Показати схожі тендери

Закупівля Автоматизовані робочі місця в комплекті від Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-005187-a
Id Tender 9b236d90cb6d4da380ee3b1d8275882d
План UA-P-2025-07-11-004981-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 31.07.2025 14:23
Остання зміна 15.08.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 156 362.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 781.81 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 14:21 до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 14:21
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 14:21
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 00:00
до 14.08.2025 13:01
Залишилось 1 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 13:01
до 20.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.08.2025 13:01
-
Період уточнень
з 31.07.2025 14:21 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 14:21 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 00:00 до 14.08.2025 13:01
Період кваліфікації
з 08.08.2025 00:00 до 14.08.2025 13:01
Основні параметри
Автоматизовані робочі місця в комплекті
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 156 362.4 грн.
Автоматизовані робочі місця в комплекті
Назва предмета закупівлі
Автоматизовані робочі місця в комплекті
Очікувана вартість
1 156 362.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5781,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 13 (комплект)
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, монітор, маніпулятор типу «миша»
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, монітор, маніпулятор типу «миша»
Код ДК 021:2015
30214000-2 - Робочі станції
Кількість
13
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
04205, Україна, м. Київ, вул. Лук'яненка Левка, будинок 16
Дата постачання по
23.08.2025 00:00
Позиція : №2 12 (комплект)
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша»
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша»
Код ДК 021:2015
30214000-2 - Робочі станції
Кількість
12
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
04205, Україна, м. Київ, вул. Лук'яненка Левка, будинок 16
Дата постачання по
23.08.2025 00:00
Позиція : №3 13 (комплект)
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша»
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша»
Код ДК 021:2015
30214000-2 - Робочі станції
Кількість
13
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
04205, Україна, м. Київ, вул. Лук'яненка Левка, будинок 16
Дата постачання по
23.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата. Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ГРЕСС!»
Пропозиція:
1 153 705.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
31.07.2025 14:16
Тендерна документація
Тендерна документація
-
31.07.2025 14:16
Тендерна документація
31.07.2025 14:16
Тендерна документація
31.07.2025 14:16
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
31.07.2025 14:16
Тендерна документація
31.07.2025 14:16
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лобзюк Любов
Електронна пошта
Телефон
380939925555
Замовник
ЄДРПОУ
37371727
Повна назва
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Поштовий індекс
04205
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук'яненка Левка, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматизовані робочі місця в комплекті
Період вимог/скарг з 14.08.2025 13:01 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 00:00 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 13:02
Довідка НАЗК
14.08.2025 13:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 14:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 14:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРЕСС!», поданої під час проведення процедури закупівлі товарів: Автоматизовані робочі місця в комплекті, ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина) виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. Учасником подана некоректно заповнена Форма «Тендерна пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації), зокрема в частині: найменування комплекту, одиниці виміру, кількості та ціни за одиницю. Так в Додатку 4 до тендерної документації замовником визначено перелік та кількість обладнання, де одиницею виміру є «комплект», а саме: - Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, монітор, маніпулятор типу «миша» - кількість: 13 комплектів (Таблиця 1 Додатку 4); - Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша» - кількість: 12 комплектів (Таблиця 2 Додатку 4); - Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша» - кількість: 13 комплектів (Таблиця 3 Додатку 4). Таким чином, в Формі «Тендерна пропозиція» ТОВ «ГРЕСС!» не враховано, що одиницею виміру в тендерній документації є «комплект», що спричинило відсутність інформації стосовно кількості комплектів, що пропонуються учасником та ціни за одиницю товару (комплект). 2. Пунктом 3 Розділу «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації визначено: «Якість товару повинна відповідати вимогам міжнародних стандартів якості (ISO), та/або стандартам і нормам, діючим на території України (ДСТУ, ТУ тощо). На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копію наступних сертифікатів: - Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015». Учасником у складі тендерної пропозиції надано наступні документи: - Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (дійсний до 30 червня 2025 року); - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (дійсний до 16 липня 2025 року). Отже, учасником у складі тендерної пропозиції подано Сертифікати, строк дії яких минув. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику ТОВ «ГРЕСС!» необхідно надати інформацію та/або документи у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), зокрема: 1. На виконання абз. 3 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації надати Форму «Тендерна пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації), виправлена у відповідності до вимог замовника, а саме щодо: найменування комплектів, одиниці виміру, кількості, та ціни за одиницю (врахувавши, що одиницею виміру є «комплект»); 2. На виконання п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації та п. 3 Розділу «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації надати чинний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015.
Створено
13.08.2025 11:04
Надати до
14.08.2025 11:04
Договір
UA-2025-07-31-005187-a-c1
Очікує підписання
1 153 705.2 грн.
1 153 705.2 грн.
З ПДВ
Номенклатура
13 (комплект)
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, монітор, маніпулятор типу «миша»
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, монітор, маніпулятор типу «миша»
Кількість
13
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 23 серпня 2025 р.
Номенклатура
12 (комплект)
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша»
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша»
Кількість
12
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 23 серпня 2025 р.
Номенклатура
13 (комплект)
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша»
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце в комплекті: ноутбук, маніпулятор типу «миша»
Кількість
13
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 23 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Повна назва
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37371727

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ГРЕСС!»
Повна назва
ТОВ «ГРЕСС!»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38792834

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 156 362.4 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 00:00
Замовник:
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380939925555
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 156 362.4 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 00:00
Замовник:
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380939925555
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності