Зміст
Під час розгляду питання першого порядку денного:
За рішенням Уповноваженої особи від 30.07.2025 року протокол № 35 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами), за предметом закупівлі за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Столярні та теслярні роботи” код національного класифікатора України 45420000-7 (45421100-5 встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій). Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-07-30-001107-a.
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За результатами розгляду пропозиції ФОП КУТЕНКОВА Ольга Олександрівна замовником виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі, а саме:
відсутні документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник також має надати копії відповідних аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох) укладених в період 2023-2025 років з усіма додатками до нього та копії документів, що підтверджують виконання таких договорів. Учасником ФОП КУТЕНКОВА Ольга Олександрівна не подано відповідно до Додатку 1 до тендерної документації довідку визначеною Форму 1 із зазначенням відповідної інформації та не надано аналогічні за предметом закупівлі договори з іншими документами до них, що підтверджують виконання таких договорів. Учасником надано договір поставки № 02/06 від 02.06.2025, укладений між ФОП КУТЕНКОВА Ольга Олександрівна та ПП “Інженерно-виробничий центр “Озолс” відповідно до якого неможливо визначити предмет договору, його аналогічність та виконання договору стороною ФОП КУТЕНКОВА О.О.
ВИРІШИЛА:
1. Відповідно до пункту 43 Особливостей оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей що виявлено замовником за процедурою відкритих торгів з Особливостями на закупівлю за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Столярні та теслярні роботи” код національного класифікатора України 45420000-7 (45421100-5 встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій).