Показати схожі тендери

Закупівля Елементи благоустрою для парків відпочинку: дитяча гірка, дитячий скеледром, містечко вігвамів (комплект 3шт.) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-009098-a
Id Tender 43e25bedc3184dd7b3a5d48efe261b3f
План UA-P-2025-07-30-010816-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.07.2025 16:35
Остання зміна 29.08.2025 14:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
411 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 110 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 16:34 до 07.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 16:34
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 16:34
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 14:47
до 20.08.2025 16:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 10:51
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.08.2025 16:18
до 29.08.2025 14:00
Період уточнень
з 30.07.2025 16:34 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 16:34 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 14:47 до 20.08.2025 16:18
Період кваліфікації
з 08.08.2025 14:47 до 20.08.2025 16:18
Основні параметри
Елементи благоустрою для парків відпочинку: дитяча гірка, дитячий скеледром, містечко вігвамів (комплект 3шт.)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
411 000 грн.
Елементи благоустрою для парків відпочинку: дитяча гірка, дитячий скеледром, містечко вігвамів (комплект 3шт.)
Назва предмета закупівлі
Елементи благоустрою для парків відпочинку: дитяча гірка, дитячий скеледром, містечко вігвамів (комплект 3шт.)
Очікувана вартість
411 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4110,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.08.2025 14:18
Закінчення аукціону
08.08.2025 14:47
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Дитяча гірка
Опис предмета закупівлі
Дитяча гірка
Код ДК 021:2015
37535240-1 - Гірки для ігрових майданчиків
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, парк Північний в Тернівському районі
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Дитячий скеледром
Опис предмета закупівлі
Дитячий скеледром
Код ДК 021:2015
37535220-5 - Лазальні снаряди для ігрових майданчиків
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, парк Північний в Тернівському р-ні
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Містечко вігвамів (комплект 3шт.)
Опис предмета закупівлі
Містечко вігвамів (комплект 3шт.)
Код ДК 021:2015
37535200-9 - Обладнання для ігрових майданчиків
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, парк Північний в Тернівському р-ні
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Мороз Наталія
Пропозиція:
411 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
345 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ВЄРІН ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
330 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.08.2025 14:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 16:35
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Олексіївна Бокарева
Електронна пошта
Телефон
+380675439227
Сайт:
http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html
Замовник
ЄДРПОУ
30644336
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50036
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
вул. Володимира Зінченка, 6г (стара назва до перейменування топонімів : вул. Бикова)
Кваліфікація
Лот № 1 Елементи благоустрою для парків відпочинку: дитяча гірка, дитячий скеледром, містечко вігвамів (комплект 3шт.)
Період вимог/скарг з 14.08.2025 10:51 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 14:47 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.08.2025 10:51
Повідомлення про рішення
08.08.2025 14:47
Витяг з ЄДР
08.08.2025 14:47
Витяг з ЄДР
08.08.2025 14:47
Витяг з ЄДР
08.08.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 1.1. розділу 1 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, а саме: не надано копії документів на транспортні засоби, обладнання, механізми, устаткування, тощо, зазначені в таблиці 1, що підтверджують право власності або право користування Учасником на весь срок надання послуг. 2. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 2.1. розділу 2 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді інформації про працівників наданої довідки вих.№3 від 06.08.2025р., зазначеної у таблиці 2, а саме: не вказана інформація про освіту (вища, середня,тощо), не надані документи, які підтверджують факт працевлаштування у Учасника (копії трудових книжок/копії наказів про призначення працівників/копії трудових договорів), не надано копії дипломів про закінчення учбових закладів для працівників інженерно-технічних спеціальностей (таблиця 2); копії відповідних посвідчень на кожного працівника, у тому числі водія, зазначених в таблиці 2, не надано копії/скановані оригінали листів щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, ПІБ, яких зазначено в довідці згідно із чинним законодавством України. 3. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 3.2. розділу 3 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді копії аналогічного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. 4. . При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 3.3. розділу 3 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 5. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 3.4. розділу 3 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді листа-відгука на укладений аналогічний договір, зазначений в довідці, відповідно до пп.3.1. Додатка 1. 6. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог п.11 Додатку 6 « Перелік документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції, а саме: не надано сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або паспорт заводу виробника та/або Висновок Уповноваженого органу з сертифікації та оцінки відповідності, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, який надається разом з товаром. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.пп. 1.1. розділу 1 Додатку 1. 2. пп.2.1. розділу 2 Додатку 1. 3. пп.3.2. розділу 3 Додатку 1. 4. пп.3.3. розділу 3 Додатку 1. 5. пп.3.4. розділу 3 Додатку 1. 6. п.11 Додатку 6 3.) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. надати копії документів на транспортні засоби, обладнання, механізми, устаткування, тощо, зазначені в таблиці 1, що підтверджують право власності або право користування Учасником на весь срок надання послуг. 2. на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказати освіту працівників, надати копії дипломів про закінчення учбових закладів для працівників інженерно-технічних спеціальностей; копії відповідних посвідчень на кожного працівника, у тому числі водія; надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників, яких зазначено в довідці. 3. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати аналогічний договір зазначений у довідці у повному обсязі. і документи, що підтверджують його/їх виконання. 4. надати листа-відгук на укладений аналогічний договір, зазначений в довідці, відповідно до пп.3.1. Додатка 1. 5. надати інформацію про сертифікат відповідності та/або сертифікат якості та/або паспорт заводу виробника та/або Висновок Уповноваженого органу з сертифікації та оцінки відповідності, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, який надається разом з товаром.
Створено
12.08.2025 12:47
Надати до
13.08.2025 12:47
Період вимог/скарг з 20.08.2025 16:18 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 10:51 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 16:18
Довідка НАЗК
20.08.2025 16:18
Повідомлення про рішення
14.08.2025 10:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 2.1. розділу 2 Додатку 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації у вигляді інформації про працівників наданої довідки «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вих.№3 від 04.08.2025р., зазначеної у таблиці 2, а саме: не надані підтвердження у вигляді копії диплома про закінчення учбового закладу для працівника інженерно-технічної спеціальності на посаді виконроб/начальник дільниці, копії відповідних посвідчень на посади: монтажник, маляр, тесляр. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пп.2.1. розділу 2 Додатку 1. 3.) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати копію диплома про закінчення учбового закладу на працівника інженерно-технічної спеціальності на посаді виконроб/начальник дільниці, копії відповідних посвідчень на посади: монтажник, маляр, тесляр.
Створено
18.08.2025 12:01
Надати до
19.08.2025 12:01
Договір
UA-2025-07-30-009098-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№185-Б
345 000 грн.
345 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.08.2025
Строк дії договору з
29.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Дитяча гірка
Номенклатура
Дитяча гірка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
150 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Дитячий скеледром
Номенклатура
Дитячий скеледром
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
45 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Містечко вігвамів (комплект 3шт.)
Номенклатура
Містечко вігвамів (комплект 3шт.)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
150 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30644336

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3064200573

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.08.2025 14:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
411 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380675439227
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
411 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380675439227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності