Показати схожі тендери

Закупівля Впровадження нової комплексної автоматизованої системи безпеки на об'єкті Національного банку України (м. Київ, об'єкт № 13) у складі систем охоронно-тривожної сигналізації, контролювання доступу, охоронного відеоспостереження та автоматизованого зберігання ключів - 51220000-0 від Національний Банк України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-009531-a
Id Tender 992502d8e5d14ed8a4a4b557211d05aa
План UA-P-2025-01-06-006672-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.07.2025 18:15
Остання зміна 12.09.2025 08:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
86 034 168 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
435 000 грн. (0,51 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 18:14 до 15.08.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 18:14
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 18:14
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 11:00
до 12.09.2025 08:58
Залишилось 1 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 08:58
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 08:58
-
Період уточнень
з 30.07.2025 18:14 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 18:14 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 11:00 до 12.09.2025 08:58
Період кваліфікації
з 15.08.2025 11:00 до 12.09.2025 08:58
Основні параметри
Впровадження нової комплексної автоматизованої системи безпеки на об'єкті Національного банку України (м. Київ, об'єкт № 13) у складі систем охоронно-тривожної сигналізації, контролювання доступу, охоронного відеоспостереження та автоматизованого зберігання ключів - 51220000-0
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації. Місце поставки устаткування, обладнання: м. Київ, вул. Пухівська, 7. Місце здійснення монтажу, пусконалагоджування та навчання персоналу Національного банку: м. Київ, об’єкт № 13 (далі – об’єкт). Строк надання послуг: до 10.12.2026 року. Строк поставки устаткування, обладнання до 10.04.2026 року в повному обсязі. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: - з технічних питань: Карнаушенко Валерій Павлович, керівник з питань технічної безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки, телефон: +38 (099) 174-40-54, електронна адреса: [email protected] Філь Сергій Якович, заступник начальника відділу супроводження та впровадження інженерних систем безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки, телефон: (044) 298-65-29, тел. моб. (050) 520-08-92 електронна адреса: [email protected] - з організаційних питань: Архіпова Світлана Михайлівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон (044) 521-89-08, 099 043-97-93, електронна адреса: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
86 034 168 грн.
Впровадження нової комплексної автоматизованої системи безпеки на об'єкті Національного банку України (м. Київ, об'єкт № 13) у складі систем охоронно-тривожної сигналізації, контролювання доступу, охоронного відеоспостереження та автоматизованого зберігання ключів - 51220000-0
Назва предмета закупівлі
Впровадження нової комплексної автоматизованої системи безпеки на об'єкті Національного банку України (м. Київ, об'єкт № 13) у складі систем охоронно-тривожної сигналізації, контролювання доступу, охоронного відеоспостереження та автоматизованого зберігання ключів - 51220000-0
Примітки
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” до тендерної документації. Місце поставки устаткування, обладнання: м. Київ, вул. Пухівська, 7. Місце здійснення монтажу, пусконалагоджування та навчання персоналу Національного банку: м. Київ, об’єкт № 13 (далі – об’єкт). Строк надання послуг: до 10.12.2026 року. Строк поставки устаткування, обладнання до 10.04.2026 року в повному обсязі.
Очікувана вартість
86 034 168 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
435000,0
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
860 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Впровадження нової комплексної автоматизованої системи безпеки на об'єкті Національного банку України (м. Київ, об'єкт № 13) у складі систем охоронно-тривожної сигналізації, контролювання доступу, охоронного відеоспостереження та автоматизованого зберігання ключів - 51220000-0
Код ДК 021:2015
51220000-0 - Послуги зі встановлення контрольного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Відповідно до розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору (Додаток 8 до тендерної документації), а саме: п. 4.1. Національний банк протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання цього Договору уповноваженими особами обох Сторін здійснює попередню оплату (аванс) у сумі ___ грн (цифрами та словами), у тому числі ПДВ (__%) – ___ грн (цифрами)/без ПДВ, що становить 50% від загальної вартості Договору, визначеної пунктом 3.1 Договору.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 24,0 %
Опис:
Відповідно до розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору (Додаток 8 до тендерної документації), а саме: п. 4.2. Національний банк протягом 20 (двадцяти) робочих днів з 01.01.2026 року здійснює попередню оплату (аванс) у сумі ___ грн (цифрами та словами), у тому числі ПДВ (__%) – ___ грн (цифрами)/без ПДВ, що становить 24% від загальної вартості Договору, визначеної пунктом 3.1 Договору.
Порядковий номер: 2
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 26,0 %
Опис:
Відповідно до розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору (Додаток 8 до тендерної документації), а саме: п. 4.4. Національний банк здійснює остаточну оплату за фактично надані послуги протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох Сторін акта про приймання-передавання наданих послуг в повному обсязі. Форма акта про приймання-передавання наданих послуг в повному обсязі наведена в Додатку __ до цього Договору.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СЕК"
Пропозиція:
86 029 563.24 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 18:15
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
documentType.tender.billOfQuantity
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярослав Матузка
Електронна пошта
Телефон
+0442301915
Сайт:
http://bank.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00032106
Повна назва
Національний Банк України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Впровадження нової комплексної автоматизованої системи безпеки на об'єкті Національного банку України (м. Київ, об'єкт № 13) у складі систем охоронно-тривожної сигналізації, контролювання доступу, охоронного відеоспостереження та автоматизованого зберігання ключів - 51220000-0
Період вимог/скарг з 12.09.2025 08:58 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 11:00 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.09.2025 08:58
Повідомлення про рішення
22.08.2025 08:31
Електроний протокол про продовження строку
15.08.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 17:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для більш детального аналізу тендерної пропозиції учасника (частина 10 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами))
Дата продовження строку розгляду
22.08.2025 08:30
Дата кінця розгляду
13.09.2025 00:00
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
86 034 168 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+0442301915
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
86 034 168 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+0442301915
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності