Показати схожі тендери

Закупівля Роботи з реконструкції ТП 35/10, виробничого підрозділу служби електропостачання за адресою: Одеська обл. (п. 1.4.2.2 Інвестиційної програми 2025р.) - ДК 021:2015 - 45310000-3 «Електромонтажні роботи». від Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-29-010740-a
Id Tender b69804d4391e4f2c9cf1f3c03886dc11
План UA-P-2025-07-29-012457-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 29.07.2025 17:24
Остання зміна 16.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 656 320 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
73 281.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.07.2025 17:24 до 13.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 29.07.2025 17:24
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.07.2025 17:24
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 18:00
до 10.09.2025 14:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 14:01
до 16.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.09.2025 14:01
-
Період уточнень
з 29.07.2025 17:24 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 29.07.2025 17:24 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 18:00 до 10.09.2025 14:01
Період кваліфікації
з 13.08.2025 18:00 до 10.09.2025 14:01
Основні параметри
Роботи з реконструкції ТП 35/10, виробничого підрозділу служби електропостачання за адресою: Одеська обл. (п. 1.4.2.2 Інвестиційної програми 2025р.) - ДК 021:2015 - 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
14 656 320 грн.
Роботи з реконструкції ТП 35/10, виробничого підрозділу служби електропостачання за адресою: Одеська обл. (п. 1.4.2.2 Інвестиційної програми 2025р.) - ДК 021:2015 - 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Назва предмета закупівлі
Роботи з реконструкції ТП 35/10, виробничого підрозділу служби електропостачання за адресою: Одеська обл. (п. 1.4.2.2 Інвестиційної програми 2025р.) - ДК 021:2015 - 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Примітки
Роботи з реконструкції ТП 35/10, виробничого підрозділу служби електропостачання за адресою: Одеська обл. (п. 1.4.2.2 Інвестиційної програми 2025р.) - ДК 021:2015 - 45310000-3 «Електромонтажні роботи». Місце виконання робіт - територія Замовника. - ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи
Очікувана вартість
14 656 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
73281,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з реконструкції ТП 35/10, виробничого підрозділу служби електропостачання за адресою: Одеська обл. (п. 1.4.2.2 Інвестиційної програми 2025р.)
Код ДК 021:2015
45317000-2 - Інші електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: Оплата за виконані роботи за цим договором проводиться Замовником на 45 (сорок п'ятий) календарний день з дати підписання акту приймання виконаних робіт (форми КБ-2в і довідки КБ-3) за умови реєстрації податкової накладної, оформленої не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, але не пізніше 20.01.2026 року. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання покупцем на електронну адресу повідомлення від Підрядника з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за виконані роботи за цим договором проводиться Замовником на 45 (сорок п'ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі послуг (форми КБ-2в і довідки КБ-3), але не пізніше 20.01.2026 року.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Светолюкс-Электромонтаж"
Пропозиція:
14 656 066.35 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Надія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
0487271430
Замовник
ЄДРПОУ
40081200
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з реконструкції ТП 35/10, виробничого підрозділу служби електропостачання за адресою: Одеська обл. (п. 1.4.2.2 Інвестиційної програми 2025р.) - ДК 021:2015 - 45310000-3 «Електромонтажні роботи».
Період вимог/скарг з 10.09.2025 14:01 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 18:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
- в порушення вимог таблиці «Відомість обсягів робіт (Реконструкція ТП 35/10, виробничого підрозділу служби електропостачання за адресою: Одеська обл.)», зазначеної у Додатку №1 «ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та в порушення вимог п.п. 1.4. пункту 1 «Інші документи, які повинен подати Учасник торгів» Додатку № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника» до тендерної документації, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону не надано Договірної ціни та Пояснювальної записки, таким чином у складі тендерної пропозиції Учасника, відсутні вищезазначені документи, які повинні було виконано відповідно до розробленої проєктної документації та відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (затвердженої Мінрегіоном від 01.11.2021 №281 зі змінами), що не дає змоги проаналізувати та впевнитись чи враховано чи ні увесь відповідний обсяг необхідних робіт. До того ж «Пояснювальна записка» — це документ, що деталізує технічні, організаційні та економічні аспекти проекту, обґрунтовує договірну ціну та надає додаткову інформацію, необхідну для розуміння повного обсягу робіт та умов виконання договору. Враховуючи, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Светолюкс-Электромонтаж» код згідно з ЄДРПОУ 30975988 підлягає відхиленню за вищезазначеними невідповідностями, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель не розміщувалося та 24 години на усунення виявлених невідповідностей не застосовується. Невідповідності, виправлення яких передбачено пунктом 43 Особливостей (в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо), а саме: - в порушення вимог п.п. 1.1 п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації надано Довідку від 11.08.2025 № 11.08/05-ТД про наявність вiдповiдного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, проте у наданій довідці відсутнє певне обладнання, що безпосередньо використано при виконанні робіт та зазначене в кошторисах (договірній ціні), наданих Учасником, а саме: - Кутова шліфувальна машина дворучна BOSCH GWS 22-2; - Вибротрамбовка MASALTA TR 80H; - Електроперфоратор SDSplus GBH 4-32 DFR 900Вт D32мм. - в порушення вимог п.п. 3.1 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» до тендерної документації надано Довідку від 11.08.2025 № 11.08/06-ТД про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі, в якій зазначено договір підряду від 12.08.2024р. № 35-14і з Акціонерним товариством «Миколаївобленерго» на виконання робіт з реконструкції ПЛ-35 кВ «Центральна – Радянська» м. Миколаїв (ІП 2024 – 1.1.2.2.1), проте як Аналогічними договорами в даній закупівлі вважаються договори на виконання робіт з реконструкції (технічного переоснащення, нового будівництва) трансформаторних підстанцій напругою не нижче 35 кВ. Відхилити тендерну пропозицію Учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Светолюкс-Электромонтаж» код згідно з ЄДРПОУ 30975988 відповідно до абз. 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) та до абз. 5 (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;) п.п.2 пун кту 44 Особливостей. Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель відповідно до п.п. 1 ( відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями;) пункту 51 Особливостей
Документи кваліфікації
10.09.2025 14:01
Повідомлення про рішення
20.08.2025 13:11
Електроний протокол про продовження строку
13.08.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Подовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Светолюкс-Электромонтаж» код згідно з ЄДРПОУ 30975988 до 20 робочих днів в порядку та в терміни, встановлені відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922- VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Служба електропостачання - ініціатор закупівлі №28638618 №UA-2025-07-29-010740-a (лист служби електропостачання № Е-02/1738 від 20.08.2025р.). Для можливості більш детального аналізу пропозиції учасника, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Светолюкс-Электромонтаж» код згідно з ЄДРПОУ 30975988 до 20 робочих днів згідно п. 10 ст. 29 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з вимогами Особливостей. - ПРОТОКОЛ № _195_/С_ від _20_._08_. 2025 р. ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЮ ОСОБОЮ ПРИ ПРОВЕДЕНІ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ з ОСОБЛИВОСТЯМИ у період дії воєнного стану по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» регіональної філії «Одеська залізниця» АТ«Укрзалізниця».
Дата продовження строку розгляду
20.08.2025 13:11
Дата кінця розгляду
11.09.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 656 320 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 18:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
0487271430
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 656 320 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 18:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
0487271430
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності