Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прокладання ліній зв'язку, встановлення та налагодження компонентів системи відеонагляду у ФОК ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Мирна, 13 від Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-007421-a
Id Tender 675e1b5bb16d4843884f52555e755e86
План UA-P-2025-07-30-008476-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.07.2025 15:20
Остання зміна 27.08.2025 15:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
52 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
264.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 15:19 до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 15:19
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 15:19
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 13:50
до 15.08.2025 14:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2025 15:14
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 14:03
до 27.08.2025 15:39
Період уточнень
з 30.07.2025 15:19 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 15:19 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 13:50 до 15.08.2025 14:03
Період кваліфікації
з 07.08.2025 13:50 до 15.08.2025 14:03
Основні параметри
Послуги з прокладання ліній зв'язку, встановлення та налагодження компонентів системи відеонагляду у ФОК ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Мирна, 13
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
52 900 грн.
Послуги з прокладання ліній зв'язку, встановлення та налагодження компонентів системи відеонагляду у ФОК ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Мирна, 13
Назва предмета закупівлі
Послуги з прокладання ліній зв'язку, встановлення та налагодження компонентів системи відеонагляду у ФОК ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Мирна, 13
Очікувана вартість
52 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
264,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 500
Аукціон
Cтарт аукціону
07.08.2025 13:27
Закінчення аукціону
07.08.2025 13:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прокладання ліній зв'язку, встановлення та налагодження компонентів системи відеонагляду у ФОК ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Мирна, 13
Код ДК 021:2015
51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61145, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Мирна, 13
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за наданий обсяг послуг здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами акту приймання передачі наданих послуг за формою № КБ-2в та довідки про вартість наданих послуг за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів з дня їх підписання. Фінансові зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за фактично наданий обсяг послуг здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування для оплати послуг на свій реєстраційний рахунок. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю реального фінансування, почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, у випадку затримки бюджетного фінансування, зменшення бюджетних асигнувань, неприйняття органами державної влади рішень або невчинення дій, необхідних для здійснення оплати, передбаченої Договором (або прийняття відповідних рішень чи вчинення дій із затримкою), прийняття органами державної влади рішень, які унеможливлюють виконання Замовником своїх зобов’язань за Договором, - Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Виконавцем, штрафні санкції не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
Пропозиція:
41 295.48 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Пропозиція:
41 559 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.08.2025 13:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Барановська
Електронна пошта
Телефон
+380577021076
Сайт:
https://www.hneu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071211
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Поштовий індекс
61165
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
проспект Науки, 9-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прокладання ліній зв'язку, встановлення та налагодження компонентів системи відеонагляду у ФОК ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Мирна, 13
Період вимог/скарг з 13.08.2025 15:14 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 13:50 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.08.2025 15:14
Повідомлення про рішення
07.08.2025 13:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 43599178) (далі – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за нижченаведеною табличною формою І. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка про наявність МТБ.pdf» – Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника вих. №06/08/25-3 від 06.08.2025р. (далі – Довідка), але Довідка НЕ ВІДПОВІДАЄ ТАБЛИЧНІЙ ФОРМІ згідно з вимогами підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: Форма І «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази». ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 2.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за нижченаведеною табличною формою ІІ. У таблиці за формою ІІ обов’язково має бути зазначений керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи) та працівники (не менше 2-х чоловік), які будуть залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" містить довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №06/08/25-2 від 06.08.2025р. (далі – Форма ІІ), де зазначається інформація щодо інженера з охорони праці/Керівник робіт та 2-х працівників – налагоджувальник контрольно вимірювальних приладів та автоматики. Однак в наданій Формі ІІ відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації у таблиці за формою ІІ обов’язково має бути зазначений керівний склад учасника. Враховуючи Закон України «Про господарські товариства» від 19.09.1991 року № 1576-XII, Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-VIII, модельний статут ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" (файл: «4. Модельний статут. pdf»), форму «Загальні відомості про учасника» (файл: «Відомості про учасника. pdf», де зазначається, відомості про керівника учасника юридичної особи (прізвище, ім`я, по батькові, посада, контактний телефон) Обломєй Анна Вікторівна, директор 0673551901), ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань де також зазначається що керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо є ОБЛОМЄЙ АННА ВІКТОРІВНА, таким чином, посада інженера з охорони праці НЕ Є КЕРІВНИМ СКЛАДОМ УЧАСНИКА. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 3.3 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІІ, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Аналогічний договір Ірпінський ліцей№3+ Відгук.pdf» – Лист-відгук від директора Ірпінського ліцею №3 Ірпінської міської ради Київської ради Станіслава Федорова (далі – Лист-відгук). Де зазначається інформація щодо позитивного досвіду співпраці з учасником, ТОВ «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» в повній мірі та у визначений строк (своєчасно) виконав всі зобов’язання відповідно до укладеного договору, надавши послуги належної якості та продемонструвавши високий рівень надання послуг без зауважень та відсутності обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення умов договору. Однак зазначений Лист-відгук не містить інформації щодо СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, що є обов’язковим для зазначення у листі-відгуку відповідно до підпункту 3.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 3.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 4) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 2.1 ПУНКТУ 2 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме технічний опис предмета закупівлі: перелік та обсяг послуг, що пропонується надати учасником за договором про закупівлю, у відповідності до вимог, визначених у додатку 1.1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Технічне.pdf» вих. №06/08/25-3 від 06.08.2025р., у зазначеному файлі міститься інформація щодо цитата: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» однак відсутній ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
11.08.2025 16:06
Надати до
12.08.2025 16:06
Період вимог/скарг з 15.08.2025 14:03 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 15:14 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 14:04
Довідка НАЗК
15.08.2025 14:03
Повідомлення про рішення
13.08.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-30-007421-a-c1
Підписаний і діє
Номер
269-57
41 559 грн.
34 632.5 грн.
З ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прокладання ліній зв'язку, встановлення та налагодження компонентів системи відеонагляду у ФОК ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Мирна, 13
Номенклатура
Послуги з прокладання ліній зв'язку, встановлення та налагодження компонентів системи відеонагляду у ФОК ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Мирна, 13
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071211

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05837085

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.08.2025 15:39
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 900 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
52 900 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності