Показати схожі тендери

Закупівля Автоматизоване робоче місце (за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)») від Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-008000-a
Id Tender 230702d78fd244f2bcbbbecd925de682
План UA-P-2025-07-30-009789-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.07.2025 15:57
Остання зміна 23.08.2025 21:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 357 810 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 578.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 15:56 до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 15:56
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 15:56
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 16:01
до 21.08.2025 13:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 13:19
до 27.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.08.2025 13:41
-
Період уточнень
з 30.07.2025 15:56 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 15:56 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 16:01 до 21.08.2025 13:41
Період кваліфікації
з 07.08.2025 16:01 до 21.08.2025 13:41
Основні параметри
Автоматизоване робоче місце (за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 357 810 грн.
Автоматизоване робоче місце (за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
Назва предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце (за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
Очікувана вартість
2 357 810 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23578,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.08.2025 15:32
Закінчення аукціону
07.08.2025 16:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце (за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01001, Україна, м. Київ, вул. Хрещатик, 32
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у національній грошовій одиниці гривня у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару, яка підтверджується видатковою накладною, підписаною Сторонами та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
1 823 989.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
Пропозиція:
1 733 550 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
1 847 989 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.08.2025 15:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 15:56
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
30.07.2025 15:56
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Арестова Катерина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380990509826
Замовник
ЄДРПОУ
26345558
Назва (англійською мовою)
Department for urban planning and and architecture
Повна назва
Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Department for urban planning and and architecture
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 32
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматизоване робоче місце (за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
Період вимог/скарг з 14.08.2025 13:19 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 16:01 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
14.08.2025 13:17
Повідомлення про рішення
14.08.2025 13:16
documentType.award.eligibilityDocuments
07.08.2025 16:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 19.08.2025 16:30 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 13:19 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» в строк 19.08.2025 до 14:39, визначений частиною дев’ятою статті 26 Закону, не виправив виявлені Замовником невідповідності. Керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» відхилити, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
19.08.2025 16:27
Повідомлення про рішення
19.08.2025 16:26
Скарги та рішення
18.08.2025 14:38
Скарги та рішення
14.08.2025 13:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення виявлених невідповідностей якщо Учасник не є виробником запропонованого товару повинен надати авторизаційний лист від виробника, або офіційного представництва виробника на території України, або офіційного дистриб’ютора (статус офіційного дистриб’ютора повинен бути підтверджений виробником товару), щодо відповідності запропонованого товару вимогам Замовника. Зазначений лист повинен бути адресований Замовнику та містити інформацію про повноваження від виробника/ів (або його представника в Україні), що підтверджує статус Учасника, як авторизованого партнера виробника, із зазначенням номеру процедури закупівлі, а також підтвердженням відповідної гарантійної підтримки товару виробником на запропонований товар, а саме: Монітор 27" Asus VA279HG (90LM04J1-B02371) у кількості - 35 шт., Комплект клавіатура та миша Logitech Desktop MK120 UA, у кількості - 35шт.
Створено
18.08.2025 14:39
Надати до
19.08.2025 14:39
Період вимог/скарг з 21.08.2025 13:41 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 16:30 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 13:41
Довідка НАЗК
21.08.2025 13:41
Повідомлення про рішення
21.08.2025 13:39
Скарги та рішення
19.08.2025 16:30
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-30-008000-a-c1
Очікує підписання
1 847 989 грн.
1 847 989 грн.
З ПДВ
Номенклатура
35 (штуки)
Автоматизоване робоче місце (за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце (за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»)
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26345558

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42036301

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 357 810 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380990509826
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 357 810 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380990509826
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності