Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт об'єктів інфраструктури пункту пропуску на державному кордоні для автомобільного сполучення «Малий Березний-Убля» від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-003362-a
Id Tender f359ec346b0547b48c8b0de647225d44
План UA-P-2025-07-31-004141-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 31.07.2025 11:54
Остання зміна 19.09.2025 21:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
45 077 597 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
450 775.97 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 11:53 до 25.08.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 11:53
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 11:53
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2025 15:28
до 04.09.2025 21:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 09:19
до 10.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.09.2025 21:19
-
Період уточнень
з 31.07.2025 11:53 до 22.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 11:53 до 22.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 15:28 до 04.09.2025 21:19
Період кваліфікації
з 26.08.2025 15:28 до 04.09.2025 21:19
Основні параметри
Капітальний ремонт об'єктів інфраструктури пункту пропуску на державному кордоні для автомобільного сполучення «Малий Березний-Убля»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
45 077 597 грн.
Капітальний ремонт об'єктів інфраструктури пункту пропуску на державному кордоні для автомобільного сполучення «Малий Березний-Убля»
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт об'єктів інфраструктури пункту пропуску на державному кордоні для автомобільного сполучення «Малий Березний-Убля»
Очікувана вартість
45 077 597 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
450775,97
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
225 000
Аукціон
Cтарт аукціону
26.08.2025 15:05
Закінчення аукціону
26.08.2025 15:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт об'єктів інфраструктури пункту пропуску на державному кордоні для автомобільного сполучення «Малий Березний-Убля»
Код ДК 021:2015
45213000-3 - Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7-ти (семи) банківських днів з дня підписання Актів виконаних робіт Замовником, за пропорційним вирахуванням фактичної суми сплаченої Замовником Виконавцю авансового платежу згідно з п. 2.3 Договору та, за умови надання Виконавцем повного комплекту виконавчої документації згідно з п. 4.3 цього Договору на роботи виконані у звітному місяці, яка технологічно можлива
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"
Пропозиція:
42 541 351.38 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Агро Констракшн"
Пропозиція:
44 979 789.47 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.08.2025 15:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 09:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
19.08.2025 09:58
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
14.08.2025 13:24
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
08.08.2025 10:41
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
31.07.2025 11:53
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковш Норберт Федорович
Електронна пошта
Телефон
380504446001
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Sluzhba vidnovlennya ta rozvitku infrastrukturi u Zakarpatskii oblasti
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт об'єктів інфраструктури пункту пропуску на державному кордоні для автомобільного сполучення «Малий Березний-Убля»
Період вимог/скарг з 03.09.2025 09:19 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 15:28 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник виправив не всі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.09.2025 08:35
Повідомлення про рішення
26.08.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: ? У складі тендерної пропозиції не підтверджено наявність усіх механізмів, передбачених Додатком 2 до ТД (Таблиця «Мінімально необхідна кількість техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1»), а саме: Найменування Кількість Автомобілі бортові 1 Трактор 1 Автогідропідіймачі 1 Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т 1 Електростанції пересувні, потужність 2 кВт 1 Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А 1 Установки з гнучким індуктором для індукційного нагрівання струмами частотою 50 Гц 1 Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С 1 Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння 1 Бульдозери 1 Кущорізи навісні на тракторі з гідравлічним керуванням 1 Прес гідравлічний з електроприводом 1 Прес кривошипний простої дії 1 Прес-ножиці комбіновані 1 - У складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують знаходження обладнання, зазначеного у довідці про наявність обладнання та технічних засобів, а саме: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або документи про перебування на балансі обладнання, яке не підлягає держреєстрації (бухгалтерська довідка, обігово-сальдова відомість, видаткова накладна тощо), як вимагає Додаток 2 ТД. ? Договір №01 від 25.07.2025 з ФОП Маджара В.С. є договором на перевезення, а не договором оренди/надання послуг механізмів, що суперечить вимогам Додатку 2 ТД ? На договорі з ПП «Стік», договорі з ФОП Маджара В.С. проставлені чорно-білі відбитки печатки та підпису ТОВ «НВК «Східбуд» замість оригіналу/КЕП. ? У довідці про працівників відсутні дані про водіїв/машиністів/механізаторів (Додаток 3 ТД). ? У наказі №Нвк 73-к від 17.10.2018 Вітренко В.В. призначений інженером з охорони праці, тоді як у довідці він зазначений як головний інженер. ? У довідці про працівників відсутні дані про освіту Крамаренка А.П. (Додаток 3 ТД). ? У складі тендерної пропозиції відсутня цивільно-правова угода з Лисенко Т.Б. (Додаток 3 ТД). ? У цивільно-правових договорах з Холошею В.А. та Смагіним В.В. відсутні оригінальні підписи виконавців. ? У складі тендерної пропозиції не надано інформації про виконання аналогічного договору учасником, що суперечить абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Додатку 1 ТД. ? У складі тендерної пропозиції відсутня інформація про відсоток від очікуваної вартості Учасника закупівлі та вид робіт, на який планується залучення субпідрядника/співвиконавця. ? Відсутність у працівника з охорони праці потрібних знань, а саме: знання законодавчих актів з охорони праці та надання медичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки. ? Виникли сумніви у достовірності підписів та печаток ТОВ «НВК «Східбуд» — необхідно надати документи з власноручними підписами та мокрою печаткою або у формі електронних документів із накладанням КЕП 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до п.6 Додатку 1 Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - ЄДРПОУ/РНКОПП; - інформація про відсоток від очікуваної вартості Учасника закупівлі та вид робіт, на який планується залучення субпідрядника/співвиконавця Відповідно до п.6 Додатку 1 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці, під час надання послуг, на підтвердження чого надається наказ про призначення відповідального працівника з охорони праці (з числа штатних працівників Учасника) Кваліфікація особи, що виконуватиме функції відповідального з охорони праці підтверджується наступними документами: копії/скан протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці Відповідно до розділу І Додатку №2 до Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу) та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу) та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт) - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації – копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; на обладнання (машини, механізми, техніка, тощо), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України – документи, що підтверджують знаходження такого обладнання (машини, механізми, техніка, тощо) на балансі власника (бухгалтерська довідка, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) або видаткова накладна тощо). Відповідно до розділу ІІ Додатку №2 до Тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників у довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 2, а також мінімально необхідну кількість працівників, відповідно до Таблиці 2.1. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду (наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У випадку, якщо працівники залучені по договору оренди техніки то в такому договорі оренди повинно бути зазначено про те, що техніка передається в оренду разом із працівниками (водіями). Відповідно до розділу ІІІ Додатку №2 до Тендерної документації, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 5. Для підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам, встановленим замовником, Учасник у складі тендерної документації надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання, документ (дозвіл/лист погодження, тощо) про погодження Замовником залучення Генеральним підрядником субпідрядника до надання послуг/виконання робіт); - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3); Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців Відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації, п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису на кожен з таких документів або на документи вцілому(матеріал чи інформацію). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? підтвердити наявність повного переліку техніки, передбаченої Додатком 2 ТД; ? надати копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ та документи про баланс/право власності на іншу техніку; ? подати належний договір оренди/надання механізмів замість договору про перевезення; ? повторно подати договори з оригінальними підписами та печатками/КЕП; ? оновити довідку про працівників, включивши водіїв/ машиністів/ механізаторів, виправивши інформацію про Вітренка В.В., додавши освіту Крамаренка А.П., а також цивільно-правову угоду з Лисенко Т.Б.; ? подати цивільно-правові договори з Холошею В.А. та Смагіним В.В. з оригінальними підписами; ? надати підтвердження виконання аналогічного договору (довідку та документи, визначені Додатком 1 ТД); ? надати інформацію про відсоток від очікуваної вартості закупівлі та вид робіт, які планується передати субпідряднику/співвиконавцю, ? подати підтвердження відповідності працівника з охорони праці вимогам щодо знань у сфері охорони праці, медичної допомоги, гігієни праці та електробезпеки ? повторно надати всі документи з належними підписами та печатками або у формі електронних документів з КЕП.
Створено
29.08.2025 14:26
Надати до
30.08.2025 14:26
Період вимог/скарг з 04.09.2025 21:19 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 09:19 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 21:19
Довідка НАЗК
04.09.2025 21:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.09.2025 09:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 11:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: ?- У складі тендерної пропозиції не підтверджено наявність усіх механізмів, передбачених Додатком 2 до ТД (Таблиця «Мінімально необхідна кількість техніки, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1»), а саме: Електростанції пересувні, потужність - 1 - У складі тендерної у довідці про наявність обладнання та технічних засобів, по автокрану КС-55727-С-12 не вказано марку (як в свідоцтві про реєстрацію ТЗ СХЕ 054561 27.09.2019) - Відсутність у працівника з охорони праці потрібних знань, а саме: знання законодавчих актів з охорони праці та надання медичної допомоги, гігієни праці 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до п.12 Додатку 1 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці, під час надання послуг, на підтвердження чого надається наказ про призначення відповідального працівника з охорони праці (з числа штатних працівників Учасника) Кваліфікація особи, що виконуватиме функції відповідального з охорони праці підтверджується наступними документами: копії/скан протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці Відповідно до розділу І Додатку №2 до Тендерної документації, Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу) та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди (сублізингу) та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт) - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації – копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; на обладнання (машини, механізми, техніка, тощо), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України – документи, що підтверджують знаходження такого обладнання (машини, механізми, техніка, тощо) на балансі власника (бухгалтерська довідка, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) або видаткова накладна тощо). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - підтвердити наявність повного переліку техніки, передбаченої Додатком 2 ТД та надати копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ та документи про баланс/право власності на іншу техніку; - привести Довідку про наявність обладнання у відповідність з свідоцтвами про реєстрацію ТЗ - подати підтвердження відповідності працівника з охорони праці вимогам щодо знань у сфері охорони праці, медичної допомоги, гігієни праці та електробезпеки
Створено
03.09.2025 16:42
Надати до
04.09.2025 16:42
Договір
UA-2025-07-31-003362-a-a1
Очікує підписання
44 979 789.47 грн.
44 979 789.47 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт об'єктів інфраструктури пункту пропуску на державному кордоні для автомобільного сполучення «Малий Березний-Убля»
Номенклатура
Капітальний ремонт об'єктів інфраструктури пункту пропуску на державному кордоні для автомобільного сполучення «Малий Березний-Убля»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25449824

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Агро Констракшн"
Повна назва
ТОВ "Агро Констракшн"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40288634

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-19-000012
Дата створення проекту
19.09.2025 15:25
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
19.09.2025 16:41
Дата завершення моніторингу
11.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.09.2025 Київ № 243 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2025-07-31-003362-a 31.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.09.2025 00:00
Документи рішення
19.09.2025 16:41
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
45 077 597 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 17:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
380504446001
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
45 077 597 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 17:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області
Контактний телефон:
380504446001
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності