Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони: Лот №1 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони; Лот №2 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони. від РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-009861-a
Id Tender c6461d1f3cbd4249be0de07aecdc00f3
План UA-P-2025-07-30-010114-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 30.07.2025 17:55
Остання зміна 30.07.2025 17:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
78 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
71.25 грн. (0,09 %)
Вартість подання пропозиції:
428.4 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 6 днів 8 год. )
з 30.07.2025 17:54 до 09.08.2025 00:00
Залишилось 3 днів 8 год.
Період уточнень
з 30.07.2025 17:54
до 06.08.2025 00:00
Залишилось 3 днів 8 год.
Період оскарження
з 30.07.2025 17:54
до 06.08.2025 00:00
Період уточнень
з 30.07.2025 17:54 до 06.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 17:54 до 06.08.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони: Лот №1 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони; Лот №2 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
14 250 грн.
Лот №1 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони
Назва предмета закупівлі
Лот №1 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони
Очікувана вартість
14 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
71,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 12:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №1 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони. Послуги мають бути надані Виконавцем протягом 60 календарних днів з дати отримання Виконавцем Заявки від Замовника. Кількість точок досліджень забруднення атмосферного повітря на межі СЗЗ - 38. Код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90731400-4 Послуги з моніторингу та вимірювання рівня забруднення повітря.
Код ДК 021:2015
90730000-3 - Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Кількість
38
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, за місцезнаходженням підрозділів замовника: м. Львів; Львівська обл., м. Стрий; Волинська обл., м. Ковель; Волинська обл., Ковельський р-н, с. Нові Кошари; Рівненська область, м. Сарни; Львівська обл., Самбірський р-н, с. Сянки; Львівська обл., Стрийський р-н, с. Лавочне; Закарпатська обл., м. Мукачево; Закарпатська обл., Ужгородський р-н, м. Чоп; м. Чернівці; Чернівецька обл., Чернівецький р-н, смт. Глибока; м. Івано-Франківськ. (Детальна інформація у тендерній документації.)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: Оплата послуг здійснюється на 30 (тридцятий) календарний день з дати реєстрації оформленої відповідно до законодавства податкової накладної/розрахунку коригування Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту приймання – передачі наданих послуг та виставленого на оплату рахунку. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 30 (тридцятий) календарний день з дати отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Оплата послуг здійснюється на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та виставленого на оплату рахунку. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
63 750 грн.
Лот №2 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони
Назва предмета закупівлі
Лот №2 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони
Очікувана вартість
63 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
318,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 14:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот №2 Послуги з проведення контролю за джерелами викидів шкідливих речовин в атмосферу на межі санітарно-захисної зони. Послуги мають бути надані Виконавцем протягом 60 календарних днів з дати отримання Виконавцем Заявки від Замовника. Кількість точок досліджень забруднення атмосферного повітря на межі СЗЗ - 170. Код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90731400-4 Послуги з моніторингу та вимірювання рівня забруднення повітря.
Код ДК 021:2015
90730000-3 - Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Кількість
170
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, за місцезнаходженням підрозділів замовника: м. Львів; Львівська обл., м. Самбір; Львівська обл., м. Стрий; Львівська обл., м. Кам’янка-Бузька; Рівненська обл., м. Сарни; Тернопільська область, м. Чортків; м. Чернівці; Івано-Франківська область, Надвірнянський р-н, смт. Ворохта; м. Івано - Франківськ; Івано-Франківська обл., м. Коломия; Івано-Франківська обл., Коломийський район, с. Завалля; Івано-Франківська обл., Коломийський район, смт. Заболотів; Івано-Франківська обл., Коломийський район, с. Видинів; Івано-Франківська обл., Коломийський район, с. Хутір-Будилів; Закарпатська обл. м. Мукачево; Закарпатська обл., Мукачівський район, смт. Воловець; Закарпатська обл., м. Ужгород; Львівська обл.., Золочівський район, м. Броди; Львівська обл., м.Ходорів; Львівська обл., Львівський район, с. Суховоля; Львівська область, м. Рава-Руська; Львівська обл., Львівський район, с. Бучали; Львівська обл.., Стрийський район, смт. Лавочне; Львівська обл., Золочівський район, смт. Красне; Львівська обл., Львівський район, с. Оброшино; Львівська обл., район,Львівський район, с. Муроване; м. Тернопіль; Львівська обл., м. Золочів; Івано-Франківська область, м. Рогатин; Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, с. Делятин, ст. Делятин; Івано-Франківська обл., Івано-Франківський р-н, м. Галич; Івано-Франківська обл., Івано-Франківський р-н, ст. Дубівці; Івано-Франківська обл., Коломийський р-н, смт Отинія; Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, м. Надвірна; Івано-Франківська обл., Калуський р-н, с. Боднарів. (Детальна інформація у тендерній документації.)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: Оплата послуг здійснюється на 30 (тридцятий) календарний день з дати реєстрації оформленої відповідно до законодавства податкової накладної/розрахунку коригування Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних за умови наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту приймання – передачі наданих послуг та виставленого на оплату рахунку. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Виконавця, розрахунок здійснюється на 30 (тридцятий) календарний день з дати отримання Замовником від Виконавця копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. Для неплатників ПДВ: Оплата послуг здійснюється на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг та виставленого на оплату рахунку. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 17:55
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скробач О. М.
Електронна пошта
Телефон
0322263022
Сайт:
http://railway.lviv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40081195
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Гоголя, буд. 1
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
78 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
0322263022
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
78 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.08.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
0322263022
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності