверта цифра — «4»).
Незважаючи на це, всі зазначені товари були об’єднані Замовником під одним кодом 33140000-3, що суперечить Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Мінекономіки України № 708, та пункту 15 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Правове обґрунтування
1. Порушення Порядку визначення предмета закупівлі (Наказ Мінекономіки № 708)
Згідно з пунктом 3 розділу I Порядку № 708, предмет закупівлі товарів визначається за показником четвертої цифри коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Об’єднання в одному лоті товарів, які мають різні значення цієї цифри, не допускається.
У цій закупівлі об’єднано:
• вироби з групи 3318 (імплантати),
• вироби з групи 3314 (матеріали для хірургії),
що формально утворює два різні предмети закупівлі відповідно до чинного порядку.
2. Порушення пункту 15 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178
Пункт 15 Особливостей прямо передбачає, що предмет закупівлі визначається відповідно до Закону та Порядку № 708. Таким чином, застосування єдиного коду на рівні четвертої цифри є обов’язком замовника навіть у період дії воєнного стану.
3. Вихід за межі коду ДК 021:2015, оголошеного в закупівлі.
У процедурі UA-2025-07-31-006550-a предмет закупівлі заявлено як 33140000-3 — Медичні матеріали. Проте титанові пластини та гвинти — це не витратні матеріали, а медичні імплантати, які не належать до цієї групи.
Наявність у предметі закупівлі товарів із кодом 33183100-7 без відповідного відображення цього коду в документації є введенням в оману учасників та некоректним формуванням закупівлі, що порушує вимоги ст. 21 Закону.
Економічне обґрунтування порушення
• Біоактивне скло закуповується в обсязі 4 одиниці;
• Пластини і гвинти — основна частина предмета закупівлі (понад 340 гвинтів і 48 пластин).
Вартісне співвідношення товарів суттєво нерівномірне: понад 90% очікуваної вартості припадає на імплантати. Включення в лот позицій біоактивного скла в одиничній кількості:
• перешкоджає участі виробників/дистриб’юторів імплантатів, які не займаються остеопластичними матеріалами;
• не забезпечує ефективності закупівлі, оскільки формально допускає перемогу постачальника, який не спеціалізується на жодній з груп товарів, а лише має змогу формально надати обидва.
Обмеження прав Скаржника
Скаржник — ФОП Іванов Володимир Вадимович — є авторизованим постачальником (Доказ 2- Додається) продукції компанії Jiangsu Jinlu Group Medical Device Co., Ltd., яка виготовляє лише титанові пластини та гвинти для остеосинтезу.
Включення до предмета закупівлі біоактивного скла, яке Скаржник не постачає та не має доступу до його виробників, позбавляє його права на участь, навіть попри повну відповідність технічним та правовим вимогам щодо основної групи продукції.
З огляду на наведене, вважаю за доцільне внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення двох лотів:
1. Лот 1 — імплантати: пластини і гвинти (код 33183100-7);
2. Лот 2 — остеопластичний матеріал: біоактивне скло (код 33141770-7);
або виключення з предмета закупівлі позиції «біоактивне скло».
На підставі викладеного та керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
ПРОШУ:
Зобов'язати Замовника усунути виявлені порушення шляхом:
1. Внесення змін до тендерної документації із встановленням поділу предмета закупівлі на два окремі лоти:
Лот 1 — імплантати: пластини і гвинти (код 33183100-7);
Лот 2 — остеопластичний матеріал: біоактивне скло (код 33141770-7);
2. Визначення відповідних кодів ДК 021:2015 для кожного лота окремо відповідно до їх функціонального призначення;
3. приведення тендерної документації у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації із встановленням поділу предмета закупівлі на два окремі лоти:
Лот 1 — імплантати: пластини і гвинти (код 33183100-7);
Лот 2 — остеопластичний матеріал: біоактивне скло (код 33141770-7);
Автор:
3220802375, ФОП "Іванов Володимир Вадимович"
04086, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ольжича будинок 12 квартира 24
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
На рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу фізичної особи-підприємця Іванова Володимира Вадимовича (код ЄДРПОУ:3220802375) від 04.08.20025р. №UA-2025-07-31-006550-a.b1, ВИКОНАЛИ зобов`язання внести зміни до тендерної документації та оголошення за процедурою закупівлі «Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки», ідентифікатор закупівлі:UA-2025-07-31-006550-a з метою усунення порушень шляхом виключення з предмета закупівлі позиції «Біоактивне скло Гранули 300-500мкм.» та продовження строку подання пропозицій.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки
Тендер:
UA-2025-07-31-006550-a
Тип:
вимога
За лотом Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки
UA-2025-07-31-006550-a.b2
Дата:
31.08.2025 17:45
Стан:
дано відповідь
Вимога про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "І-ПЛАНТ" у процедурі закупівлі UA-2025-07-31-006550-a
У рамках процедури закупівлі «Матеріали для хірургічного лікування переломів щелепно-лицевої ділянки» учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "І-ПЛАНТ" (код ЄДРПОУ: 38591470) подано тендерну пропозицію, яка містить істотні порушення вимог тендерної документації та чинного законодавства України.
ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ
Невідповідність обов'язковим документальним вимогам:
Учасник не надав декларацію про відповідність медичних виробів, що є прямим порушенням Постанови Кабінету Міністрів України від 1 липня 2014 року № 216, згідно з якою декларація про відповідність є обов'язковим документом для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів.
Відсутні реєстраційні посвідчення Міністерства охорони здоров'я України для медичних виробів класу III, що суперечить пункту першому Додатку 2 тендерної документації.
Критичні невідповідності конкретним медико-технічним вимогам замовника:
Щодо пластин прямих (пункт 1 Додатку 2):
• Відсутні пластини товщиною 0,8±0,05мм, що прямо вимагається технічним завданням
• Відсутні пластини товщиною 1,0±0,05мм з отворами під гвинт діаметром 2,0мм
• Відсутні пластини на 25 отворів, передбачені технічними вимогами
• Не зазначено ширину пластин (мінімум 5мм та 8мм відповідно до вимог)
• Відсутнє підтвердження виготовлення з титану
• Не підтверджено можливість проведення МРТ-діагностики
Щодо пластин реконструкційних анатомічної форми (пункт 2 Додатку 2):
• Відсутні пластини на 20 отворів (наявні лише до 18-23 отворів)
• Відсутні технічні параметри ширини (мінімум 8мм та 9мм)
• Не підтверджено наявність правих і лівих варіантів для всіх типорозмірів
Щодо гвинтів самосвердлящих (пункт 3 Додатку 2):
• Відсутні гвинти діаметром 2,5мм довжиною 14мм
• Не підтверджено наявність потайної голівки для всіх типорозмірів
• Неповна специфікація типів шліців (Робертсона квадрат та хрестоподібний)
• Відсутнє підтвердження матеріалу виготовлення (титан) для гвинтів
Загальні технічні невідповідності:
• У сертифікаті відсутні точні технічні параметри з допустимими відхиленнями
• Не надано підтвердження придатності для довготривалої імплантації
• Відсутні характеристики поверхні (відсутність тріщин, раковин, забоїн)
• Не підтверджено притуплення гострих кромок згідно з вимогами
ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ
Відповідно до пункту 37 підпункту 2.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників" замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з Розділом V пункту 5 тендерної документації підставою для відхилення тендерної пропозиції є її невідповідність вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
ВИМАГАЮ
На підставі викладених фактів та з урахуванням норм чинного законодавства України вимагаю:
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "І-ПЛАНТ" як таку, що не відповідає обов'язковим вимогам тендерної документації щодо документального забезпечення медичних виробів, технічних характеристик предмета закупівлі та не містить повної номенклатури товарів відповідно до технічного завдання.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ОСКАРЖЕННЯ
У разі невиконання цієї вимоги протягом строків, передбачених законодавством, або прийняття рішення, що суперечить вимогам чинного законодавства, залишаю за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою щодо порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Автор:
3040609317, ФОП "РОМАНЧИШИН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"
02095, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ КНЯЖИЙ ЗАТОН, будинок 2/30, квартира 452
Вашу вимогу перегляду рішення щодо результатів UA-2025-07-31-006550-a розглянуто.
Вказане рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "І-ПЛАНТ" Замовником прийняте відповідно до чинного законодавства України. Пропозиція переможця - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "І-ПЛАНТ" є найбільш економічно вигідною та подана у відповідності до умов тендерної документації.
Ваші доводи щодо відсутності у переможця предмету закупівлі та невідповідності технічних, якісних і кількісних вимог предмета закупівлі перевірені.
Учасником подано всі обов`язкові документи, які вимагаються відповідно додатку 5 Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Згідно додатку 5 Учасник надає:
- Копії документів для підтвердження якості товару завірені належним чином:
- сертифікат відповідності на товар АБО дозвіл АБО свідоцтво про державну реєстрацію МОЗ України на застосування в медичній практиці АБО інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)(дозволяється надавати лише сторінку додатку, на якій міститься інформація про товар, який закуповується).
Зазначається слово “або”, тобто учасник подає або сертифікат або дозвіл або свідоцтво або інший документ, що підтверджує технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу і надано учасником.
В наданих додатках до сертифікату вказані всі розміри та форми.
Стосовно відсутності реєстраційних посвідчень: Згідно додатку 2 зазначається, що завірені належним чином копії реєстраційних посвідчень надаються на КОЖНУ ОКРЕМУ ПАРТІЮ ТОВАРУ ПРИ ДОСТАВЦІ. (в переліку документів додатку 5, які має подати учасник цього не вимагається).
Стосовно інших вимог щодо відсутності інших підтверджуючих характеристик таких як, матеріал виготовлення, чи можливість проведення МРТ, чи відсутність тріщин, раковин, забоїн, тощо, то замовником не вимагалося від учасника таких підтверджень.
Всі технічні, якісні та кількісні характеристики прописані в додатку 2 до тендерної документації.
Учасником підписано додаток 2 у якому він засвідчує, що ознайомлений та погоджується з усіма умовами та вимогами технічного завдання.
Інших будь-яких підтверджуючих та/або гарантійних листів замовником не вимагається.
Відповідно до п.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Вказана норма Закону передбачає вимогу щодо надання саме інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, і розширеному тлумаченню не підлягає. Тобто, мови про скасування рішення не йде.
Звернення до Антимонопольного комітету України є Вашим невід’ємним правом.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
215 000
грн.
Період подання пропозицій
до
27.08.2025 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання" Житомирської обласної ради