Показати схожі тендери

Закупівля Знаки поштової оплати - марки поштові та марковані конверти від Житомирська обласна прокуратура.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-07-30-002202-a
Id Tender 42414947064149ac8839a6be64ee191f
План UA-P-2025-07-30-002718-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.07.2025 10:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
348 720.06 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Знаки поштової оплати - марки поштові та марковані конверти
товари
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до рапорту начальника відділу документального забезпечення № 33-1453ВН-25 від 15.07.2025 року для забезпечення належного функціонування Житомирської обласної прокуратури та виконання покладених на неї завдань, необхідно здійснити закупівлю поштових марок та маркованих конвертів. Правові, соціально-економічні та організаційні основи діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку регулюються Законом України «Про поштовий зв'язок» від 03.11.2022 № 2722-ІХ. Відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок»: - поштова марка - державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку, що містить зазначення його номінальної вартості та назви держави Україна, який є засобом оплати послуг поштового зв’язку з пересилання листів, поштових карток, що надаються призначеним оператором поштового зв’язку; - призначений оператор поштового зв’язку - оператор поштового зв'язку, якого відповідно до законодавства призначено для виконання зобов'язань, що випливають з актів Всесвітнього поштового союзу, та надання у встановленому порядку універсальних послуг поштового зв’язку на всій території України і якому надано виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку. Відповідно до статті 17 Закону України «Про поштовий зв'язок» передбачено, що призначений оператор поштового зв'язку має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і поштових карток, а також виведення їх з обігу. Статтею 18 Закону України «Про поштовий зв'язок» передбачено, що реалізація поштових марок здійснюється за номінальною вартістю, маркованих конвертів і поштових карток - за роздрібною вартістю, встановленою призначеним оператором поштового зв’язку. Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України «Про визначення призначеного оператора послуг поштового зв'язку» від 22.05.2023 № 430 акціонерне товариство «Укрпошта» визначається призначеним оператором послуг поштового зв'язку. Відповідно до пункту 1 Розділу I Порядку введення в обіг та виведення з обігу поштових марок, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.09.2024 № 999 цей Порядок визначає процедуру введення в обіг та виведення з обігу поштових марок. Відповідно до пункту 2 Розділу І Порядку введення в обіг та виведення з обігу поштових марок, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.09.2024 № 999, видання, введення в обіг та організація розповсюдження поштових марок, а також виведення їх з обігу є виключним правом призначеного оператора поштового зв’язку. Відповідно до Розпорядження Кабінету міністрів України «Про національного оператора поштового зв'язку» від 10.01.2002 р. № 10-р (зі змінами) на Акціонерне товариство «Укрпошта» покладено виконання функцій національного оператора поштового зв'язку України. Таким чином, на сьогодні AT «Укрпошта» має виключні права на всій території України з видання, введення в обіг та організації розповсюдження поштових марок та маркованих конвертів. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): - Закон України «Про поштовий зв'язок» від 03.11.2022 № 2722-ІХ, що розміщений у вільному доступі за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2722-20#Text; - Наказ Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України «Про визначення призначеного оператора послуг поштового зв'язку» від 22.05.2023 № 430, що розміщений у вільному доступі за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1101-23#Text; -Порядок введення в обіг та виведення з обігу поштових марок, затверджене наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.09.2024 № 999, зареєстроване в Міністерстві юстиції України від 05.11.2024 за № 1658/43003, що розміщене у вільному доступі за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1658-24?find=1&text; - Розпорядження Кабінету міністрів України «Про національного оператора поштового зв'язку» від 10.01.2002 р. № 10-р, що розміщене у вільному доступі за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/10-2002-%D1%80#Text. - Довідка №1.29.001.-28847-25 від 25.07.2025 р. щодо виключного права на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу АТ «Укрпошта».
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 12 480 (штуки)
Марка поштова стандартна U
Опис предмета закупівлі
Марка поштова стандартна U
Код ДК 021:2015
22410000-7 - Марки
Кількість
12 480
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11 або 10008, ВПЗ Житомир 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 200 (штуки)
Марковані конверти
Опис предмета закупівлі
Марковані конверти
Код ДК 021:2015
22410000-7 - Марки
Кількість
4 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10008,, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера, будинок 11 або 10008, ВПЗ Житомир 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
30.07.2025 10:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрківська Олена Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380961509417
Замовник
ЄДРПОУ
02909950
Повна назва
Житомирська обласна прокуратура
Поштовий індекс
10008,
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
Святослава Ріхтера, будинок 11
Кваліфікація
Договір
UA-2025-07-30-002202-a-c1
Підписаний і діє
Номер
240725-23
348 720.06 грн.
290 600.05 грн.
З ПДВ
Підписано
30.07.2025
Строк дії договору з
30.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
12 480 (штуки)
Марка поштова стандартна U
Номенклатура
Марка поштова стандартна U
Кількість
12 480
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 200 (штуки)
Марковані конверти
Номенклатура
Марковані конверти
Кількість
4 200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Житомирська обласна прокуратура
Повна назва
Житомирська обласна прокуратура
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02909950

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРПОШТА"
Повна назва
АТ "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
348 720.06 грн.
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380961509417
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
348 720.06 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Житомирська обласна прокуратура
Контактний телефон:
380961509417
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності