Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі створення 2 промоційних відеороликів (по одному для Буцького та Тясминського каньйонів) шляхом проведення відеозйомки від Виконавчий комітет Буцької селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-005438-a
Id Tender d702231842f34e1e902870dcb34c0044
План UA-P-2025-07-31-006477-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.07.2025 14:22
Остання зміна 18.08.2025 15:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
600 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 14:22 до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 14:22
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 14:22
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 13:41
до 12.08.2025 10:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 15:47
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.08.2025 10:42
до 18.08.2025 15:05
Період уточнень
з 31.07.2025 14:22 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 14:22 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 13:41 до 12.08.2025 10:42
Період кваліфікації
з 08.08.2025 13:41 до 12.08.2025 10:42
Основні параметри
Послуги зі створення 2 промоційних відеороликів (по одному для Буцького та Тясминського каньйонів) шляхом проведення відеозйомки
ДК 021:2015: код 92110000-5 - Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги (Послуги зі створення 2 промоційних відеороликів (по одному для Буцького та Тясминського каньйонів) шляхом проведення відеозйомки) Деталізований код ДК 021:2015: 92111100-3 — Виробництво навчальних фільмів і навчальних відеоматеріалів. Закупівля здійснюється за рахунок Грантових коштів державної організації Український Культурний Фонд
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
120 000 грн.
Послуги зі створення 2 промоційних відеороликів (по одному для Буцького та Тясминського каньйонів) шляхом проведення відеозйомки
Назва предмета закупівлі
Послуги зі створення 2 промоційних відеороликів (по одному для Буцького та Тясминського каньйонів) шляхом проведення відеозйомки
Очікувана вартість
120 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 180
Аукціон
Cтарт аукціону
08.08.2025 13:18
Закінчення аукціону
08.08.2025 13:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі створення 2 промоційних відеороликів (по одному для Буцького та Тясминського каньйонів) шляхом проведення відеозйомки
Код ДК 021:2015
92111100-3 - Виробництво навчальних фільмів і навчальних відеоматеріалів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
20114, Україна, Черкаська область, селище Буки, територія Буцького та Тясминського каньйонів
Дата постачання по
31.08.2025 14:23
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Порядок оплати – оплата здійснюється за виконані послуги після підписання акту наданих послуг (післяоплата). Приймання-передача Послуг здійснюється за місцем надання Послуг, зазначених у Специфікації, у присутності представників обох СТОРІН. Акт наданих послуг підписується за фактом надання послуг та якщо якість Послуг відповідає умовам даного Договору. Розрахунки між СТОРОНАМИ здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок, вказаний ВИКОНАВЦЕМ. Замовник здійснює оплату в національній валюті України у безготівковій формі за фактично надані обсяги послуг, в межах наявних коштів на рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно діючого порядку. Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом надання послуг та після підписання Акту протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту надання послуг. Фінансування здійснюється за рахунок Грантових коштів державної організації Український Культурний Фонд, як плата за послуги. Фінансові зобов’язання за цим Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Ненадходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами Державної казначейської служби України, сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Казімко Геннадій Володимирович
Пропозиція:
106 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
85 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.08.2025 13:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хіміч Валентина Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
+380987049616
Замовник
ЄДРПОУ
04410999
Повна назва
Виконавчий комітет Буцької селищної ради
Поштовий індекс
20114
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
селище Буки
Адреса
вул. Центральна 28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі створення 2 промоційних відеороликів (по одному для Буцького та Тясминського каньйонів) шляхом проведення відеозйомки
Період вимог/скарг з 08.08.2025 15:47 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 13:41 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
. Однак, всупереч вимогам за тендерною документацією тендерна пропозиція ФОП ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ не містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме погодження учасника з технічною специфікацію згідно з Додатком №1, а також не надано учасником електронної банківської гарантії, на умовах, що визначені умовами закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ підлягає відхиленню з підстав описаних вище і згідно підпунктів 1, 2 пункту 44 Постанови про особливості.
Документи кваліфікації
08.08.2025 15:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.08.2025 13:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 14:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 14:18
Період вимог/скарг з 12.08.2025 10:42 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 15:47 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2025 10:42
Довідка НАЗК
12.08.2025 10:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.08.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 14:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 14:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника ФОП Казімко Геннадій Володимирович, який зараз пере-буває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 1.1. додатку 1 тендерної документації: «Довідка на фірмовому бла-нку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповнова-женої особи учасника, яка містить відомості про наявність обладнання для виконання умов надання послуг». В складі тендерної пропозиції ФОП Казімко Геннадій Володимирович відсутня Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом ке-рівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про наявність обладнан-ня для виконання умов надання послуг. Отже учасник закупівлі зобов’язаний усунути виявлені невідповідності шляхом заванта-ження до електронної системи Довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про наявність обладнання для виконання умов надання послуг. 2. Розділом 7 Додатку 3 тендерної документації передбачено вимоги щодо надання забезпе-чення тендерної пропозиції учасниками закупівлі. Зокрема встановлено: «Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошо-вого забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертаєть-ся учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку або витяг з Державного реєстру банків та довіреність на уповноваженого підписанта банку або документ, що засвідчує повноваження цієї особи вчиняти дії від імені банку. Вказані документи повинні надавати підт-вердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпе-чення тендерної пропозиції.» В складі тендерної пропозиції ФОП Казімко Геннадій Володимирович надано ГАРА-НТІЮ № 3091/25-ТГе від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАО-ЩАДЖЕНЬ» на суму 3 180 гривень 00 копійок (три тисячі сто вісімдесят гривень 00 копі-йок) із строком дії до «15» листопада 2025 року включно. Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутні: - оригінал довідки (листа, тощо) щодо грошового забезпечення Гарантії, виданої бан-ком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповнова-женої особи від банку, що видав таку гарантію; - ліцензія банку або витяг з Державного реєстру банків; - довіреність на уповноваженого підписанта банку або документ, що засвідчує повнова-ження цієї особи вчиняти дії від імені банку. Вказані документи повинні надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тенде-рної пропозиції. Отже учасник закупівлі зобов’язаний усунути виявлені невідповідності шляхом заванта-ження до електронної системи наступних документів: - оригінал довідки (листа, тощо) щодо грошового забезпечення Гарантії, виданої бан-ком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповнова-женої особи від банку, що видав таку гарантію; - ліцензія банку або витяг з Державного реєстру банків; - довіреність на уповноваженого підписанта банку або документ, що засвідчує повнова-ження цієї особи вчиняти дії від імені банку. Вказані документи повинні надавати підт-вердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати доку-менти, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про наявність обладнання для виконання умов надання послуг; - оригінал довідки (листа, тощо) щодо грошового забезпечення Гарантії, виданої бан-ком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповнова-женої особи від банку, що видав таку гарантію; - ліцензія банку або витяг з Державного реєстру банків; - довіреність на уповноваженого підписанта банку або документ, що засвідчує повнова-ження цієї особи вчиняти дії від імені банку. Вказані документи повинні надавати підт-вердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. У випадку неподання вказаних документів у визначений строк, пропозиція ФОП Казімко Геннадій Володимирович відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в ін-формації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замо-вником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Створено
11.08.2025 10:27
Надати до
12.08.2025 10:27
Договір
UA-2025-07-31-005438-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№12/08-2025
106 000 грн.
106 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги зі створення 2 промоційних відеороликів (по одному для Буцького та Тясминського каньйонів) шляхом проведення відеозйомки
Номенклатура
Послуги зі створення 2 промоційних відеороликів (по одному для Буцького та Тясминського каньйонів) шляхом проведення відеозйомки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Буцької селищної ради
Повна назва
Виконавчий комітет Буцької селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04410999

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Казімко Геннадій Володимирович
Повна назва
ФОП Казімко Геннадій Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2807401655

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.08.2025 15:04
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Буцької селищної ради
Контактний телефон:
+380987049616
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Буцької селищної ради
Контактний телефон:
+380987049616
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності