Показати схожі тендери

Закупівля Комплект обладнання для системи відеоспостереження від ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-006603-a
Id Tender 16bece18279d4383ae81626d10c741ef
План UA-P-2025-07-07-005930-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.07.2025 14:42
Остання зміна 20.08.2025 16:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 982 564.68 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 912.82 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 14:42 до 08.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 14:42
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 14:42
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.08.2025 11:55
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 12:06
до 20.08.2025 00:00
Період уточнень
з 30.07.2025 14:42 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 14:42 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 11:55
Основні параметри
Комплект обладнання для системи відеоспостереження
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 982 564.68 грн.
Комплект обладнання для системи відеоспостереження
Назва предмета закупівлі
Комплект обладнання для системи відеоспостереження
Примітки
товар за кодом ДК 021:2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект обладнання для системи відеоспостереження)
Очікувана вартість
1 982 564.68 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9912,82
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 11:26
Закінчення аукціону
11.08.2025 11:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект обладнання для системи відеоспостереження
Код ДК 021:2015
32323500-8 - Системи відеоспостереження
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65026, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Ланжеронівська, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцять) календарних днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника та всіх документів визначених у п. 2.1. цього Договору, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (детальніше у додатку 4 до тендерної документації)
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється протягом 60 (шістдесят) календарних днів з дня наступного за днем отримання Постачальником Замовлення на поставку Товару.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛанТек"
Пропозиція:
1 959 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІДЖИТАЛ ПАРТНЕРС"
Пропозиція:
1 969 215 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБКОММУНІКЕЙШЕН"
Пропозиція:
1 960 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 11:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 14:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мотін Олександр
Електронна пошта
Телефон
380487759504
Сайт:
http://uspa.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38727770
Повна назва
ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Берестейський, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект обладнання для системи відеоспостереження
Період вимог/скарг з 14.08.2025 12:06 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 11:55 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції ПП "ЛанТек", ідентифікаційний код: 30692374: Відповідальним підрозділом за закупівлю - департаментом інформаційної підтримки та забезпечення, надано службову записку вх. № УО-443 від 13.08.2025 року, щодо розгляду пропозиції учасника ПП "ЛанТек", ідентифікаційний код: 30692374, в якій зазначено, що пропозиції учасника ПП "ЛанТек" відповідає кваліфікаційним критеріям та кількісним характеристикам предмета закупівлі, але не відповідає технічним та якісним характеристикам, визначених Тендерною документацією. Також, департамент внутрішнього контролю (комплаєнсу), безпеки та захисту критичної інфраструктури апарату управління ДП «АМПУ» надав службову записку вх. № УО-436 від 12.08.2025, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ЛанТек", ідентифікаційний код: 30692374. Аналізом відомостей стосовно ПП "ЛанТек", ідентифікаційний код: 30692374, наявних в інформаційно-аналітичній системі пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «Clarity Project» та «YouControl» встановлено, що до учасника процедури закупівлі не застосовано санкцій у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель, до службових осіб учасника закупівлі не застосовано спеціальних економічних санкцій, учасник процедури не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник не перебуває в процесі припинення. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції надано службову записку вх.№ УО-435 від 12.08.2025, в якій зазначено, що за результатами перевірки інформації з відкритих джерел (щодо учасників відкритих торгів і керівника замовника), відсутня достовірна незаперечна інформація й докази наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій та відмови учасникам процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1, 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ЛанТек", ідентифікаційний код: 30692374 виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 1 до тендерної документації (відповідно до пункту 1.2. додатку 3 до тендерної документації Заповнену згідно форми Додатку 1.1. до ТД таблицю з описом запропонованого технічного рішення.). Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації в частині таблиці «Робоча станція системи відеоспостереження в комплектації» передбачається, що у складі комплекту обладнання для системи відеоспостереження Покупцем поставляється персональний комп'ютер (робоча станція) в комплектації: Оперативна пам'ять: Об’ємом не менше 32Гб, не гірше DDR5 4800; Загальна кількість слотів - не менше 4 шт. з можливістю розширити пам'ять до 128Гб; Накопичувач: SSD об’ємом не менше 1TB, тип не гірше PCIe M.2.; Відеоадаптер дискретний: Не гірше NVIDIA RTX A1000; пам'ять не менше 8Гб GDDR6 (128bit); відеопорти - не менш ніж 4 х Mini Display Port та/або HDMI. Учасником надано документ, у пункті 4 «Опису запропонованого технічного рішення» Вих. №125-7 від 05.08.2025, складеного згідно з додатком 1.1. до Тендерної документації, зазначено, що Учасником пропонується до постачання персональний комп'ютер (робоча станція) у комплектації передбаченій Технічною специфікацією: - Виробник: HP; Модель (та складові): Z2-G9 TWR, Intel i7-14700, 16GB, F512GB, NVD T1000-8, кл+м, Win11P, що не відповідає в частині встановленим вимогам Додатку 1 (Технічна специфікація) до Тендерної документації, оскільки технічні характеристики запропонованого персонального комп’ютера є гіршими ніж ті, що вимагаються Тендерною документацією. Таким чином, завантажений учасником ПП "ЛанТек", ідентифікаційний код: 30692374 документ «Опис запропонованого технічного рішення» Вих. №125-7 від 05.08.2025 не відповідає в частині вимог до «Робоча станція системи відеоспостереження в комплектації» у Додатку 1 до ТД та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п.43 Особливостей: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». Оскільки, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується. Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вищезазначених службових записок (службових листів), протоколу засідання робочої групи від 14.08.2025,за результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ЛанТек", ідентифікаційний код: 30692374 та без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, встановлено підстави для її відхилення передбачені: - абзацем 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
14.08.2025 12:06
Повідомлення про рішення
11.08.2025 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 12:06 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Замовником аргументовано продовжено строк розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів на підставі ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), рішенням уповноваженої особи від 19.08.2025.
Документи кваліфікації
19.08.2025 16:14
Електроний протокол про продовження строку
14.08.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником аргументовано продовжено строк розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів на підставі ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), рішенням уповноваженої особи від 19.08.2025.
Дата продовження строку розгляду
19.08.2025 16:13
Дата кінця розгляду
12.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.) Учасником накладено електронний підпис на всю тендерну пропозицію, про те, вимогами встановленими пунктом 1 Розділу ІІІ ТД та Додатком 3 до ТД при подані у складі своєї тендерної пропозиції документів та/або інформації, які подаються учасником відповідно до Переліку та вимог тендерної документації обов’язково слід враховувати наступні вимоги: Документи/файли повинні бути надані у формі електронного документу який створюється за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign з накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ (докладно викладено в п.1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації). 1.2.) Учасником надано «Довідку що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Вих 5391/25-т від 06.08.2025 (далі - Довідка) та «Видаткову накладну № 37 від 26 травня 2025 р.» (далі - Видаткова), у яких зазначена інформація про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначивши різні номери договору, а саме: Довідка – Договір № 53 та Видаткова – Договір № 53/25. Також, Учасником у Довідці у колонці «Предмет договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору» зазначено предмет договору «Груповий IP-відеотермінал відеоконференцзв’язку, що не відповідає встановленим вимогам в частині інформації про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: під аналогічним за предметом закупівлі договором, слід розуміти договір, з поставки обладнання системи відеоспостереження, та/або камер відеоспостереження з монтажем (одним або окремими договорами). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.) пункт 1 Розділу ІІІ ТД та Додаток 3 до ТД: Документи/файли повинні бути надані у формі електронного документу який створюється за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign з накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ (докладно викладено в п.1 Розділу ІІІ цієї тендерної документації). Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у тендерній документації (зокрема в Додатку 3 до ТД), та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Для безпосередньо підготовлених Учасником документів: Учасник створює та підписує електронний документ кваліфікованим електронним підписом (далі по тексту – КЕП, електронний підпис)* за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. *Визначення вживається в розумінні Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 2.2.) пункт 1. Додатку 3 до ТД: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Замовник встановлює кваліфікаційні критерії та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової карти платника податків фізичної особи (фізичної особи- підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. 1.1.2. Позитивний лист-відгук у довільній формі (оригінал або завірена учасником копія) від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору та/або видаткова(-і) накладна(-і) та/або накладна(-і) та/або акт(-и) прийому передачі на поставку товару за вказаним(-и) у довідці договором (-ми), складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». * під аналогічним за предметом закупівлі договором, слід розуміти договір, з поставки обладнання системи відеоспостереження, та/або камер відеоспостереження з монтажем (одним або окремими договорами). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБКОММУНІКЕЙШЕН", ідентифікаційний код: 44286426 необхідно: 3.1.) Завантажити документи/файли, які безпосередньо підготовлені Учасником, та підписати кожен електронний документ кваліфікованим електронним підписом за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. 3.2.) Завантажити: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової карти платника податків фізичної особи (фізичної особи- підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. 1.1.2. Позитивний лист-відгук у довільній формі (оригінал або завірена учасником копія) від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору та/або видаткова(-і) накладна(-і) та/або накладна(-і) та/або акт(-и) прийому передачі на поставку товару за вказаним(-и) у довідці договором (-ми), складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». * під аналогічним за предметом закупівлі договором, слід розуміти договір, з поставки обладнання системи відеоспостереження, та/або камер відеоспостереження з монтажем (одним або окремими договорами). У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Створено
20.08.2025 16:07
Надати до
21.08.2025 16:07
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 982 564.68 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 12:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759504
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 982 564.68 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 12:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759504
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності