Показати схожі тендери
Закупівля «Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140908 Крупське-Розділ на території Новороздільської ТГ» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від Управління житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-010360-a
Id Tender db2d269c6db449c48d7a90e296128123
План UA-P-2025-07-30-012654-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.07.2025 22:07
Остання зміна 26.08.2025 15:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
648 787 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 244 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 22:07 до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 22:07
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 22:07
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00
до 08.08.2025 14:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 14:24
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 14:24
до 26.08.2025 15:44
Період уточнень
з 30.07.2025 22:07 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 22:07 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00 до 08.08.2025 14:24
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00 до 08.08.2025 14:24
Основні параметри
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140908 Крупське-Розділ на території Новороздільської ТГ» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
648 787 грн.
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140908 Крупське-Розділ на території Новороздільської ТГ» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140908 Крупське-Розділ на території Новороздільської ТГ» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
648 787 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3244,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140908 Крупське-Розділ на території Новороздільської ТГ» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
81652, Україна, Львівська область, Крупське-Розділ, автомобільна дорога місцевого значення С140908
Дата постачання по
01.09.2025 22:05
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістраль Захід"
Пропозиція:
592 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Прудивус Галина Ярославівна
Електронна пошта
Телефон
+380975463194
Замовник
ЄДРПОУ
44306232
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради
Поштовий індекс
81652
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Новий Розділ
Адреса
вул. Грушевського, 24
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140908 Крупське-Розділ на території Новороздільської ТГ» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 08.08.2025 14:24 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 00:00 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 14:24
Довідка НАЗК
08.08.2025 14:24
Повідомлення про рішення
08.08.2025 14:17
-
07.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-30-010360-a-c1
Підписаний і діє
Номер
16/25
509 119.57 грн.
424 266.31 грн.
З ПДВ
Підписано
22.08.2025
Строк дії договору з
22.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140908 Крупське-Розділ на території Новороздільської ТГ» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140908 Крупське-Розділ на території Новороздільської ТГ» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
509 119.57
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44306232

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістраль Захід"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістраль Захід"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41613090

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.08.2025 15:44
Повідомлення про договір
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-19-000069
Дата створення проекту
19.08.2025 11:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.08.2025 15:58
Дата публікації висновку про результати
04.09.2025 14:51
Дата завершення усунення порушень
19.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.08.2025 №204 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.08.2025 №204. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-30-010360-a, 30.07.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.08.2025 00:00
Документи рішення
19.08.2025 15:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-30-012654-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; оприлюднене в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.08.2025 №11; тендерну пропозицію ТОВ «Магістраль Захід»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «Магістраль Захід» як переможцем тендеру документи; договір від 22.08.2025 №16/25 з додатками; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати інформаційну довідку у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади та підстави залучення (штатний, працівник субпідрядника/співвиконавця) щодо підтвердження, зокрема, наявності не менше 1 особи, відповідальної за дотримання охорони праці під час виконання робіт на об’єкті, а за вимогами підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Моніторингом встановлено, що ТОВ «Магістраль Захід» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «документи, що підтверджують відповідність.pdf», стор.13), у якій зазначено про наявність в учасника відповідних працівників, в тому числі штатного інженера з охорони праці Перейми Ігоря Михайловича (далі – Перейма І.М.). Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Магістраль Захід» містяться копія наказу від 30.11.2021 №7/к (файл «накази.pdf») про прийняття на посаду інженера з охорони праці Перейми І.М. (за сумісництвом), скан-копії витягу з протоколу №019-25 від 27.02.2025 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці та посвідчення від 27.02.2025 №019-25/25 про проходження відповідних навчань Перейми І.М., як працівника ТОВ «Цикада Плюс» (файл «3.3 ПЕРЕЙМА І.М.Охорона праці.Цикада Плюс.протокол+посвідчення»). Водночас, відповідно до статті 13 Закону України від 14.10.1992 №2694-XII «Про охорону праці» (далі – Закон №2694-XII) роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. Одночасно, відповідно до статті 15 Закону №2694-XII на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Крім того, за нормами статті 18 Закону №2694-XII працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. За нормами пункту 1.6 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлюють пп. 3.1, 3.11, 5.1, п. 5 Додатка 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за №231/10511, далі – Типове положення №15), а згідно з пунктом 3.16 цього Положення, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці. Також, у пункті 5.6. Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці; а відповідно до пункту 3.6 - особи, які суміщують професії, проходять навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці як з їхніх основних професій, так і за професіями, що суміщуються. Однак, подані учасником ТОВ «Магістраль Захід» у складі тендерної пропозиції документи не підтверджують проходження навчання, інструктажу і перевірки знань з питань охорони праці Перейми І.М. як працівника ТОВ «Магістраль Захід». Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ « Магістраль Захід», за наявності вищенаведених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника не оприлюднено учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у його тендерній пропозиції (щодо кваліфікації особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці) та не надано учаснику можливості усунути таку невідповідність, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Магістраль Захід» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору з додатками та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення в подальшому встановлених моніторингом порушень законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
04.09.2025 00:00
Дата публікації
04.09.2025 14:51
Документи висновку
04.09.2025 14:51
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про результати розгляду висновку моніторингу Ознайомившись із висновком моніторингу по закупівлі UA-2025-07-30-010360-a «Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140908 Крупське-Розділ на території Новороздільської ТГ» (Код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) замовник повідомляє наступне. Згідно із підпунктом 2.3. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Магістраль Захід» містяться копія наказу від 30.11.2021 №7/к (файл «накази.pdf») про прийняття на посаду інженера з охорони праці Перейми І.М. (за сумісництвом), скан-копії витягу з протоколу №019-25 від 27.02.2025 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці та посвідчення від 27.02.2025 №019-25/25 про проходження відповідних навчань Перейми І.М. Ознайомившись із цими документами, неможливо заперечити факт наявності у Перейми І.М. пройденої перевірки знань з охорони праці. Тендерна документація не містила вимог про те, щоб результати перевірки знань з охорони праці були підтверджені саме за основним місцем праці працівника. У висновку моніторингу зазначено, що відповідно до статті 15 Закону №2694-XII на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Та що за нормами пункту 1.6 НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці» передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки. На момент перевірки тендерної пропозиції у замовника не було інформації про кількісний склад працівників ТОВ «Магістраль Захід». У складі тендерної пропозиції подано інформацію про наявність лише 8 працівників (згідно із довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «документи, що підтверджують відповідність.pdf», стор.13)). Отже, неможливо стверджувати, що ТОВ «Магістраль Захід» зобов’язане мати служби охорони праці. У висновку моніторингу також вказано, що «…у пункті 5.6. Типового положення №15 позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, що потребує додаткових знань з питань охорони праці; а відповідно до пункту 3.6 - особи, які суміщують професії, проходять навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці як з їхніх основних професій, так і за професіями, що суміщуються». Замовник з цього приводу вважає за необхідне зауважити, що сумісництво і суміщення – це різні правові поняття відповідно до статтей 102, 105 КЗпП України. Переймиа І.М. працює за сумісництвом, а не по суміщенню професій. З огляду на вищенаведене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Магістраль Захід» повністю відповідала вимогам тендерної документації та потреба оприлюднювати учаснику повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в порядку п.43 Особливостей не було. Водночас повідомляємо, що уповноваженій особі буде надано можливість пройти навчання з питань публічних закупівель з метою поглиблення її знань у цій сфері.
Дата публікації
11.09.2025 16:58
Документи інформації про усунення порушення
11.09.2025 17:14
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-07-30-010360-a, яка проводиться Управлінням житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.08.2025 10:53
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 10:54
-
Відповідь
Пояснення на запит
По першому питанні: 1. Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 та з урахуванням Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затв. Наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 (Методика). Під час розрахунку замовник керувався зведеним кошторисним розрахунком, який є частиною проектно-кошторисної документації. 2. Розмір бюджетних призначень обґрунтовується рішенням сесії Новороздільської міської ради №2343 від 10 липня 2025 року. 3. Технічні та якісні характеристики складені на основі дефектного акту та відомості ресурсів, тобто на основі кошторисної документації та з врахуванням Методики. По другому питанні: Посилання на сайт: https://novyyrozdil-gromada.gov.ua/pub-info/236482-obgruntuvannia-texnicnix-xarakteristik-zakupivli-ta-ocikuvanoyi-vartosti
Рішеня
26.08.2025 12:46
Замовник
Документи повідомлення
26.08.2025 12:46
-
26.08.2025 12:46
-
26.08.2025 12:46
-
26.08.2025 12:46
-
26.08.2025 13:01
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
648 787 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради
Контактний телефон:
+380975463194
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
648 787 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Новороздільської міської ради
Контактний телефон:
+380975463194
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності