Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга) від Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-008083-a
Id Tender a3c03d8f164441fd9e582367350a56d9
План UA-P-2025-07-30-009253-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.07.2025 15:54
Остання зміна 12.09.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 067 529 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 337.65 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 15:54 до 14.08.2025 15:52
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 15:54
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 15:54
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:05
до 27.08.2025 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 16:22
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 16:24
до 12.09.2025 14:28
Період уточнень
з 30.07.2025 15:54 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 15:54 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:05 до 27.08.2025 16:24
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:05 до 27.08.2025 16:24
Основні параметри
Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 067 529 грн.
Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга)
Очікувана вартість
6 067 529 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30337,65
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2025 14:36
Закінчення аукціону
15.08.2025 15:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
39803, Україна, Полтавська область, м. Горішні Плавні, вул. Миру, 10
Дата постачання по
31.03.2026 15:52
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Альт-буд
Пропозиція:
4 850 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕР БАУ"
Пропозиція:
4 849 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОПТСТРОЙ+"
Пропозиція:
5 799 552.94 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2025 14:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Копитіна Ірина Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Matiash Anastasiia
Електронна пошта
Телефон
+380534844839
Факс
+380534844831
Замовник
ЄДРПОУ
01999626
Назва (англійською мовою)
Non-profit municipal enterprise «Hospital of intensive development of I level of Horishni Plavni» of Horishniplavin city council of Poltava region
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Повна назва (англійською мовою)
Non-profit municipal enterprise «Hospital of intensive development of I level of Horishni Plavni» of Horishniplavin city council of Poltava region
Поштовий індекс
39800
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчуцький район місто Горішні Плавні
Адреса
вулиця Миру, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 16:22 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 15:05 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕР БАУ", код ЄДРПОУ 45233307, по предмету закупівлі: ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція («Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга), за процедурою відкритих торгів з особливостями згідно оголошення UA-2025-07-30-008083-a з наступних підстав: 1) Відповідно до Додатку 9 тендерної документації учасники надають в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, яка має складатися з: … - пояснювальної записки; Відповідно до Розділу Загальні положення тендерної документації Закупівля здійснюється з урахуванням Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Додаток 1 форма «Тендерна пропозиція» передбачає, що Ціна тендерної пропозиції учасника на виконання робіт повинна бути розрахована відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, Державних будівельних норм, Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Згідно вказаних кошторисних норм п. 4.3-4.4: Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно- розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів. Вартість людино-години робітників по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, обчислюється з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 931/32383). Розрахунок вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів у звичайних умовах праці, провадиться із застосуванням міжрозрядних коефіцієнтів, які наведено у додатку 15 цієї Настанови. Нормальна тривалість робочого часу робітників, зайнятих на будівництві в звичайних умовах праці, складає 40 годин на тиждень. Відповідно до вищевказаної Настанови з визначення вартості будівництва - показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановлюється центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу, люд.год. Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови. Законом України від 15.07.2025 №4524-ІХ (далі — Закон № 4524) затверджено Указ Президента України від 14.07.2025 №478/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» (далі — Указ №478). 26 липня Закон №4524 офіційно опубліковано в «Голосі України». Воєнний стан продовжено на строк 90 календарних днів з 05 години 30 хвилин 07 серпня 2025 року, а саме по 05 годину 30 хвилин 05 листопада 2025 року На період воєнного стану трудові відносини регулює не лише Кодекс Законів про працю України (далі – КЗпП), а й інші законодавчі акти з питань праці, зокрема, Закон України від 15.03.2022 №2136-ІХ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон №2136). Цей закон у період дії воєнного стану має переважне право у низці питань, оскільки у його ч. 3 ст. 1 передбачено: У період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю, законів України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», інших законодавчих актів, що регулюють діяльність державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування у частині відносин, врегульованих цим Законом Відповідно до ч. 6 ст. 6 Закону №2136 у період дії воєнного стану не застосовуються норми ст. 53, ч. 1 ст. 65, ч. 3 – 5 ст. 67, ст. 71, 73, 78-1 КЗпП та ч. 2 ст. 5 Закону України від 15.11.1996 №504/96-ВР «Про відпустки». Отже, на підставі ч. 6 ст. 6 Закону №2136 у період воєнного стану не застосовуються норми: 1. ст. 53 КЗпП щодо тривалості роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів; 2. ч. 3 – 5 ст. 67 КЗпП, зокрема, щодо перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого; 3. ст. 73 КЗпП щодо святкових та неробочих днів. Норма тривалості робочого часу встановлена ЦОВВ наразі становить 173,17 люд.год. Учасник процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕР БАУ", код ЄДРПОУ 45233307 у складі свого кошторисного розрахунку договірної ціни (станом на 07.08.2025р., тобто після введення в дію продовження воєнного стану), надає пояснювальну записку, у якій зазначає, що до розрахунку прийнято показник Норма тривалості середньомісячного робочого часу - 171.75 люд.год. Це впливає на ціну кошторису та розрахунки і є невідповідністю, яка тягне за собою те, що кошторисна документація не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і не може бути усунена учасником процедури закупівлі. Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2) Пояснювальна записка до кошторисних розрахунків містить інформацію щодо Загальної кошторисної трудомісткості – Нормативна трудомісткість робіт, яка передбачається у прямих витратах – загальна кошторисна заробітна плата – 776,75057 тис. грн.та розрахунок середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості: Для розрахунків взято також «тарифна сітка для робіт, що виконуються на поверхні шахт, розрізів і на збагачувальних фабриках» , «тарифна сітка для підземних гірничо-капітальних робіт». Зазначені розрахунки та коефіцієнти передбачають виконання робіт на поверхні шахт, розрізів і на збагачувальних фабриках, підземних гірничо-капітальних робіт, тобто таких, які не відносяться до цієї закупівлі і їх не передбачено умовами тендерної документації ( в т.ч. технічною специфікацією та Додатком 3). Це впливає на ціну кошторису та розрахунки і є невідповідністю, яка тягне за собою те, що кошторисна документація не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і не може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕР БАУ", код ЄДРПОУ 45233307 не відповідає вимогам тендерної документації та законодавства щодо порядку формування договірної ціни. 3) Відповідно до Додатку 9 тендерної документації, у разі залучення субпідрядної організації/організацій надається пропозиція за формою, наведеною у Додатку 6 до оголошення. При цьому, до пропозиції додається гарантійний лист на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки від організації, яку планується залучити до виконання субпідрядних робіт, що підтверджує готовність виконання таких робіт. На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції було надано довідку (файл 28. Гарантійний лист від субпідрядника Захист (2).pdf ) вих №40 від 08.08.2025 року, яким Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеціалізоване підприємство «Захист» підтверджує свою згоду долучитись як Субпідрядник до виконання таких робіт в разі визнання учасника торгів ТОВ «ДЕР БАУ» переможцем в закупівлі: «Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга). Щодо недотримання вимог тендерної документації Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей щодо гарантійного листа субпідрядника. На виконання вимоги було дозавантажено лист вих № 58 від 20.08.2025 року, яким Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеціалізоване підприємство «Захист» підтверджує готовність виконання робіт. Проте, враховуючи, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій був до – 14.08.2025 р. 15 год.52 хв., і станом на завершення строку подання тендерних пропозицій, у складі пропозиції Учасника був відсутній гарантійний лист саме з підтвердженням від субпідрядника готовності виконання робіт, тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Документи кваліфікації
21.08.2025 16:22
Повідомлення про рішення
21.08.2025 16:20
Пропозиція, що перемогла
15.08.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 15:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - надано довідку про наявність працівників, що заповнена не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме вказано прізвище та ініціали працівників; - не надано діючу ліцензію із провадження господарської діяльності в галузі будівництва або лист-пояснення з посиланням на норми законодавства щодо відсутності ліцензії; - надано довідку про залучення субпідрядника, заповнену не у відповідності до вимог тендерної документації; - не надано у складі пропозиції гарантійний лист на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки від організації, яку планується залучити до виконання субпідрядних робіт, що підтверджує готовність виконання таких робіт. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 9 тендерної документації учасники повинні надати: Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника (Додаток 7). Додатком 7 передбачено зазначення ПІБ працівників, тобто прізвище, ім’я та по батькові. - У разі залучення субпідрядної організації/організацій надається пропозиція за формою, наведеною у Додатку 6 до оголошення. При цьому, до пропозиції додається гарантійний лист на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки від організації, яку планується залучити до виконання субпідрядних робіт, що підтверджує готовність виконання таких робіт. - Діючу ліцензію із провадження господарської діяльності в галузі будівництва або лист-пояснення з посиланням на норми законодавства щодо відсутності ліцензії. - У разі закупівлі робіт (послуг) учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (згідно Додатку 6). У разі такого залучення надається пропозиція за формою, наведеною у Додатку 6 до оголошення. При цьому, до пропозиції додається гарантійний лист на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки від організації, яку планується залучити до виконання субпідрядних робіт, що підтверджує готовність виконання таких робіт. Додатком 6 передбачено зазначення інформацію щодо частини вартості робіт субпідрядника у відсотках від пропозиції учасника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - довідку про наявність працівників, що заповнена у відповідності до вимог тендерної документації; - гарантійний лист на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки від організації, яку планується залучити до виконання субпідрядних робіт, що підтверджує готовність виконання таких робіт; - діючу ліцензію із провадження господарської діяльності в галузі будівництва або лист-пояснення з посиланням на норми законодавства щодо відсутності ліцензії; - довідку про залучення субпідрядника заповнену у відповідності до вимог тендерної документації (Додаток 6 Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт (заповнюється для кожного субпідрядника в разі залучення учасником субпідрядників до виконання робіт) та усю інформацію згідно граф довідки: Назва субпідрядника, його реквізити; Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику; Орієнтовна вартість робіт субпідрядника, сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника. «20» серпня 2025 року. Уповноважена особа Ірина КОПИТІНА
Створено
20.08.2025 10:43
Надати до
21.08.2025 10:43
Період вимог/скарг з 27.08.2025 16:24 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 16:22 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 16:24
Довідка НАЗК
27.08.2025 16:24
Повідомлення про рішення
27.08.2025 16:14
Пропозиція, що перемогла
21.08.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-30-008083-a-a1
Підписаний і діє
Номер
264
4 850 000 грн.
4 850 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга)
Номенклатура
Реконструкція приміщень 132-145 будівлі дитячого корпусу під зали та приміщення загального користування реабілітаційного відділення КНП"ЛІЛ І рівня м. Горішні Плавні" по вул. Миру,10, м. Горішні Плавні, Кременчуцького району, Полтавської області.» Коригування (ІІ черга)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01999626

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Альт-буд
Повна назва
ТОВ Альт-буд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41163027

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 14:28
Повідомлення про договір
12.09.2025 14:26
Підписаний договір
12.09.2025 14:26
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 067 529 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 15:52
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
+380534844839
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 067 529 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 15:52
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Контактний телефон:
+380534844839
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності