Закупівля Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки (код за ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) від Управління гуманітарного розвитку Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області.
Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки (код за ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, культури та спорту Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08340, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 44096027; юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки (код за ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: с. Гнідин, с. Вишеньки, (детальніше визначено в Додатку 3 до тендерної документації)
Кількість послуг: 1 послуга (детальніше визначено в Додатку 3 до тендерної документації):
- Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки (HARMA 16AJM2297716, G65 QS) – 1 послуга;
- Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки (Green Power GP22 Kva Perkins) – 1 послуга.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 93000,00 (дев’яносто три тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2025 р.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 06.08.2025 00:00
7) умови оплати: Розрахунки за надані послуги здійснюються за рахунок коштів державного бюджету України на умовах відстрочення платежу протягом 10 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, за умови надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Українська мова.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї та готуються учасником складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає: 1% від очікуваної вартості
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
13) розмір, вид та умови надання Забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:21
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності) про досвід виконання не менше одного аналогічного договору за період 2022-2025 роки (згідно форми) та копії документів*:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
№ з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору
Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, акти наданих послуг, акти приймання-передачі тощо) Контактні дані замовника /
контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель
(за наявності)
1 2 3 4 5 6 7
____________________________________ ______________ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
*Копії документів, що підтверджують зазначену у формі інформацію, завірені печаткою учасника (за наявності) або посилання на відкриті джерела публікації в системі PROZORRO (ID), e-data тощо, обов'язково додаються до цієї форми.
Аналогічним вважається договір на Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки та/або Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки та/або подібний за змістом та предметом закупівлі.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами.
Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати
- скан-копії договору(-ів), зазначених в довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів), з усіма додатками, додатковими угодами та змінами.
- Лист-відгук від замовника, що підтверджує достовірність виконання наданого аналогічного договору
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:21
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою:
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)
* Інформація щодо освіти
** Інше
***
1 2 3 4 5 6
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг.
______________________________________ ____________________________
(посада уповноваженої особи учасника) (підпис) (прізвище, ініціали)
2. Надати документи, що підтверджують відповідну кваліфікацію (освіту) працівника(-ів) учасника: допуски по електробезпеки (IV група електробезпеки (копія відповідного документа для працівників, які будуть задіяні при технічному обслуговуванні та ремонті обладнання)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:21
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
29.07.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Управління гуманітарного розвитку Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області
Поштовий індекс
08340
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
село Гнідин
Адреса
вул.Нова, будинок 1
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки (код за ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки
Тема:
Питання щодо деталей надання послуг та ціноутворення
Зміст:
Доброго дня. Просимо уточнити моменти щодо термінів надання послуг. У пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено, що Виконавцем надаються Послуги протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання заявок Замовника. Яким чином Замовник подаватиме заявки?
У технічному завданні зазначено: "У вартість послуги на етапі подання комерційної пропозиції учасником має бути включена вартість всіх матеріалів, що будуть застосовуватися в процесі технічного обслуговування та ремонту генераторів, а також транспортні витрати, понесені Виконавцем під час надання послуги."
Водночас, пункт 9 технічного завдання встановлює вимогу: "В разі виникнення аварійної ситуації в роботі генераторної установки, для відновлення її працездатності Учасник повинен за викликом Замовника впродовж 3 (трьох) годин надати технічну підтримку." При цьому в переліку послуг викладених в таблиці відсутня вищевказана послуга.
Просимо уточнити, транспортні витрати та всі витратні матеріали, пов'язані з наданням технічної підтримки вразі виникнення аварійних ситуацій (згідно з пунктом 9), також мають бути включені у загальну вартість послуги в нашій комерційній пропозиції? Дякуємо
Дата оприлюднення звернення:
30.07.2025 12:51
Дякуємо за звернення! Термін надання послуг згідно умов тендерної документації та оголошення визначено до 31.12.2025 року. Очікувана вартість включає вартість послуг з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для надання послуг на умовах цього оголошення. Відповідно Учасник визначає вартість тендерної пропозиції з урахуванням всіх витрат, які необхідні для надання послуг на умовах цього оголошення та тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
30.07.2025 17:56
Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки
Тема:
Уточнення умов тендерної документації та переліку послуг
Зміст:
Дякуємо за відповідь. По суті, надана відповідь є дуже загальною і повторює загальні положення про формування вартості пропозиції, не надаючи конкретики щодо наших запитань. Просимо уточнити, яким чином Замовник подаватиме заявки на отримання Послуг, що надаються протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання заявок Замовника, згідно з пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації. У зв'язку з тим, що у пункті 9 технічного завдання встановлено вимогу щодо надання технічної підтримки впродовж 3 годин у разі виникнення аварійної ситуації, і при цьому дана послуга відсутня в переліку послуг у таблиці, просимо підтвердити, чи транспортні витрати та всі витратні матеріали, пов'язані з наданням технічної підтримки в разі виникнення аварійних ситуацій (згідно з пунктом 9), мають бути включені у загальну вартість послуги в нашій комерційній пропозиції.
Звертаємо вашу увагу на потенційну невідповідність між пунктом 2 Додатку 3 тендерної документації та переліком послуг, що може вплинути на коректність формування комерційної пропозиції.
У пункті 2 Додатку 3 зазначено, що Виконавець використовує власні витратні матеріали, такі як мастила, масляні та паливні фільтри, вартість яких має бути врахована у комерційній пропозиції.
Водночас, у переліку послуг відсутня пряма інформація щодо використання зазначених масляних та паливних фільтрів. Натомість, у переліку послуг детально описуються роботи, пов'язані з повітряним фільтром (перевірка забруднення, очищення, контроль стану датчика, заміна за потреби).
Враховуючи вищезазначене, просимо надати роз'яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
31.07.2025 08:54
Дякуємо за звернення! В технічному завданні завомником визначено всі технічні, якісні та кількісні параметри необхідні для надання послуг. Транспортні витрати та всі витратні матеріали, пов'язані з наданням технічної підтримки в разі виникнення аварійних ситуацій (згідно з пунктом 9), мають бути включені у загальну вартість послуги. Виконавець повинен надавати Послуги у відповідності до встановлених Державних стандартів, діючих в Україні нормативно-правових актів та нормативних документів, якими встановлюються вимоги до якості Послуг з технічного обслуговування даного виду Обладнання, експлуатаційної документації та вимогам нормативних документів заводу виробника відповідної одиниці обладнання щодо якої надаються Послуги. Для надання послуг Виконавець використовує власні витратні матеріали (мастила, масляні та паливні фільтри). У вартість послуги на етапі подання комерційної пропозиції учасником має бути включена вартість всіх матеріалів, що будуть застосовуватися в процесі технічного обслуговування та ремонту генераторів, а також транспортні витрати, понесені Виконавцем під час надання послуги. Проїзд до місця виконання робіт та зворотній здійснюється силами та за рахунок Виконавця.
Дата оприлюднення відповіді:
31.07.2025 11:31
Звернення:
За тендером : Послуги з технічного обслуговування дизель-генераторної установки (код за ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Тема:
Звернення-вимога щодо усунення невідповідностей у тендерній документації
Зміст:
Дякуємо за надані роз'яснення щодо включення транспортних витрат та вартості матеріалів для аварійної технічної підтримки, а також підтвердження необхідності використання власних мастил, масляних та паливних фільтрів з включенням їх вартості до пропозиції.
Проте, для коректного формування комерційної пропозиції та уникнення подальших розбіжностей необхідно внести зміни до Додатку 3 та Додатку 4 до тендерної документації.
У пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Послуги надаються протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання заявок Замовника. Просимо чітко визначити механізм та спосіб подання Замовником таких заявок (наприклад, електронною поштою на конкретну адресу, телефонним дзвінком з подальшим підтвердженням, через електронну систему тощо).
Згідно з вашим роз'ясненням та пунктом 2 Додатку 3, Виконавець має використовувати власні масляні та паливні фільтри, вартість яких включається до пропозиції. Водночас, у детальному переліку послуг, представлених у таблиці, відсутня пряма інформація або окремі позиції, що стосуються заміни або використання саме масляних та паливних фільтрів (на відміну від повітряного фільтра).
В разі ігнорування даного звернення, будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для врегулювання даного питання.
Дата оприлюднення звернення:
01.08.2025 22:04
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
93 000
грн.
Період подання пропозицій
до
06.08.2025 00:00
Замовник:
Управління гуманітарного розвитку Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області