Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з забезпечення управління відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків від Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-002584-a
Id Tender 67556315ab6d4a84a683c9bf133899ab
План UA-P-2025-07-29-009263-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 30.07.2025 11:31
Остання зміна 01.08.2025 14:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
970 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 700 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 10 год. )
з 30.07.2025 11:31 до 07.08.2025 00:00
Залишилось 1 днів 10 год.
Період уточнень
з 30.07.2025 11:31
до 04.08.2025 00:00
Залишилось 1 днів 10 год.
Період оскарження
з 30.07.2025 11:31
до 04.08.2025 00:00
Період уточнень
з 30.07.2025 11:31 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 11:31 до 04.08.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з забезпечення управління відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
970 000 грн.
Послуги з забезпечення управління відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків
Назва предмета закупівлі
Послуги з забезпечення управління відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків
Очікувана вартість
970 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9700,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
07.08.2025 12:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з забезпечення управління відходами, що утворились у зв’язку з пошкодженням (руйнуванням) будівель та споруд внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій або проведенням робіт з ліквідації їх наслідків
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, Суми
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2025 рік. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3 (трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 11:31
Оголошення про проведення закупівлі
30.07.2025 11:28
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
30.07.2025 11:28
-
30.07.2025 11:28
-
30.07.2025 11:28
Критерії оцінки
30.07.2025 11:28
-
30.07.2025 11:28
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чугай Наталя Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380542700597
Замовник
ЄДРПОУ
24013674
Назва (англійською мовою)
Departament infrastrukturi mista Sumskoyi miskoyi radi
Повна назва
Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Departament infrastrukturi mista Sumskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
40004
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул. Британська, буд.21
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
970 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Контактний телефон:
380542700597
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
970 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Контактний телефон:
380542700597
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності