Показати схожі тендери

Закупівля Крісла для зали засідань від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-006244-a
Id Tender 913f1c9520b24cfa9246bb78b9ee92fe
План UA-P-2025-07-31-007662-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.07.2025 15:04
Остання зміна 25.08.2025 15:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
466 736 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 667.36 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 15:03 до 08.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 15:03
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 15:03
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:05
до 13.08.2025 10:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.08.2025 16:31
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.08.2025 10:31
до 25.08.2025 15:15
Період уточнень
з 31.07.2025 15:03 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 15:03 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:05 до 13.08.2025 10:31
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:05 до 13.08.2025 10:31
Основні параметри
Крісла для зали засідань
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Важливо!!! Відповідно до Положення про облікову політику Рахункової палати (наказ № 82 від 02.07.2025), вартість одиниці товару не повинна перевищувати 10 000,00грн (без ПДВ).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
466 736 грн.
Крісла для зали засідань
Назва предмета закупівлі
Крісла для зали засідань
Очікувана вартість
466 736 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4667,36
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 13:42
Закінчення аукціону
11.08.2025 14:05
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 20 (штуки)
Крісло для зали засідань Senator PL Tilt або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло для зали засідань Senator PL Tilt або еквівалент
Код ДК 021:2015
39153000-9 - Меблі для конференц-зал
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №2 12 (штуки)
Крісло для зали засідань Senator PL Tilt LB або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло для зали засідань Senator PL Tilt LB або еквівалент
Код ДК 021:2015
39153000-9 - Меблі для конференц-зал
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №3 30 (штуки)
ККрісло для зали засідань Zodiak CF/LB або еквівалент
Опис предмета закупівлі
ККрісло для зали засідань Zodiak CF/LB або еквівалент
Код ДК 021:2015
39153000-9 - Меблі для конференц-зал
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Покупцем Товару, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Пропозиція:
333 540 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
388 001.28 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 13:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
31.07.2025 15:02
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Крісла для зали засідань
Період вимог/скарг з 12.08.2025 16:31 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 14:05 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2)тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Та Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 5.11. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Учасник не виконав вказану вимогу тендерної документації: відповідно до інформації за результатами перевірки електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, Учасник підписав тендерну пропозицію, що була подана ним 07.08.2025, 15:29:03, удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації замовника, а саме, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Пунктом 12 частини 1 статті 1 Закону № 2155 від 05.10.2017 «Про електронні довірчі послуги» визначено, що електронний підпис — електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Пунктом 43 Особливостей визначено, що вимога про усунення невідповідностей розміщується щодо невідповідності, які були виявлені в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки електронний підпис є електронними даними, і не є інформацією та/або документами, за визначенням Особливостей, зазначені недоліки не відносяться до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог пункту 43 Особливостей. Крім того, Вимога замовника щодо накладання електронного підпису стосується виключно тендерної пропозиції, а отже вказане порушення з боку Учасника не можна усунути, надавши 24 години на виправлення, оскільки КЕП, який накладається на документи учасника після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою пропозиції учасника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам. Згідно з пунктом 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: - пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
12.08.2025 16:31
Повідомлення про рішення
11.08.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі Тендерної пропозиції учасником надано «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» (вих.№ 00701/0825 від 01.08.2025), яка не повністю відповідає формі Додатку 4 до тендерної документації. 1.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.5.2. 1.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати тендерну пропозицію за формою Додатку 4 до тендерної документації.
Створено
11.08.2025 16:19
Надати до
12.08.2025 16:19
Період вимог/скарг з 13.08.2025 10:31 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 16:31 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.08.2025 10:31
Довідка НАЗК
13.08.2025 10:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 16:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-31-006244-a-a1
Підписаний і діє
Номер
164
388 001.28 грн.
323 334.4 грн.
З ПДВ
Підписано
25.08.2025
Строк дії договору з
25.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 (штуки)
Крісло для зали засідань Senator PL Tilt або еквівалент
Номенклатура
Крісло для зали засідань Senator PL Tilt або еквівалент
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 671.7
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Крісло для зали засідань Senator PL Tilt LB або еквівалент
Номенклатура
Крісло для зали засідань Senator PL Tilt LB або еквівалент
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 671.7
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
ККрісло для зали засідань Zodiak CF/LB або еквівалент
Номенклатура
ККрісло для зали засідань Zodiak CF/LB або еквівалент
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 728
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Рахункова палата
Повна назва
Рахункова палата
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00013540

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Епіцентр К"
Повна назва
ТОВ "Епіцентр К"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32490244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.08.2025 15:14
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
466 736 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
466 736 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності