Показати схожі тендери

Закупівля Меблі для навчальних кабінетів біології, математики, географії, фізики, хімії, STEM-лабораторії від Відділ освіти Кролевецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-005548-a
Id Tender 28d277b0123c4ff3845763f8055e2a24
План UA-P-2025-07-30-004613-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 30.07.2025 13:57
Остання зміна 08.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 686 651 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 433.26 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 13:57 до 07.08.2025 13:56
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 13:57
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 13:57
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 15:05
до 02.09.2025 15:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2025 08:12
до 08.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.09.2025 15:38
-
Період уточнень
з 30.07.2025 13:57 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 13:57 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 15:05 до 02.09.2025 15:38
Період кваліфікації
з 08.08.2025 15:05 до 02.09.2025 15:38
Основні параметри
Меблі для навчальних кабінетів біології, математики, географії, фізики, хімії, STEM-лабораторії
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 686 651 грн.
Меблі для навчальних кабінетів біології, математики, географії, фізики, хімії, STEM-лабораторії
Назва предмета закупівлі
Меблі для навчальних кабінетів біології, математики, географії, фізики, хімії, STEM-лабораторії
Очікувана вартість
1 686 651 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8433,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.08.2025 14:42
Закінчення аукціону
08.08.2025 15:05
Позиція : №1 10 (штуки)
Стіл демонстраційний з розетками
Опис предмета закупівлі
Стіл демонстраційний з розетками
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №2 22 (штуки)
Стіл учнівський 2-місний лабораторний з розетками № 6 на плоскоовальній трубі
Опис предмета закупівлі
Стіл учнівський 2-місний лабораторний з розетками № 6 на плоскоовальній трубі
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №3 18 (штуки)
Стіл лабораторний з мийкою для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Стіл лабораторний з мийкою для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №4 5 (штуки)
Стіл учительський із шухлядами праворуч
Опис предмета закупівлі
Стіл учительський із шухлядами праворуч
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №5 4 (штуки)
Стіл учительський з тумбою
Опис предмета закупівлі
Стіл учительський з тумбою
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №6 5 (штуки)
Комплект стіл учительський на металокаркасі та тумба приставна
Опис предмета закупівлі
Комплект стіл учительський на металокаркасі та тумба приставна
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №7 15 (штуки)
Стілець учительський
Опис предмета закупівлі
Стілець учительський
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №8 15 (штуки)
Комплект стіл учнівський 2-місний з полицею, кругла труба, регулюється на ростові групи № 4-6 + стілець Т-подібний на круглій трубі з покриттям HPL, регулюється на ростові групи № 4-6
Опис предмета закупівлі
Комплект стіл учнівський 2-місний з полицею, кругла труба, регулюється на ростові групи № 4-6 + стілець Т-подібний на круглій трубі з покриттям HPL, регулюється на ростові групи № 4-6
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №9 4 (штуки)
Стілець з тришаровим поліпропіленовим моноблоком
Опис предмета закупівлі
Стілець з тришаровим поліпропіленовим моноблоком
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №10 5 (штуки)
Стінка універсальна для навчальних кабінетів
Опис предмета закупівлі
Стінка універсальна для навчальних кабінетів
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №11 2 (штуки)
Стінка універсальна для навчальних кабінетів
Опис предмета закупівлі
Стінка універсальна для навчальних кабінетів
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №12 1 (штуки)
Стінка для навчальних кабінетів 3 елементи
Опис предмета закупівлі
Стінка для навчальних кабінетів 3 елементи
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №13 1 (штуки)
Стінка універсальна для навчальних кабінетів, скляні дверцята
Опис предмета закупівлі
Стінка універсальна для навчальних кабінетів, скляні дверцята
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №14 1 (штуки)
Дошка аудиторна на п'ять комбінованих робочих поверхонь під крейду та маркер
Опис предмета закупівлі
Дошка аудиторна на п'ять комбінованих робочих поверхонь під крейду та маркер
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №15 1 (штуки)
Дошка текстильна з металевою сіткою, в алюмінієвій рамці
Опис предмета закупівлі
Дошка текстильна з металевою сіткою, в алюмінієвій рамці
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №16 150 (штуки)
Комплект стіл учнівський 1-місний з полицею, з регулюванням кута нахилу стільниці, ростові групи № 4-7 + стілець Т-подібний на плоскоовальній трубі, з покриттям HPL, регульований по висоті № 4-7
Опис предмета закупівлі
Комплект стіл учнівський 1-місний з полицею, з регулюванням кута нахилу стільниці, ростові групи № 4-7 + стілець Т-подібний на плоскоовальній трубі, з покриттям HPL, регульований по висоті № 4-7
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №17 72 (штуки)
Стілець Т-подібний на плоскоовальній трубі, з анатомічним сидінням. з покриттям HPL, регулюється на ростові групи № 4-7
Опис предмета закупівлі
Стілець Т-подібний на плоскоовальній трубі, з анатомічним сидінням. з покриттям HPL, регулюється на ростові групи № 4-7
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
72
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Позиція : №18 10 (штуки)
Диван офісний 3-місний (шкірозамінник)
Опис предмета закупівлі
Диван офісний 3-місний (шкірозамінник)
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Рушникова, 36
Дата постачання по
30.08.2025 13:56
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Видаткова накладна
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНСО ГРУП"
Пропозиція:
1 310 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛМАНТ"
Пропозиція:
1 307 880 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.08.2025 14:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 13:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Копейченко Андрій Віталійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380545395346
Замовник
ЄДРПОУ
41761455
Повна назва
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Поштовий індекс
41300
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Кролевець
Адреса
вулиця Франка,8
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі для навчальних кабінетів біології, математики, географії, фізики, хімії, STEM-лабораторії
Період вимог/скарг з 13.08.2025 08:12 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 15:05 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.08.2025 08:12
Довідка НАЗК
13.08.2025 08:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.08.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.09.2025 11:43 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 11:36 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13276-р/пк-пз від 28.08.2025, Відповідно до додатку 2 Документації та п.3.1. додатку 4 Документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - сертифікат відповідності на пластикові лотки, що виданий акредитованим НААУ органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність лотків (згідно із зазначеними технічними характеристиками), що пропонується учасником, державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2022, ДСТУ EN 71-3:2022. - протокол випробувань від акредитованої НААУ лабораторії/центру на відповідність лотків (згідно із зазначеними технічними характеристиками) вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2022, ДСТУ EN 71-3:2022. Відповідно до наданого в складі Пропозиції Переможця детального опису товару, що пропонується від 05.08.2025 № 211_4 за позицією № 2 Стіл учнівський 2-місний лабораторний з розетками №6, на плоскоовальній трубі вказано, що стіл комплектується пластиковим висувним лотком розміру 310х365х70 мм, що кріпиться пластиковими направляючими. Разом з тим, надані у складі Пропозиції Переможця сертифікат відповідності від 02.01.2025 № UA.00001-25 та протокол випробувань від 31.12.2024 № УПС 74/17-10-24 не містять інформації про пластиковий висувний лоток саме розміром 310х365х70 мм.
Документи кваліфікації
02.09.2025 11:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.09.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 13:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 13:51
Період вимог/скарг з 02.09.2025 15:38 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 11:43 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до п.3.1. додатку 4 Документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - Скановані копії оригіналів сертифікатів виробника меблів (або учасника) на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), на систему екологічного управління згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)», на систему управління безпекою ланцюга постачання згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT)». Сертифікати повинні бути видані органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату, та бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. - Копію сертифікату відповідності та протоколів випробувань до нього, виданого на ім’я виробника меблів (або учасника). Сертифікат має підтверджувати відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам. Сертифікат відповідності та протоколи до нього повинні бути видані акредитованими НААУ органами з сертифікації. - Для підтвердження відповідності функціональних розмірів спинки та сидіння з анатомічним заглибленням вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11016-93 необхідно надати в складі пропозиції протокол випробувань від акредитованого НААУ органу (лабораторія, центр тощо); - Протоколи випробувань металевих труб, фарби порошкової, ДСП, крайки ПВХ, ХДФ, HPL, фанери та фурнітури на відповідність вимогам НРБУ-97 щодо показників питомої активності природних радіонуклідів. Протоколи повинні бути видані акредитованою НААУ випробувальною лабораторією/центром. - Протокол випробувань фанери, HPL, ХДФ та ДСП на відповідність ДСанПіН 8.2.1-181-2012 щодо масової концентрації формальдегіду. Протоколи повинні бути видані акредитованою НААУ випробувальною лабораторією/центром; - Протокол випробувань фанери та HPL на відповідність ДСанПіН 8.2.1-181-2012 щодо масової концентрації фенолу. Протоколи повинні бути видані акредитованою НААУ випробувальною лабораторією/центром. - сертифікат відповідності на пластикові лотки, що виданий акредитованим НААУ органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність лотків (згідно із зазначеними технічними характеристиками), що пропонується учасником, державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2022, ДСТУ EN 71-3:2022. - протокол випробувань від акредитованої НААУ лабораторії/центру на відповідність лотків (згідно із зазначеними технічними характеристиками) вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2022, ДСТУ EN 71-3:2022; - учасник повинен надати повну копію протоколу випробувань на стільницю до 2-місної парти з поліуретановою кромкою на відповідність діючим в Україні державним нормам та стандартам щодо функціональних розмірів, міцності, довговічності, ступеня блиску та стійкості робочої поверхні. Протокол повинен бути виданий акредитованою НААУ випробувальною лабораторією/центром; - Звіт санітарно гігієнічної оцінки лабораторних досліджень меблевих оббивних тканин на відповідність вимогам діючого законодавства України в частині безпеки для здоров’я людини щодо запаху та міграції шкідливих речовин. - Протокол випробувань на армовану нитку, що виданий уповноваженим на це органом - компетентною випробувальною лабораторією/центром; - Протокол випробувань від акредитованої НААУ лабораторії/центру на відповідності дошки аудиторної 3-х створчатої вимогам ДСТУ EN 14434:2009 щодо безпечності, а саме заокругленості всіх кутів та країв, та унеможливлювання пошкодження одягу під час користування дошкою; - Лист для підтвердження відносин з виробником меблів (на ім’я учасника – у разі, якщо він не є виробником такої продукції) або лист-підтвердження від учасника, в яких засвідчується джерело походження пропонованої продукції. Лист має містити номер закупівлі, предмет закупівлі, назву замовника, країну походження товару, гарантійні зобов'язання виробника/постачальника та інформацію про наявність сервісних центрів виробника/постачальника на території України (вказати адресу, контактний телефон). Крім того, лист має містити підтвердження можливості виготовлення/постачання продукції замовнику згідно технічного завдання. - Копії паспортів на меблі, які включають найменування виробника та його адресу, схематичну інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, умови зберігання та транспортування, гарантійні зобов’язання від виробника. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні всі вищеперелічені документи.
Документи кваліфікації
02.09.2025 15:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.09.2025 11:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 13:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 13:51
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 686 651 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 13:56
Замовник:
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395346
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 686 651 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 13:56
Замовник:
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395346
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності