Показати схожі тендери

Закупівля Столярні та теслярні роботи від Військова частина А2082.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-30-001107-a
Id Tender f562c0da99774a07a6d4e5de7d9636ae
План UA-P-2025-07-30-001452-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.07.2025 09:59
Остання зміна 11.09.2025 15:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
80 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2025 09:58 до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2025 09:58
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2025 09:58
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00
до 25.08.2025 16:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 16:59
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.08.2025 16:59
до 11.09.2025 15:13
Період уточнень
з 30.07.2025 09:58 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 30.07.2025 09:58 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00 до 25.08.2025 16:59
Період кваліфікації
з 07.08.2025 00:00 до 25.08.2025 16:59
Основні параметри
Столярні та теслярні роботи
Послуга має бути виконана, згідно вимог державних стандартів, норм і правил, що регламентують порядок виконання даних робіт, вимог діючих державних норм та стандартів для такого виду робіт, що підтверджується відповідними документами. Технічні харатеристики (Додаток 1).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
80 000 грн.
Послуги з виготовлення та встановлення сертифікованих металевих дверей
Назва предмета закупівлі
Послуги з виготовлення та встановлення сертифікованих металевих дверей
Очікувана вартість
80 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга по встановленню протипожежних сертифікованих дверей в споруді № 76 військової частини А2082 яка розташована на території військової частини А2082
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
55212, Україна, Миколаївська область, ПЕРВОМАЙСЬК, Первомайська 1
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється ЗАМОВНИКОМ на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ, на підставі Акту здачі-приймання (акту виконаних робіт (надалі - Акт виконаних робіт) протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання вищезазначеного Акту ЗАМОВНИКОМ.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Пропозиція:
77 111.1 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 09:59
Оголошення про проведення закупівлі
30.07.2025 09:57
-
30.07.2025 09:57
-
30.07.2025 09:57
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Болдирєва Олена Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380985877643
Замовник
ЄДРПОУ
24976993
Назва (англійською мовою)
Viyskova chastuna A2082
Повна назва
Військова частина А2082
Повна назва (англійською мовою)
Viyskova chastuna A2082
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з виготовлення та встановлення сертифікованих металевих дверей
Період вимог/скарг з 25.08.2025 16:59 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 00:00 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 16:59
Довідка НАЗК
25.08.2025 16:59
Повідомлення про рішення
14.08.2025 17:13
Електроний протокол про продовження строку
07.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 09:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2025 09:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зміст повідомлення: 30.07.2025 на електронному майданчику e-tender.ua замовником оголошено проведення процедури відкритих торгів, код товару CPV за Державним класифікатором ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45420000-7 “Столярні та теслярні роботи” (45421100-5 встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій) по предмету закупівлі: послуга по встановленню протипожежних сертифікованих дверей в споруді № 76 військової частини А2082 яка розташована на території військової частини А2082. 30.07.2025 за закупівлею UA-2025-07-30-001107-a був проведений аукціон. Відповідно до пункту 41 Особливостей, частини десятої статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі“ строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим документальним навантаженням, враховуючи значний обсягу документів, детального розгляду та оцінки тендерної пропозиції, розгляд тендерної пропозиції не завершено протягом 5 робочих днів. Відповідно до пункту 41 Особливостей, частини десятої статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі“ та враховуючи вищевикладене, строк розгляду тендерних пропозицій (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-30-001107-a “Столярні та теслярні роботи” за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” код національного класифікатора України 45420000-7 (45421100-5 встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій) по предмету закупівлі: послуга по встановленню протипожежних сертифікованих дверей в споруді № 76 військової частини А2082 яка розташована на території військової частини А2082 продовжено до 20 робочих днів відповідно до протоколу прийняття рішення Уповноваженою особою від 14.08.2025 № 47.
Дата продовження строку розгляду
14.08.2025 17:12
Дата кінця розгляду
05.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду питання першого порядку денного: За рішенням Уповноваженої особи від 30.07.2025 року протокол № 35 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами), за предметом закупівлі за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Столярні та теслярні роботи” код національного класифікатора України 45420000-7 (45421100-5 встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій). Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-07-30-001107-a. Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду пропозиції ФОП КУТЕНКОВА Ольга Олександрівна замовником виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі, а саме: відсутні документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник також має надати копії відповідних аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох) укладених в період 2023-2025 років з усіма додатками до нього та копії документів, що підтверджують виконання таких договорів. Учасником ФОП КУТЕНКОВА Ольга Олександрівна не подано відповідно до Додатку 1 до тендерної документації довідку визначеною Форму 1 із зазначенням відповідної інформації та не надано аналогічні за предметом закупівлі договори з іншими документами до них, що підтверджують виконання таких договорів. Учасником надано договір поставки № 02/06 від 02.06.2025, укладений між ФОП КУТЕНКОВА Ольга Олександрівна та ПП “Інженерно-виробничий центр “Озолс” відповідно до якого неможливо визначити предмет договору, його аналогічність та виконання договору стороною ФОП КУТЕНКОВА О.О. ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей що виявлено замовником за процедурою відкритих торгів з Особливостями на закупівлю за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: “Столярні та теслярні роботи” код національного класифікатора України 45420000-7 (45421100-5 встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій).
Створено
18.08.2025 14:32
Надати до
19.08.2025 14:32
Договір
UA-2025-07-30-001107-a-a1
Підписаний і діє
Номер
22
77 111.1 грн.
77 111.1 грн.
З ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга по встановленню протипожежних сертифікованих дверей в споруді № 76 військової частини А2082 яка розташована на території військової частини А2082
Номенклатура
Послуга по встановленню протипожежних сертифікованих дверей в споруді № 76 військової частини А2082 яка розташована на території військової частини А2082
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А2082
Повна назва
Військова частина А2082
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24976993

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Повна назва
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2974300628

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 15:13
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
80 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А2082
Контактний телефон:
380985877643
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
80 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А2082
Контактний телефон:
380985877643
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності