Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна непромислового використання 1 та 2 групи від Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-001673-a
Id Tender 6d589ca733fd4ac9883af5ac115051d1
План UA-P-2025-07-30-002038-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.07.2025 10:34
Остання зміна 22.08.2025 10:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 10:33 до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 10:33
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 10:33
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00
до 13.08.2025 17:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2025 17:06
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.08.2025 17:06
до 22.08.2025 10:33
Період уточнень
з 30.07.2025 10:33 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 10:33 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00 до 13.08.2025 17:06
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00 до 13.08.2025 17:06
Основні параметри
Деревина дров’яна непромислового використання 1 та 2 групи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Деревина дров’яна непромислового використання 1 та 2 групи
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання 1 та 2 групи
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 120 (метри кубічні)
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи (дуб, ясен, граб, клен, береза)
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи (дуб, ясен, граб, клен, береза)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
120
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
11262, Україна, Житомирська область, село Березівка, Звягельський (Ємільчинський) р-н, вулиця Центральна, 26
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 180 (метри кубічні)
Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
180
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
11262, Україна, Житомирська область, село Березівка, Звягельський (Ємільчинський) р-н, вулиця Центральна, 26
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує отриманий товар протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 30 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару здійснюється Постачальником за його рахунок згідно замовлення окремими партіями. Протягом 7 (сіми) календарних днів з моменту отримання письмового (на електронну пошту) чи усного (телефоном) замовлення за адресою Замовника. Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та нормативно-правових актів: видаткові накладні , тощо.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Пропозиція:
496 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Багрянцева Олена Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380509462753
Замовник
ЄДРПОУ
03188398
Назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Berezivskii psihonevrologichnii internat" Zhitomirskoyi oblasnoyi radi
Повна назва
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Berezivskii psihonevrologichnii internat" Zhitomirskoyi oblasnoyi radi
Поштовий індекс
11255
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Ємільчинський р-н
Адреса
село Березівка
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна непромислового використання 1 та 2 групи
Період вимог/скарг з 13.08.2025 17:06 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 00:00 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.08.2025 17:06
Довідка НАЗК
13.08.2025 17:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 10:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 10:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей, відповідно до пункту 43 Особливостей. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі договору/договорів за формою 1 в складі тендерної пропозиції учасник надав довідку, що не відповідає наведеній формі1; 2. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» не виконано вимоги пункту 3.1 «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку№5 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний Учасником Додаток№5 до тендерної документації, що свідчить про повну згоду Учасника з вимогами щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку№5 до тендерної документації»; не виконано вимоги пункту 4.5 відсутні копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість) - для учасників-платників ПДВ, копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) - для учасників- платників єдиного податку; не виконано вимоги пункту 4.10 відсутня довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом; не виконано вимоги пункту 4.11 відсутній Гарантійний лист про можливість поставки товару в кількості, обсягах та строки передбачені умовами закупівлі. 3. На виконання вимог Додатку 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» відсутні наступні документи: Довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання деревини; Сертифікат відповідності ТУ-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», який виданий органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ, натомість учасником надано гарантійний лист №386 від 05.08.2025, про те що якість паливної деревини відповідає ТУ-00994207-005:2018; Гарантійний лист, про те що учасник погоджується, що при визначення об’єму деревини дров’яної використовується штабельний метод обміру згідно ДСТУ 4020-2. Об’єм штабеля (стосу) визначається шляхом перерахунку складової міри у щільну (м3), із застосуванням коефіцієнтів повнодеревинності, наведених у Додатку А ТУ-00994207-005:2018. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати наступні документи: 1. Довідку на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/аналогічних за предметом закупівлі договору/договорів за формою 1; 2. Підписаний Додаток№5 до тендерної документації, що свідчить про повну згоду Учасника з вимогами щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку№5 до тендерної документації; 3. Копію свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість), копію свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку); 4. Довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»; 5. Гарантійний лист про можливість поставки товару в кількості, обсягах та строки передбачені умовами закупівлі. 6. Довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання деревини; 7. Сертифікат відповідності ТУ-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», який виданий органом з оцінки відповідності, який пройшов акредитацію в Україні відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та внесений до реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності НААУ МЕРТУ; 8.Гарантійний лист, про те що учасник погоджується, що при визначення об’єму деревини дров’яної використовується штабельний метод обміру згідно ДСТУ 4020-2. Об’єм штабеля (стосу) визначається шляхом перерахунку складової міри у щільну (м3), із застосуванням коефіцієнтів повнодеревинності, наведених у Додатку А ТУ-00994207-005:2018. У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або надає копію роз'яснення державних органів щодо цього. Уразі, якщо учасником надано документ що вимагається для усунення виявлених невідповідностей, учасник надає інформацію щодо його подання у складі тендерної пропозиції (назва файлу).
Створено
12.08.2025 10:59
Надати до
13.08.2025 10:59
Договір
UA-2025-07-30-001673-a-a1
Підписаний і діє
Номер
161
496 800 грн.
414 000 грн.
З ПДВ
Підписано
22.08.2025
Строк дії договору з
22.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
120 (метри кубічні)
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи (дуб, ясен, граб, клен, береза)
Номенклатура
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи (дуб, ясен, граб, клен, береза)
Кількість
120
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
1 380
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
180 (метри кубічні)
Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)
Номенклатура
Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)
Кількість
180
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
1 380
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Повна назва
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03188398

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20420879

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.08.2025 10:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
380509462753
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
380509462753
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності