Показати схожі тендери

Закупівля Придбання паперу та канцтоварів для забезпечення проведення на території Рівненської області заходу "Всеукраїнського семінару-тренінгу "Фахівець у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності" (ДК 021:2015 30190000-7) від УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ МОЛОДІ ТА СПОРТУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-07-30-001496-a
Id Tender abf1eb667c944309af1b3198b32c9c64
План UA-P-2025-07-30-001970-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.07.2025 10:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 180 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Придбання паперу та канцтоварів для забезпечення проведення на території Рівненської області заходу "Всеукраїнського семінару-тренінгу "Фахівець у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності" (ДК 021:2015 30190000-7)
товари
Обгрунтування використання процедури
Наказ Міністерства молоді та спорту України від 21.07.2025№ 4652 «Про проведення Всеукраїнського семінару-тренінгу "Фахівець у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності" Керуючись вимогами статей 4, 10 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації № 21-к від 03 березня 2025 року. Відповідно до п.13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2014 № 459 (далі — Положення), Міністерство економіки України (далі — Мінекономіки) є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що, зокрема, забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. До основних завдань Мінекономіки, згідно з пунктом 3 Положення, належать, зокрема, формування та реалізація державної політики у сфері публічних закупівель. Відповідно до покладених на Мінекономіки завдань, згідно з пунктом 4 Положення, Мінекономіки, зокрема, розробляє і затверджує нормативно-правові акти, необхідні для регулювання державної політики у сфері публічних закупівель; надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель; розробляє разом з іншими органами методології щодо особливостей здійснення публічних закупівель у різних сферах та оприлюднює їх на інформаційному ресурсі. Відповідно до листа Мінекономіки щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 (далі — Лист щодо планування) планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року. Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі, зокрема, виділення додаткових коштів замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель шляхом створення нових та / або редагування / видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Враховуючи Лист щодо планування та вартісні межі, передбачені Законом для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель у зв’язку з додатково виділеними коштами.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 3 (пачок)
папір офісний , А4, 80 г/м.кв.500 арк
Опис предмета закупівлі
папір офісний , А4, 80 г/м.кв.500 арк
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
3
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Майдан Просвіти, 1
Дата постачання з
25.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №2 6 (пакунок)
Стікери 76Х76 ECONOMIХ, 5 кольорів по 200 арк.
Опис предмета закупівлі
Стікери 76Х76 ECONOMIХ, 5 кольорів по 200 арк.
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
6
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Майдан Просвіти, 1
Дата постачання з
25.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №3 9 (пакунок)
Маркери для фліпчарта ECONOMIХ, уп.4 шт.
Опис предмета закупівлі
Маркери для фліпчарта ECONOMIХ, уп.4 шт.
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
9
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Майдан Просвіти, 1
Дата постачання з
25.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №4 9 (пакунок)
Блок паперу для фліпчарта 64х90 см, 30 арк.
Опис предмета закупівлі
Блок паперу для фліпчарта 64х90 см, 30 арк.
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
9
Одиниця виміру
пакунок
Адреса постачання
33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Майдан Просвіти, 1
Дата постачання з
25.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Позиція : №5 1 (пачок)
Папір офісний кольоровий 80 г/м
Опис предмета закупівлі
Папір офісний кольоровий 80 г/м
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Майдан Просвіти, 1
Дата постачання з
25.07.2025 00:00
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Документи закупівлі
30.07.2025 10:15
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Рощенко
Електронна пошта
Телефон
+380987257156
Замовник
ЄДРПОУ
44513814
Повна назва
УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ МОЛОДІ ТА СПОРТУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
33013
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Рівне
Адреса
Просвіти майдан, будинок 1
Кваліфікація
Договір
UA-2025-07-30-001496-a-a1
Підписаний і діє
Номер
148
4 180 грн.
4 180 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (пачок)
папір офісний , А4, 80 г/м.кв.500 арк
Номенклатура
папір офісний , А4, 80 г/м.кв.500 арк
Кількість
3
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
6 (пакунок)
Стікери 76Х76 ECONOMIХ, 5 кольорів по 200 арк.
Номенклатура
Стікери 76Х76 ECONOMIХ, 5 кольорів по 200 арк.
Кількість
6
Одиниця виміру
пакунок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
9 (пакунок)
Маркери для фліпчарта ECONOMIХ, уп.4 шт.
Номенклатура
Маркери для фліпчарта ECONOMIХ, уп.4 шт.
Кількість
9
Одиниця виміру
пакунок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
9 (пакунок)
Блок паперу для фліпчарта 64х90 см, 30 арк.
Номенклатура
Блок паперу для фліпчарта 64х90 см, 30 арк.
Кількість
9
Одиниця виміру
пакунок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (пачок)
Папір офісний кольоровий 80 г/м
Номенклатура
Папір офісний кольоровий 80 г/м
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ МОЛОДІ ТА СПОРТУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ МОЛОДІ ТА СПОРТУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44513814

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СИДОРУК ОЛЕКСАНДР АНТОНОВИЧ
Повна назва
СИДОРУК ОЛЕКСАНДР АНТОНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2935709855

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 180 грн.
Замовник:
УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ МОЛОДІ ТА СПОРТУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380987257156
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 180 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ МОЛОДІ ТА СПОРТУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380987257156
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності