Показати схожі тендери

Закупівля Стійка трансмісійна від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-31-000131-a
Id Tender 9ccb2eba6fa74d93a44175ac6d6652e1
План UA-P-2025-07-31-000141-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.07.2025 08:26
Остання зміна 25.08.2025 09:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 135.36 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
75.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2025 08:26 до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2025 08:26
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2025 08:26
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 14:17
до 15.08.2025 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2025 09:40
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 16:38
до 25.08.2025 09:21
Період уточнень
з 31.07.2025 08:26 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 31.07.2025 08:26 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 14:17 до 15.08.2025 16:38
Період кваліфікації
з 08.08.2025 14:17 до 15.08.2025 16:38
Основні параметри
Стійка трансмісійна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 135.36 грн.
Стійка трансмісійна
Назва предмета закупівлі
Стійка трансмісійна
Очікувана вартість
15 135.36 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
75,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.08.2025 13:48
Закінчення аукціону
08.08.2025 14:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стійка трансмісійна
Код ДК 021:2015
34950000-1 - Тримальні конструкції
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
відповідно до умов договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"
Пропозиція:
13 876.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
12 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО КОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
12 499 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.08.2025 13:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 08:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Окуниця
Електронна пошта
Телефон
+380972340798
Замовник
ЄДРПОУ
36055819
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
09100
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Біла Церква,
Адреса
ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Стійка трансмісійна
Період вимог/скарг з 13.08.2025 09:40 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 14:17 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.08.2025 09:40
Повідомлення про рішення
08.08.2025 14:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 08:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 08:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції було встановлено відсутність деяких документів, а саме: - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): копія аналогічного* договору(ів) з усіма додатками та актом/актами наданих послуг (видаткових накладних). Аналогічний* договір має бути укладений та виконаний в період з 2020 року по теперішній час (відсутні видаткові накладні). Лист (відгук) від контрагента щодо виконання аналогічного договору. * Аналогічним договором є договір, предметом якого є надання учасником послуг ДК 021:2015 «34950000-1 Тримальні конструкції»
Створено
12.08.2025 09:30
Надати до
13.08.2025 09:30
Період вимог/скарг з 15.08.2025 16:38 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 09:40 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 16:38
Довідка НАЗК
15.08.2025 16:38
Повідомлення про рішення
13.08.2025 09:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 08:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2025 08:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції було встановлено відсутність деяких документів, а саме: 1.1. Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку за формою 1 відповідно до вимог Додатку 1.2 до тендерної документації. Та - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): копія аналогічного* договору(ів) з усіма додатками та актом/актами наданих послуг (видаткових накладних). Аналогічний* договір має бути укладений та виконаний в період з 2020 року по теперішній час (відсутні видаткові накладні). Лист (відгук) від контрагента щодо виконання аналогічного договору. * Аналогічним договором є договір, предметом якого є надання учасником послуг ДК 021:2015 «34950000-1 Тримальні конструкції»
Створено
14.08.2025 16:34
Надати до
15.08.2025 16:34
Договір
UA-2025-07-31-000131-a-a1
Підписаний і діє
Номер
357
12 500 грн.
12 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.08.2025
Строк дії договору з
25.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Стійка трансмісійна
Номенклатура
Стійка трансмісійна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36055819

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45504596

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.08.2025 09:21
-
25.08.2025 09:19
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 135.36 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972340798
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 135.36 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972340798
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності