Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни) від Комунальне підприємство "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-006141-a
Id Tender 16bee45f2eb947e4b73bb20332afb43f
План UA-P-2025-07-31-005753-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 31.07.2025 14:57
Остання зміна 15.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 600 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
33 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 14:56 до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 14:56
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 14:56
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 00:00
до 14.08.2025 09:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 09:21
до 20.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.08.2025 09:21
-
Період уточнень
з 31.07.2025 14:56 до 08.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 14:56 до 08.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 00:00 до 14.08.2025 09:21
Період кваліфікації
з 11.08.2025 00:00 до 14.08.2025 09:21
Основні параметри
Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 600 000 грн.
Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Назва предмета закупівлі
Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Очікувана вартість
6 600 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
33000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Код ДК 021:2015
98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
Кількість
150 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
36013, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Медична, будинок 1
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Карпович Андрій Олександрович
Пропозиція:
6 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 14:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
15.09.2025 00:00
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: За результатом моніторингу закупівлі, було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Карпович Андрій Олександрович не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню. Однак, Замовник на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Карпович Андрій Олександрович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, в частині технічного завдання, натомість, визначив його переможцем процедури закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
04.09.2025 15:47
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Калініченко Яна Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
380532506207
Замовник
ЄДРПОУ
01999075
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Oblasnii zaklad z nadannya psihiatrichnoyi dopomogi Poltavskoyi oblasnoyi radi"
Повна назва
Комунальне підприємство "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Oblasnii zaklad z nadannya psihiatrichnoyi dopomogi Poltavskoyi oblasnoyi radi"
Поштовий індекс
36013
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вулиця Медична, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни)
Період вимог/скарг з 14.08.2025 09:21 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 00:00 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 09:21
Довідка НАЗК
14.08.2025 09:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-22-000017
Дата створення проекту
22.08.2025 16:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.08.2025 16:59
Дата публікації висновку про результати
02.09.2025 15:49
Дата завершення усунення порушень
17.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 408-99-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.08.2025 № 91-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.08.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-07-31-006141-a, 31.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.08.2025 00:00
Документи рішення
22.08.2025 16:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» (далі ? Замовник) UA-P-2025-07-31-005753-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.07.2025 № 1; тендерну пропозицію учасника ФОП Карпович Андрій Олександрович (далі – Учасник); протокол уповноваженої особи від 14.08.2025; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 28.08.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, Замовником в підпункті 7.1. пункту 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Пропозиція учасника повинна мати підтвердження відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі викладена у Додатку № 1 до тендерної документації». Разом з цим, в пункті 10 Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлена вимога, зокрема: «В складі пропозиції учасник повинен надати: - Акти про проведення дезінфекційній обробки автомобільного транспорту, після вивантаження брудної білизни…». Учасником ФОП Карпович Андрій Олександрович в складі тендерної пропозиції не надано Акти про проведення дезінфекційній обробки автомобільного транспорту, що не виконує вимоги тендерної документації замовника. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 25.08.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 28.08.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення, а саме: «При розгляді тендерної пропозиції ФОП Карпович Андрій Олександрович щодо виконання вимог пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: «В складі пропозиції учасник повинен надати: Акти про проведення дезінфекційній обробки автомобільного транспорту, після вивантаження брудної білизни» було прийнято рішення приймати документ «МЕТОДИКА з санітарної обробки транспорту для доставки чистої білизни до Замовника від пральні ФОП Карпович Андрій Олександрович» як рівнозначний, так як містить необхідну інформацію». Твердження Замовника, що акти про проведення дезінфекційній обробки автомобільного транспорту та документ «Методика з санітарної обробки транспорту для доставки чистої білизни до Замовника від пральні ФОП Карпович Андрій Олександрович» рівнозначні не відповідає дійсності з огляду на визначення понять. Так, методика - це конкретизація шляху, сукупність специфічних прийомів, що використовуються в межах певного методу, водночас, акт це документ, якій засвідчує якусь фактично здійснену дію. З огляду на викладене, учасником не підтверджено проведення дезінфекційної обробки автомобільного транспорту після вивантаження брудної білизни, як це вимагалось тендерною документацією замовника. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Карпович Андрій Олександрович не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню. Однак, Замовник на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Карпович Андрій Олександрович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, в частині технічного завдання, натомість, визначив його переможцем процедури закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
02.09.2025 00:00
Дата публікації
02.09.2025 15:49
Документи висновку
02.09.2025 15:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно рішення Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, було встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на виконання даного висновку протокольним рішенням № 126 від 04.09.2025 року закупівлю скасовано.
Дата публікації
04.09.2025 15:55
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
15.09.2025 17:57
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
15.09.2025 17:58
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6600000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-31-006141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2 Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію ФОП Карпович Андрій Олександрович щодо виконання вимог пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: «В складі пропозиції учасник повинен надати: Акти про проведення дезінфекційній обробки автомобільного транспорту, після вивантаження брудної білизни»? В складі тендерної пропозиції учасника вказаний акт відсутній. Поясніть зазначене або вкажіть конкретне посилання на файл тендерної пропозиції учасника, в якому находиться вказана інформація. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.08.2025 09:42
Орган перевірки
29.08.2025 00:00
Документи повідомлення
25.08.2025 09:42
-
Відповідь
Пояснення на запит
Комунальне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» надає пояснення з приводу виявлених органом державного фінансового контролю можливих ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. При організації проведення процедури закупівлі (UA-2025-07-31-006141-a) за кодом ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення технічні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно наявної потреби закладу на зазначений період з метою дотримання санітарно-гігієнічних норм та з урахуванням вимог діючих на території України державних стандартів. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та розрахована замовником на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (UA-2024-12-26-015253-a), а також враховані регулярні зростання цін на витратні матеріали, які необхідні для надання даної послуги. При розгляді тендерної пропозиції ФОП Карпович Андрій Олександрович щодо виконання вимог пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема: «В складі пропозиції учасник повинен надати: Акти про проведення дезінфекційній обробки автомобільного транспорту, після вивантаження брудної білизни» було прийнято рішення приймати документ «МЕТОДИКА з санітарної обробки транспорту для доставки чистої білизни до Замовника від пральні ФОП Карпович Андрій Олександрович» як рівнозначний, так як містить необхідну інформацію.
Рішеня
28.08.2025 10:34
Замовник
Документи повідомлення
28.08.2025 10:37
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
6 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради"
Контактний телефон:
380532506207
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
6 600 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради"
Контактний телефон:
380532506207
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності