Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з утримання тротуарів від Виконавчий комітет Вільнянської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-07-30-008103-a
Id Tender 9f1a037932884d8aa3841ca9de225bfd
План UA-P-2025-07-30-009861-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.07.2025 16:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
442 914 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Послуги з утримання тротуарів
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-07-18-007450-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з утримання тротуарів
Код ДК 021:2015
90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
70002, Україна, Запорізька область, м.Вільнянськ, вул.Бочарова ,4, відповідно до технічної характеристики предмета закупівлі
Дата постачання по
31.12.2025 15:53
Документи закупівлі
30.07.2025 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тилик Катерина
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380614341484
Факс
+380614341625
Сайт:
http://vilnyanska.gromada.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04526963
Повна назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Поштовий індекс
70002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Вільнянськ
Адреса
вул.Бочарова, 4
Кваліфікація
Договір
UA-2025-07-30-008103-a-b1
Підписаний і діє
Номер
74
442 914 грн.
442 914 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з утримання тротуарів
Номенклатура
Послуги з утримання тротуарів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04526963

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство «ТСЦ ПРОСТОР»
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35286064

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.07.2025 15:59
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-19-000007
Дата створення проекту
19.08.2025 09:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.08.2025 14:52
Дата публікації висновку про результати
28.08.2025 10:40
Дата завершення усунення порушень
12.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 230-53-19
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.08.2024 № 91-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.08.2028 №91-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 3) UA-2025-07-30-008103-a, яка проведена Виконавчим комітетом Вільнянської міської ради.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
19.08.2025 14:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «28» серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), обґрунтованість проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель, законності укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2025 рік; укладений договір про закупівлю від 28.07.2025 №74, відповідь Замовника від 25.08.2025 на запит від 20.08.2025 з підтверджуючими документами. Дослідженням питань обґрунтованість проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель, законності укладання договору встановлено наступне. Відповідно до оприлюдненого Замовником обґрунтування закупівля без застосування електронної системи закупівель проведена на підставі пп.6 п.13 Особливостей, а саме відмінено відкриті торги за ідентифікатором UA-2025-07-18-007450-a, оголошені Замовником за тим самим предметом закупівлі, через неподання жодної тендерної пропозиції. Відповідно до пп.6 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. У Додатку 4 до ТД Замовника, розробленої до процедури відкритих торгів UA-2025-07-18-007450-a, наведена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де деталізовано перелік послуг, що закуповуються, а саме: 1. Утримання в належному стані вулиць, провулків, а саме: прибирання сміття, очищення тротуарів та узбіччя доріг від бруду. Прибирання від сміття автобусних зупинок, місць відстою автотранспорту, дитячих майданчиків. 2. Систематичне очищення урн. 3. Фарбування урн. 4. Своєчасне очищення тротуарів від снігу та обробка їх протиожеледними матеріалами. При цьому, в укладеному договорі від 28.07.2025 №74, зокрема в пункті 1.1 предмет закупівлі визначено як «Послуги з утримання тротуарів», тобто без деталізації, як у Додатку 4 до ТД Замовника, розробленої до процедури відкритих торгів UA-2025-07-18-007450-a. Таким чином, договір від 28.07.2025 №74 укладено з недотриманням пп.6 п.13 Особливостей, яким передбачено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами дослідження питання законності укладання договору встановлено порушення пп.6 п.13 Особливостей. Дослідженням питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону та Особливостей, обґрунтованість проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує внести відповідні зміни до договору від 28.07.2025 №74 щодо приведення його у відповідність до вимог чинного законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.08.2025 00:00
Дата публікації
28.08.2025 10:40
Документи висновку
28.08.2025 10:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області 28.08 2025 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 28.08.2025 року за предметом закупівлі «Послуги з утримання тротуарів ДК 021-2015 – 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-30-008103-а. У цьому висновку установлено правопорушення: «За результатами дослідження питання законності укладання договору встановлено порушення пп.6 п.13 Особливостей. Дослідженням питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону та Особливостей, обґрунтованість проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель порушень не встановлено». У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внесенням відповідних змін до договору від 28.07.2025 №74 щодо приведення його у відповідність до вимог чинного законодавства. Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що виконавчим комітетом Вільнянської міської ради були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення (правопорушень) в установленому законодавством порядку шляхом внесенням відповідних змін до договору від 28.07.2025 №74 щодо приведення його у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дата публікації
01.09.2025 10:36
Документи інформації про усунення порушення
01.09.2025 10:37
-
01.09.2025 10:49
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області 28.08 2025 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 28.08.2025 року за предметом закупівлі «Послуги з утримання тротуарів ДК 021-2015 – 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-30-008103-а. У цьому висновку установлено правопорушення: «За результатами дослідження питання законності укладання договору встановлено порушення пп.6 п.13 Особливостей. Дослідженням питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону та Особливостей, обґрунтованість проведення закупівлі без застосування електронної системи закупівель порушень не встановлено». У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внесенням відповідних змін до договору від 28.07.2025 №74 щодо приведення його у відповідність до вимог чинного законодавства. Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що виконавчим комітетом Вільнянської міської ради були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення (правопорушень) в установленому законодавством порядку шляхом внесенням відповідних змін до договору від 28.07.2025 №74 щодо приведення його у відповідність до вимог чинного законодавства.
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.09.2025 17:26
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
04.09.2025 17:27
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення.
У ході проведення моніторингу закупівлі UA-2025-07-30-008103-a, ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць, на підставі ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до п.6 та п.11 ст.10 Закону №2939, п.23 Особливостей №1178, ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.2 та пп.9 п.6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 - постала потреба в отриманні пояснень та документів, які підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення та документи, які підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.08.2025 19:31
Орган перевірки
26.08.2025 00:00
Документи повідомлення
20.08.2025 19:31
-
Відповідь
Пояснення
Виконавчим комітетом Вільнянської міської ради отримано запит Державної аудиторської служби України від 20.08.2025 року щодо закупівлі Послуг з утримання тротуарів ДК 021-2015 – 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-30-008103-a. У відповідь на запит щодо надання інформації та відповідних документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо: 1.Додаток до заяви на проведення закупівлі товарів/робіт/послуг «Технічні, якісні та кількісні характеристики» (на 1 арк. в 1 прим.); 2. Розрахунок очікуваної вартості (на 2 арк. в 1 прим.); Додатково повідомляємо, що рішення Вільнянської міської ради від 19.12.2024 №1 «Про бюджет Вільнянської міської територіальної громади на 2025 рік», Програма благоустрою населених пунктів Вільнянської міської територіальної громади на 2025 рік, затвердженої рішенням сесії міської ради від 23.10.2024 №16 розміщені на офіційному сайті Вільнянської міської ради (https://rada.info/upload/users_files/25486771/d02fefdb6aad345657fcd24a56e82266.pdf, https://rada.info/upload/users_files/25486771/3a93d07f92a52edefc670722d1d647e6.pdf )
Рішеня
25.08.2025 15:00
Замовник
Документи повідомлення
25.08.2025 15:01
-
25.08.2025 15:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
442 914 грн.
Замовник:
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380614341484
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
442 914 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380614341484
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності