Показати схожі тендери

Закупівля Колесо для тачки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (ДК 021:2015:34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-006693-a
Id Tender 31aa14270e974c66a6790d6828c5f572
План UA-P-2025-07-30-007052-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.07.2025 14:47
Остання зміна 20.08.2025 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
576 120 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 880.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 14:49 до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 14:49
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 14:49
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 16:06
до 14.08.2025 16:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.08.2025 16:02
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.08.2025 16:34
до 20.08.2025 10:07
Період уточнень
з 30.07.2025 14:49 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 14:49 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 16:06 до 14.08.2025 16:34
Період кваліфікації
з 07.08.2025 16:06 до 14.08.2025 16:34
Основні параметри
Колесо для тачки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (ДК 021:2015:34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
576 120 грн.
Колесо для тачки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (ДК 021:2015:34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)
Назва предмета закупівлі
Колесо для тачки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (ДК 021:2015:34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)
Очікувана вартість
576 120 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2880,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.08.2025 15:37
Закінчення аукціону
07.08.2025 16:06
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 360 (штуки)
Колесо 2.5-4/20
Опис предмета закупівлі
Колесо 2.5-4/20
Код ДК 021:2015
34324000-4 - Колеса, частини та приладдя до них
Кількість
360
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61020, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ Шульженко Клавдії, буд.43
Дата постачання по
25.12.2025 23:59
Позиція : №2 1 640 (штуки)
Колесо 3.00-4/20
Опис предмета закупівлі
Колесо 3.00-4/20
Код ДК 021:2015
34324000-4 - Колеса, частини та приладдя до них
Кількість
1 640
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61020, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ Шульженко Клавдії, буд.43
Дата постачання по
25.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 360 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на умовах встановлених даним Договором, при наявності фінансування. Оплата Товару за цим Договором здійснюється Покупцем протягом 360 (триста шістдесяти) календарних днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их), підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін. Платіжні зобов’язання Покупця за Договором виникають, у разі наявності фінансування. Днем оплати вважається дата зарахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ МІРМЕКС"
Пропозиція:
525 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛАКС ГРУПП"
Пропозиція:
576 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО ІНСТРУМЕНТИ"
Пропозиція:
576 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.08.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Tatiana
Електронна пошта
Телефон
380504015241
Замовник
ЄДРПОУ
34755720
Назва (англійською мовою)
COMMUNAL ENTERPRISE "KHARKIVBLAGOUSTRY"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ"
Повна назва (англійською мовою)
COMMUNAL ENTERPRISE "KHARKIVBLAGOUSTRY"
Поштовий індекс
61166
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Україна, 61166, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ШАТИЛІВСЬКА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Колесо для тачки, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (ДК 021:2015:34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)
Період вимог/скарг з 12.08.2025 16:02 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 16:06 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
1. Встановити, що учасник процедури закупівлі - ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Виконати обов`язок у відповідності до норм абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей: відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС». 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції, - протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» відповідно до абзацу першого пункту 46 Особливостей.
Документи кваліфікації
12.08.2025 16:02
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
07.08.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 35072938) (далі - ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 1.1 РОЗДІЛУ І; РОЗДІЛУ 4; ПУНКТІВ 5.2, 5.3, 5.5, 5.8, 5.9, 5.10, РОЗДІЛУ 5, ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1) 1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах. 2) 4. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника, та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків; довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом або іншим установчим документом, та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Якщо договір про закупівлю буде підписувати переможець процедури закупівлі - об'єднання учасників, у документі про створення такого об'єднання повинно міститися положення про те, що у разі укладення договору про закупівлю підприємства–учасники об’єднання будуть відповідати (солідарно, частково або субсидіарно) за зобов’язання об’єднання, які виникатимуть з договору про закупівлю, укладеного із замовником, або необхідно подати додаткове документальне підтвердження виникнення у підприємств–учасників відповідних зобов’язань перед об’єднанням та/або замовником, у разі укладення договору про закупівлю. Повноваження учасника – фізичної особи, фізичної особи - підприємця підтверджуються копією паспорта (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), або копією паспорту у формі ID-картки (обох сторін ID-картки), та копією картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений підписом учасника). 3) 5.2. Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі; 4) 5.3. Довідка, складена в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю); 5) 5.5. Довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. (подається учасником-юридичною особою у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»); 6) 5.8. Гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» 7) 5.9. Відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. У зв’язку з цим, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації*. *Замовник перевіряє інформацію щодо учасника згідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309; 8) 5.10. Лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації. Учасником – ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» за умовами пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції не подано (не завантажено через електронну систему закупівель) довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах. За умовами розділу 4 додатку 1 до тендерної документації учасником – ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель в архівній папці у файлі: «Наказ на директора.JPG») - оригінал наказу про призначення на посаду директора, а саме: «ПРИКАЗ № 01-к, от 12.06.2007г», про призначення директором Чмиря Дмитра Олеговича, який викладений російською мовою, що суперечить вимозі розділу 7 додатку 1 до тендерної документації, яка передбачає наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Також, учасником – ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» у складі тендерної пропозиції не подано (не завантажено через електронну систему закупівель) документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника. Крім цього, за умовами пункту 5.2 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації учасником – ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС у складі тендерної пропозиції не подано (не завантажено через електронну систему закупівель) довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі; Також за умовами пункту 5.3 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації, учасником – ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» у складі тендерної пропозиції не подано (не завантажено через електронну систему закупівель) довідку, складена в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю); У свою чергу, за умовами пункту 5.5 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації, учасником – ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» у складі тендерної пропозиції не подано (не завантажено через електронну систему закупівель) довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. (подається учасником-юридичною особою у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»); За умовами пункту 5.8 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації, учасником – ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» у складі тендерної пропозиції не подано (не завантажено через електронну систему закупівель) гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; За умовами пункту 5.9 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації, учасником – ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» у складі тендерної пропозиції не подано (не завантажено через електронну систему закупівель) гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. У відповідності до вимог пункту 5.10 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації, учасником – ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» у складі тендерної пропозиції не подано (не завантажено через електронну систему закупівель) лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації. 2. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.3 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Згідно з вимогами підпункту 6.2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інші вимоги до предмета закупівлі викладено у технічній специфікації – у додатку 1.1 до тендерної документації, з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Учасником - ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС», згідно з вимогою підпункту 1.2 пункту 1 розділу 2 у додатку 1.1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції, не подано (не завантажено через електронну систему закупівель) гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, що визначені замовником у тендерній документації; Разом з цим, згідно з вимогою підпункту 1.3 пункту 1 розділу 2 у додатку 1.1 до тендерної документації, у якості підтвердження вимоги, викладеної в п.4 розділу 3 додатку 1.1. до тендерної документації, учасник - ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист на те що Товар повинен бути новим, таким що не був в експлуатації. У разі поставки неякісного товару, або такого, що не відповідає технічним та якісним характеристикам, викладеним в Таблиці 1 у розділі 1 додатку 1.1. до тендерної документації, учасник повинен замінити товар, протягом 2 (двох) робочих днів. Рік виготовлення продукції: не раніше 2024 року. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: - надати довідку щодо виконання учасником у відповідності до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах; - надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника, та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків, у відповідності до вимог розділу 4 додатку 1 до тендерної документації; - надати довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі, у відповідності до вимог пункту 5.2 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації; - надати довідку складену в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю) у відповідності до вимог пункту 5.3 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації; - надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. (подається учасником-юридичною особою у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»), у відповідності до вимог пункту 5.5 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації; - надати гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у відповідності до вимог пункту 5.8 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації; - надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації, відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України, у відповідності до вимог пункту 5.9 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації; - надати лист-погодження, складений у довільній формі, згідно з яким учасник погоджується з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації, у відповідності до вимог пункту 5.10 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації; - надати згідно з вимогою підпункту 1.2 пункту 1 розділу 2 у додатку 1.1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції, гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, що визначені замовником у тендерній документації; - надати, згідно з вимогою підпункту 1.3 пункту 1 розділу 2 у додатку 1.1 до тендерної документації, у якості підтвердження вимоги, викладеної в п.4 розділу 3 додатку 1.1. до тендерної документації, учасник - ТОВ «КОМПАНІЯ МІРМЕКС» у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист на те що Товар повинен бути новим, таким що не був в експлуатації. У разі поставки неякісного товару, або такого, що не відповідає технічним та якісним характеристикам, викладеним в Таблиці 1 у розділі 1 додатку 1.1. до тендерної документації, учасник повинен замінити товар, протягом 2 (двох) робочих днів. Рік виготовлення продукції: не раніше 2024 року.
Створено
11.08.2025 15:15
Надати до
12.08.2025 15:15
Період вимог/скарг з 14.08.2025 16:34 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 16:02 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 16:34
Довідка НАЗК
14.08.2025 16:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 14:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРО ІНСТРУМЕНТ» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 45243378) (далі - ТОВ «ПРО ІНСТРУМЕНТ» ), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 1.1 РОЗДІЛУ І; ПУНКТІВ 5.2 РОЗДІЛУ 5, ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах. 5.2. Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі; Учасником – ТОВ «ПРО ІНСТРУМЕНТ», за умовами пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель) у файлі: «Квал. критерії_ Мат.-тех. база.pdf») довідку в довільній формі у табличному вигляді, , а саме: «ДОВІДКА щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (Вих. № 01/12 від 02.08.2025 р.) (далі – Довідка І). У рядку за №2 третьої графи «Підстава (підстави) користування (право власності, оренда тощо)» таблиці Довідки І учасником - ТОВ «ПРО ІНСТРУМЕНТ» зазначено інформацію про підставу користування нежитлових приміщень (складських приміщень) учасником - дату укладеного договору та його номер, а саме: «Орендоване, Договір № 29 від 06.12.2023р». У рядку за №3 третьої графи «Підстава (підстави) користування (право власності, оренда тощо)» таблиці Довідки І учасником - ТОВ «ПРО ІНСТРУМЕНТ» зазначено інформацію про підставу надання послуг з логістичних, навантажувально-розвантажувальних робіт - дату укладеного договору та його номер, а саме: «Договір з ТОВ «НОВА ПОШТА №856929 від 03.12.2024р». У свою чергу, за умовами пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником – ТОВ «ПРО ІНСТРУМЕНТ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі:«Договір_оренди_приміщення_№29_від_29_12_23_ ТЕРНОПІЛЬСЬКА_ОБЛСПОЖИВСПІЛКА.pdf») оригінал договору, що вказаний учасником у рядку за №2 третьої графи таблиці Довідки І, а саме: «ДОГОВІР оренди об'єкта нерухомості», укладений «29» грудня 2023 р. Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРО ІНСТРУМЕНТ» (Учасником за договором) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАJIЬНIСТЮ «ТЕРНОПIЛЬСЬКА ОБЛСПОЖИВСПІЛКА») (Замовником за договором)» (далі – ДОГОВІР № 29). А також у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Публічний договір НП_ Договор № 856929 от 06.12.24 .pdf» та файлі «Заява приєднання_ТОВ ПРО ІНСТРУМЕНТ.pdf) оригінал договору, що вказаний учасником у рядку за №3 третьої графи таблиці Довідки І, а саме: «ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР про надання послуг з організації перевезення відправлень», укладений Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРО ІНСТРУМЕНТ» (Учасником за договором) з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАJIЬНIСТЮ ТОВ «НОВА ПОШТА») (Експедитором за договором)» (далі – ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР) та відповідно, «ЗАЯВА ПРО ПРИЄДНАННЯ до Договору про надання послуг поштового зв’язку та організації перевезення великогабаритних відправлень», з електронним підписом від 15:10 06.12.2024. У відповідності до вимог пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації у ДОВІДЦІ щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учаснику необхідно уточнити інформацію, надану в Довідці І у рядку за №2, третьої графи – щодо дати укладеного ДОГОВІРУ № 29, у рядку за №3, третьої графи – щодо номеру укладеного ПУБЛІЧНОГО ДОГОВІРУ. Крім цього, за умовами пункту 5.2 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації учасником – ТОВ «ПРО ІНСТРУМЕНТ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Гарантійні листи_довідки_листи-пояснення_загальні відомості.pdf) довідку в довільній формі, а саме: «ДОВІДКА щодо підтвердження системи оподаткування», (Вих. №01/13 від 02.08.2025 р.) (далі – Довідка ІІ) із зазначенням номеру дати реєстрації платника податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру. У відповідності до вимог пункту 5.2 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації у ДОВІДЦІ щодо підтвердження системи оподаткування, учаснику необхідно надати інформацію із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ПРО ІНСТРУМЕНТ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: - надати довідку щодо виконання учасником у відповідності до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах; - надати довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі, у відповідності до вимог пункту 5.2 розділу 5 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
13.08.2025 10:35
Надати до
14.08.2025 10:35
Договір
UA-2025-07-30-006693-a-b1
Підписаний і діє
Номер
318
691 320 грн.
576 100 грн.
З ПДВ
Підписано
20.08.2025
Строк дії договору з
20.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
360 (штуки)
Колесо 2.5-4/20
Номенклатура
Колесо 2.5-4/20
Кількість
360
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 640 (штуки)
Колесо 3.00-4/20
Номенклатура
Колесо 3.00-4/20
Кількість
1 640
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34755720

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО ІНСТРУМЕНТИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРО ІНСТРУМЕНТИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45243378

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.08.2025 10:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
576 120 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380504015241
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
576 120 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВБЛАГОУСТРІЙ"
Контактний телефон:
380504015241
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності