Показати схожі тендери

Закупівля Підйомники для людей з обмеженими можливостями від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-005295-a
Id Tender 29fcb8335cc24b23980e729857dac698
План UA-P-2025-07-25-008513-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.07.2025 13:35
Остання зміна 12.09.2025 11:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
943 333.33 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 716.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 13:35 до 11.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 13:35
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 13:35
до 08.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 10:00
до 27.08.2025 10:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 10:40
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 10:40
до 12.09.2025 11:31
Період уточнень
з 30.07.2025 13:35 до 08.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 13:35 до 08.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 10:00 до 27.08.2025 10:40
Період кваліфікації
з 11.08.2025 10:00 до 27.08.2025 10:40
Основні параметри
Підйомники для людей з обмеженими можливостями
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
943 333.33 грн.
Підйомники для людей з обмеженими можливостями
Назва предмета закупівлі
Підйомники для людей з обмеженими можливостями
Очікувана вартість
943 333.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4716,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Підйомник для людей з обмеженими можливостями FIS250-1,0-0.1-1.4х1.1 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Підйомник для людей з обмеженими можливостями FIS250-1,0-0.1-1.4х1.1 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
33196200-2 - Пристрої для людей з обмеженими можливостями
Код НК 024:2023
31341 Платформа для транспортування пацієнта в положенні стоячи пневматична
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Підйомник для людей з обмеженими можливостями FIS250-3,5-0.1-1.4х1.1 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Підйомник для людей з обмеженими можливостями FIS250-3,5-0.1-1.4х1.1 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
33196200-2 - Пристрої для людей з обмеженими можливостями
Код НК 024:2023
31341 Платформа для транспортування пацієнта в положенні стоячи пневматична
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, Нетішин
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Для резидентів - 80% від ціни поставленого Постачальником Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Для нерезидентів - 80% від ціни поставленої Постачальником Товару Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Для резидентів - 20% від ціни поставленого Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами акту про здійснення монтажу Товару (обладнання). Для нерезидентів - 20% від ціни поставленого Товару Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами акту про здійснення монтажу Товару (обладнання).
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
816 666.67 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 13:35
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федорчук Ігор Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380384263829
Сайт:
http://www.xaec.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21313677
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Нетішин
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Підйомники для людей з обмеженими можливостями
Період вимог/скарг з 27.08.2025 10:40 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 10:00 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення УО Протокол №336 від 27.08.2025
Документи кваліфікації
27.08.2025 10:40
Довідка НАЗК
27.08.2025 10:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 08:54
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 13:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
18.08.2025 08:53
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» у наданому документі Анкета не заповнені поля у пунктах 10, 11, 12, 13 та пункт 3 розділу «ДОКУМЕНТИ*», згідно форми Додатку №7 до тендерної документації. 2. Учасником ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» в складі тендерної пропозиції не надано Графічної структури власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки. 3. Учасником ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» у наданому документі Тендерна пропозиція (цінова) зазначено предмет закупівлі «Підіймальна платформа для людей з інвалідністю (код згідно ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)», що не відповідає Тендерній документації на Закупівлю. ІІ) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 2 «Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» додатку №1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Анкету за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. 2. Згідно пункту 5 «Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» додатку №1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Тендерну пропозицію (цінову) згідно з Додатком №4 до тендерної документації, завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа. ІІІ) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «ФОРСТОР ІНДАСТРІ» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей, розмістити в електронній системі закупівель: 1. Анкету за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації, з усіма заповненими полями. 2. Графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою). 3. Тендерну пропозицію (цінову) згідно з Додатком №4 до тендерної документації, завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа.
Створено
19.08.2025 14:59
Надати до
20.08.2025 14:59
Договір
UA-2025-07-30-005295-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53-124-01-25-26773
980 000 грн.
816 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (штуки)
Підйомник для людей з обмеженими можливостями FIS250-1,0-0.1-1.4х1.1 (або еквівалент)
Номенклатура
Підйомник для людей з обмеженими можливостями FIS250-1,0-0.1-1.4х1.1 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
31341 Платформа для транспортування пацієнта в положенні стоячи пневматична
Номенклатура
1 (штуки)
Підйомник для людей з обмеженими можливостями FIS250-3,5-0.1-1.4х1.1 (або еквівалент)
Номенклатура
Підйомник для людей з обмеженими можливостями FIS250-3,5-0.1-1.4х1.1 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
31341 Платформа для транспортування пацієнта в положенні стоячи пневматична

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21313677

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
Повна назва
ТОВ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41922252

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 11:31
-
12.09.2025 11:31
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
943 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263829
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
943 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 11.08.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380384263829
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності